حافظ خوانی امیلیا کلارک در دوران قرنطینه + فیلم به همراه زیرنویس

منبع: روزیاتو

168

1399/2/12

21:48


امیلیا کلارک هنرپیشه مطرح بریتانیایی که بسیاری او را به خاطر بازی اش در سریال بازی تاج و تخت می شناسند این روزها مانند بسیاری از مردم دنیا در قرنطینه به سر می برد. او ساعاتی پیش در یک لایو اینستاگرامی از سرگرمی اش در دوران قرنطینه گفت و چند بیتی از اشعار حافظ را نیز برای مخاطبانش خواند.

امیلیا کلارک متولد ۲۳ اکتبر ۱۳۸۶ میلادی در انگلستان است. او نخستین بار به عنوان میهمان در یکی از اپیزودهای برنامه تلویزیونی Doctors در سال ۲۰۰۸ میلادی دیده شد و سال بعد به خاطر حضورش در فیلم علمی تخیلی Triassic Attack در مجله بین المللی Screen از او به عنوان یکی از ستاره های آینده انگلستان یاد شد.

همانطور که اشاره شد کلارک به خاطر بازی خوبش در نقش دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت به دنیا معرفی شد؛ نقشی که به خاطر آن نامزد چهار جایزه امی شد. او در فیلم های مطرحی چون جنگ ستارگان، من پیش از تو و آخرین کریسمس نیز ایفای نقش کرده است. کلارک در حال حاضر در لندن زندگی میکند اما پیشتر خانه ای ۴.۶ میلیون دلاری را در ونیز بیچ کالیفرنیا خرید. او سال گذشته در مصاحبه با نشریه نیویورکر فاش کرد که دچار نوعی خونریزی مغزی شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است. در نتیجه این عمل جراحی کلارک برای مدتی کوتاه دچار زبان پریشی شده بود و حتی اسم خودش را هم به یاد نمی آورد.

Emilia Clarke

او امسال موسسه خیریه ای را با هدف کمک به چند بیمارستان در لندن راه اندازی کرد که هم اکنون در صف اول مقابله با کرونا هستند. هدف نهایی این موسسه جمع آوری ۲۵۰ هزار پوند است. امیلیا کلارک از جمله بازیگران کوتاه قد صنعت سینما محسوب می شود و تنها ۱.۵۷ سانتی متر قد دارد؛ با این حال با موفقیت هایش ثابت کرد که قد نمی تواند ملاک خوبی برای درخشش در سینما باشد. خانم کلارک تا بحال ازدواج نکرده و فعلا رابطه عاشقانه ای ندارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو