علی عامل هاشمی ؛ بازیگر نقش شهاب در سریال سرباز را بیشتر بشناسید

علی عامل هاشمی ؛ بازیگر نقش شهاب در سریال سرباز را بیشتر بشناسید


منبع: روزیاتو

212

1399/2/12

01:18


بازیگر نقش شهاب در سریال سرباز

علی عامل هاشمی بازیگر نقش شهاب در سریال سرباز متولد ۲ شهریور ۱۳۶۵ در سبزوار، بازیگر است. او دارای مدرک فوق دیپلم نویسندگی از دانشگاه فردوس مشهد است و لیسانس بازیگری خود را هم از دانشگاه آزاد اراک دریافت کرده است.

بازیگر نقش شهاب در سریال سرباز برادر کوچکتر هدایت هاشمی است که با نقش اوس موسی در سریال پایتخت شناخته می شود. نام کامل علی عامل هاشمی سید علی عامل هاشمی پور طوسی موسوی مطلق است و بازیگری را از سال ۱۳۸۰ وقتی  ۱۵ ساله بود با نمایشی بنام داستان جنگل به کارگردانی حمید پورآذری آغاز کرد و به صورت حرفه ای وارد این رشته شد.

علی عامل هاشمی مدت ها به عنوان بازیگر تئاتر به فعالیت می پرداخت تا اینکه نمایشی بنام «مرد برهنه و مرند فراک پوش» را به تهیه کنندگی برادرش هدایت کارگردانی کرد و به این ترتیب وارد عرصه کار کارگردانی شد.

بازیگر نقش شهاب در سریال سرباز اولین بار در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۴ ساله بود با فیلم سینمایی «لطفا مزاحم نشوید» به کارگردانی محسن عبدالوهاب جلوی دوربین رفت و بعد از اولین تجربه سینمایی، در سال ۱۳۹۰ با سریال چک برگشتی به کارگردان سیروس مقدم وارد قاب تلویزیون شد.

علی عامل هاشمی بهمن ماه ۹۷ نیز چندین بار به عنوان استندآپ کمدین در برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان حضور پیدا کرد.

علی هاشمی در سریال های چک برگشتی (سال ۱۳۹۰)، پروانه (سال ۱۳۹۲)، عکاس خانه (۱۳۹۳)، یادداشت های یک زن خانه دار (۱۳۹۴)، دشت آزادگان (سال ۱۳۹۵)، شب عید (سال ۱۳۹۶)، سریال سرباز (۱۳۹۸) و سریال کامیون (۱۳۹۸) ایفای نقش کرده است.

ازدواج بازیگر نقش شهاب در سریال سرباز

بازیگر نقش شهاب در سریال سرباز

علی عامل هاشمی در خرداد ماه ۱۳۹۳ و در سن ۲۸ سالگی با خانوم پگاه ترکی، طراح لباس ازدواج کرد که حالا بازیگر تئاتر شده است. پگاه ترکی متولد ۲۳ تیر ۱۳۶۷ است و در سریال های پریا، نون.خ، سریال آنام و … به عنوان طراح لباس حضور داشته است. آقای هاشمی حضوری فعال در اینستاگرام دارد و صفحه شخصی او در این وبسایت بالغ بر ۱۲.۹ هزار دنبال کننده دارد. اینستاگرام علی عامل هاشمی از طریق این لینک قابل دسترس است.

فیلم های سینمایی

لطفا مزاحم نشوید (۱۳۸۹)

هزار پا به کارگردانی (۱۳۹۶)

کارگردانی تئاتر

پابرهنه در پارک

مرد برهنه مرد فراک پوش

مردان بیوه

عکسهای اینستاگرامی بازیگر شهاب در سریال سرباز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو