دفاع دبیر جبهه پایداری از محدودیتِ فضای مجازی

منبع: برترین ها

106

1398/4/6

18:08


استاد حوزه علمیه گفت: منافع عده‌ای مسئولان ارشد نظام مانع از بستن و یا محدود کردن فضای مجازی شده است، این افراد باید هزینه اقدامات خود را پرداخت کنند و به‌طور حتم ضربه این اقدامات خود را به‌زودی خواهند خورد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقا تهرانی، استاد حوزه علمیه عصر امروز در آیین رونمایی از کتاب«پیشوای صادق» که در دفتر موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: انسان بنا بر طبیعت خود همواره در حال تکامل است.

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به زمینه‌های پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: اخلاص و تقوای امام راحل از مهم‌ترین لوازم انقلاب اسلامی بود، حضور پرشور و به‌موقع مردم درصحنه از عوامل مهم و اصلی در پیروزی انقلاب بود.

دفاع دبیرکل جبهه پایداری از محدودیتِ فضای مجازی

استاد حوزه علمیه ادامه داد: با توسعه و گستردگی فضای مجازی در سطح کشور، مرزهای سابق از میان برداشته‌شده است، هر روز بر حجم شبهات اعتقادی در بستر این فضا افزوده می‌شود، نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در این شرایط بسیار مهم است.

آقا تهرانی با اشاره به مهم‌ترین عوامل تحریم و فشار کشورهای غربی علیه ایران گفت: روند افزایشی توطئه و فشارها علیه کشور نشان از پیشرفت و حرکت روبه‌جلو انقلاب اسلامی و نزدیکی به اهداف و آرمان‌ها است.

وی بیان کرد: هرسال که از انقلاب اسلامی گذشته بر حجم فشارهای خارجی بر آن افزوده‌شده اما با حضور مردم درصحنه و پیروی از ولایت‌فقیه انقلاب از گردنه‌های دشواری تاکنون عبور و با ادامه مسیر خود قله‌های در پیش رو را نیز تصرف خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: باوجود تفاوت درک و فهم انسان معاصر با انسان گذشته اما مطلبی که عده‌ای با عنوان گسست نسلی بیان می‌کنند واقعیت بیرونی ندارد، انقلاب اسلامی پدیده‌ای ویژه‌ای در قرن معاصر بود که هنوز عظمت و تحولات ناشی از آن برای بسیاری از مردم قابل‌درک نیست.

آقا تهرانی عنوان کرد: منافع عده‌ای مسئولان ارشد نظام مانع از بستن و یا محدود کردن فضای مجازی شده است، این افراد باید هزینه اقدامات خود را پرداخت کنند و به‌طور حتم ضربه این اقدامات خود را به‌زودی خواهند خورد.

او با اشاره به بسترسازی آمریکا برای افزایش شبهات اعتقادی از فضای مجازی گفت: مؤسسات تخصصی در آمریکا در راستای تزریق شبهات اعتقادی با بیان استدلال‌های علمی هستند، متأسفانه در وضعیت کنونی کشور، سکولارها با عناوین مختلف در مراکز تصمیم‌ساز نظام نفوذ کرده‌اند.

آقاتهرانی گفت: در شرایط کنونی عقب‌نشینی و سکوت معنا ندارد، حقیقت این است که اگر امروز به‌فرمان ولایت بیدار نشویم فردا با لگد دشمن از خواب بیدار خواهیم شد، عامل بسیاری از مفاسد اجتماعی مانند اختلاس و دزدی با بی‌اعتقادی به اصل توحید مرتبط است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو