دانلود بازی Circle Empires Rivals برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Circle Empires Rivals برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

146

1399/2/12

03:13


Circle Empires Rivals یک دنباله‌ برای بخش چندنفره نسخه اولیه موفق بازی است که توانسته بود جوایز زیادی را کسب کرده و با عرضه شدن در سبک استراتژی آنلاین، بیش از ۳۰۰ هزار بازیکن را سرگرم کرده و انتظارها را برای عرضه نسخه‌های بعدی برانگیخته بود. بازی از سیستم اکشن سرعتی برخوردار است که صدها نیرو را به‌صورت ترکیبی در کنار هم قرار داده و جهانی از دوایر را خواهیم دید که به‌صورت خودکار ایجاد شده‌اند. این جهان‌ها هرکدام ویژگی‌ منحصربه‌فردی دارند و می‌توانند جذابیت خاص خودشان را داشته باشند. شما باید استراتژی‌های جدید و تاکتیک‌های هوشمندانه‌ای را برای شکست دشمنان خود ابداع کنید و با استفاده از برداشت منابع و افزایش قدرت نهایی خود، به نبردهای اصلی و آنلاین بازی بروید.

Circle Empires Rivals PC-PLAZA

دانلود-بازی-Circle-Empires-Rivals

مطالب مرتبط

بازی Circle Empires Rivals از ویژگی‌های کلیدی بسیاری تشکیل شده است که می‌توان به جهانی از بیابان‌های خشک و باتلاق‌های ترسناک اشاره کرد. باید تا می‌توانید XP کسب کرده و از واحدها و ساختمان‌های بسیاری بالا بروید. در این بازی ۳۰ لیدر وجود دارد که هرکدام رهبر گروه خاصی هستند و پاداش‌های منحصربه‌فردی را به شما اختصاص می‌دهند. می‌توانید در یکی از شش حالت بازی قرار گرفته و بدون خستگی آن‌ها را تجربه کنید. هرکدام از سرزمین‌های دایره‌ای که می‌بینید قدرت خاصی دارند و باید با نهایت قدرت به‌آن‌ها حمله کرده و در نهایت سرزمین‌های بیشتری را از آن خود کنید. سیستم‌های دفاعی جدید و حالت‌های جدید به بازی اضافه شده‌اند و یقینا بیش از پیش از بازی لذت خواهید برد. پیشینه بازی نشان داده است که پتانسیل زیادی برای موفقیت دارد و احتمالا بازیکنان زیادی انتظار شما را می‌کشند تا به آن‌ها بپیوندید. نیروهای بیشتری به بازی اضافه خواهند شد که تنها مربوط به انسان‌ها نیستند و شامل موجودات افسانه‌ای همچون اژدهایان هم می‌شوند. استراتژی خود را تعیین کرده و نشان دهید که رهبری بهتری برای سرزمین‌های دایره‌ای هستید.

info

Circle Empires: Rivals is the multiplayer sequel to the original award-winning real-time strategy game enjoyed by more than 300,000 players worldwide! Fast-paced action and hundreds of different units combined with a procedurally-generated world of circles to make every session exciting and unique. You’ll have to devise new strategies and clever tactics to defeat your enemies, harvest resources and increase your power – alone or online with friends!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 10

Processor: 3GHz dual core or 2GHz quad core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Intel/AMD Integrated Graphics, 1GB VRAM

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Circle Empires Rivals-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو