بهناز جعفری و فرشته حسینی در راه آمریکا و اروپا

منبع: برترین ها

102

1399/2/11

20:28


کمپانی مستقل فیلم موومنت با در اختیار گرفتن حقوق پخش فیلم «یلدا» در آمریکا آن را در ماه سپتامبر (اواسط شهریور) روی پرده می‌برد.

خبرآنلاین: کمپانی مستقل فیلم موومنت، فیلم «یلدا» با کارگردانی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی علی مصفا را از اواسط شهریور در سینماهای مستقل آمریکا و نیز به شکل آنلاین برای گروهی از سینماداران مستقل آمریکایی و سپس به شکل دی وی دی پخش ‌خواهد کرد.

اکران سینمایی «یلدا» محصول مشترک ایران با چهار کشور اروپایی و لبنان که قرار بود از ١٧ اردیبهشت در فرانسه آغاز شود، از شهریور به ترتیب در آلمان، سپس فرانسه، سوئیس، بلژیک، لوکزامبورگ و اسپانیا و به‌تدریج در سایر کشورهای اروپایی انجام خواهد شد.

«یلدا» پس از کسب جایزه بزرگ داوران جشنواره ساندنس آمریکا در ماه ژانویه و نمایش در هفتادمین جشنواره برلین، تا کنون به جشنواره های ژنو، صوفیه، لوکزامبورگ، سیدنی، ملبورن، بلگراد، کارلو وی واری، هلسینکی و پینگایو راه یافته که بدلیل شیوع بیماری کووید ١٩ برخی از آنها به تعویق افتاده یا تعطیل شده‌اند.

«یلدا» در ایران توسط علی مصفا با مشارکت موسسه هنری مستقل بن گاه (مسعود و محمود بخشی) تهیه شده است و با بازگشایی سینماها اکران خواهد شد.

بهناز جعفری، فرشته صدرعرفایی، بابک کریمی، صدف عسگری و فرشته حسینی از بازیگران این فیلم هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو