خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج


منبع: نیک شو

662

1399/2/13

20:19


خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

خصوصیات مرد خرداد ماهی ، ازدواج

اگر قصد ازدواج یا رابطه دوستی با شخصی دارید حتما ابندا خصوصیات اخلاقی و رفتاری خود و طرف مقابل را بشناسید.در این مقاله خصوصیات اخلاقی و رفتاری مرد متولد خرداد و همچنین درمورد ازدواج او بازگو می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

مشخصات کلی متولدین خرداد ماه

خرداد یعنی کودک طبیعت

سمبل: دوپیکر

عنصر وجود: هوا

شعار: من فکر می‌کنم

سنگ خوش یمن: زمّردکبود

سیّاره: عطارد

فلّز وجود: جیوه

شخصیّت: راوی

رنگ محبوب: زرد و سبز

– فعّال و پیشرو

متفکّر

ارتباط برقرارکننده ایده آلیست

 

جنبه‌ منفی شخصیت

عصبی‌ و نگران‌، ظاهربین‌، بی‌ثابت‌ و دمدمی‌، ناقلا، كنجكاو و فضول‌.

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

نماد خرداد ماه

 

بیماری‌ها و مشكلات‌ احتمالی

صورت‌ فلكی‌ جوزا بر بازوها، شانه‌، دست‌ها، ریه‌ و سیستم‌ عصبی‌ حكمرانی‌ می‌كند و متولدین‌ خرداد ماه‌ باید از اتفاقاتی‌ كه‌ ممكن‌ است‌ برای‌ قسمت‌ بالای‌ بدنشان‌ رخ‌ دهد و همچنین‌ بیماری‌های‌ عصبی‌ و ریوی‌ مثل‌ زكام‌ و برونشیت‌ (التهاب‌ نایژه‌ها) هوشیار و آگاه‌ باشند. اگر تحت‌ فشارهای‌ شدید عصبی‌ قرار بگیرند از درون‌ خرد می‌شوند و تمام‌ بنیه‌ خود را از دست‌ می‌دهند.

 

علاقمندی‌ها

حرف‌ زدن‌، مسایل‌ نوظهور و غیرمعمول‌، تنوع‌ در زندگی‌، پروژه‌های‌متعدد كه‌ همه‌ در یك‌ زمان‌ در جریان‌ هستند و مطالعه‌.

 

ویژگی اخلاقی خرداد ماهی ها

مردان خرداد ماهی افرادی بسیار دوست داشتنی ، خوش زبان و مهربان هستند . به هر روشی احساست خود را بروز می دهد و از گفتن آن هیچ هراسی ندارد .مردان متولد خرداد از محیط اطراف خود شناخت دقیقی دارند و هرگز در توهم باقی نمی مانند.

 

آنها غیر حسود و کمی بدقول ، با ذوق، هنر دوست، پدری مهربان، اهل تنوع و ماجراجویی در زناشوئی و معاشرت با زن، خوش صحبت، مرموز ، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار هستند.متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو ، خوش زبان و صادق هستند.

 

مردان خرداد ماهی اغلب صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را پنهان می کنند و از افراد حسود و خودخواه دوری می کنند. بیشتر خدا را یاد می کنند و از دعای خیر والدین خود بی نصیب نمی مانند. اغلب در چهره ،سینه، پشت نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

 

معمولا درآمد خوبی از راه تجارت یا کشاورزی کسب می کنند .

در طالع برخی از آنها سفرهای طولانی و پر سود وجود دارد.

طبع بیشتر آنها سرد و تر است.

در طالع اغلب مردان خرداد ماهی ، دو زن دیده می‎شود که از آن ها خیر و نفع می‎برند.

 

خصوصیات کلی متولدین خرداد ماه

اهل تنّوع، واقعاْ باهوش، سریع الانتقال، متلّون المزاج، غیر پایدار، عاشق کار‌های فکری، کنجکاو، پرانرژی، دارای شخصیّت دوتایی، بی ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمی‌کند، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر به هوا، زرنگ، قابل تطبیق با هر محیط، پی به اسرار می‌برد،

 

نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، واقعاْ با سلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد، آدم شناس، عاشق برنامه‌های کوتاه مدت، منطقی، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب، عاشق کامپیوتر، از کار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج، زود جوش، در یک جا بند نمی‌شود،

 

نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم، رنگارنگ، دارای قوّه تخیّل زیاد، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش، غیر حسود، گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی پر حرف و گاهی خاموش،

 

نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل معاشرت، رویائی، بی قرار، اصلاْ رویش حساب نکنید، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز، عاشق غذا‌های تند.

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

نماد متولدین خرداد ماه

 

همه چیز در مورد مردان متولد خرداد 

چنانچه در این بخش از نمناک گفته ایم دو وجهی بودن خصوصیت بارز مردان خرداد ماهی است. به همین دلیل می توان گفت مردان خرداد ماهی آرامش را از شما سلب میکنند. چرا که اگر وجه دوم مردان خردادی ظاهر شود دیگر تمایلی به انجام کارهای قبل ندارد از این رو افرادی که با مردان خرداد ماهی معاشرت می کنند دچار سردرگمی شده و می گویند :

آیا منظور او حقیقی بود؟

چرا من را رها کرد؟

چرا این حرف را زد؟

چرا قبلاً اینگونه رفتار نکرده بود؟

چرا من را دوست داشت و در کنارم نماند؟

 

و چراهای بسیار دیگری که در هنگام مشاهده تغییر رفتار یکباره و عجیب مردان خرداد ماهیبه ذهن شما خطور می کند به همین خاطر اگر در جمع دوستان و خانواده خود ، مرد خرداد ماهی دارید خود را برای هر لحظه و یک اتفاق و برخورد جدید آماده کنید.

 

زنان مورد علاقه مردان متولد خرداد

در ابتدا باید بگوییم چگونه زنانی میتوانند با خصوصیات مردان خردادی کنار بیایند. مردان متولد خرداد کاملا متغیر و چند بعدی رفتار میکنند، نمیتوانند به مدت طولانی زنی را در کنار خود داشته باشند.برای محبوب شدن نزد مردان خرداد ماهی باید زنی صبور و بزرگوار باشید ، او را کنترل نکنید و با تغییر رفتار و همچنین رفتارهای تکانه ایی مردان خرداد ماهی مشکلی نداشته باشید.

 

زنان صبور مناسب مردان خرداد ماهی

صبور بودن زنان به این دلیل اهمیت دارد که مردان خردادی در هر لحظه نظری متفاوت و احوالی متغیر نسبت به شما، زمان و مکان می توانند داشته باشند. مثلاً اگر روزی در منزل نشسته باشید شاید برای خرید از منزل خارج شوند و دو روز دیگر بازگردند، بنابراین تعجب نکنید.

 

زمان هایی ممکن است در سفر باشند و برای انجام کار خود از سفر بازگردند و توجهی به بقیه و اتفاقاتی که میافتد، نکنند. از این رو زنان کنترلگر، حساس و غیر صبور در فرصت های بی اخلاق عمل کردن مردان خرداد ماهی در جنگ مداوم با آنها به سر میبرند. بنابراین بهتر است با شناخت از این گروه مردان و شناخت از صبوری و تحمل خود در کنار مردان خرداد ماهی قرار بگیرید.

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

خصوصیات متولدین خرداد ماه

 

ارتباط مردان متولد خرداد با زنان

مردان خرداد ماهی بسیار جذاب هستند. اگر شما را لارو جنبنده ای بداند، پیله ای زیبا به دور شما تنیده و صبورانه منتظر می شود تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما زمانی که به خواسته اش رسید، شاید دیگر پروانه دوست نداشته باشد و آرام و بی صدا کنار می کشد . پس برای عاشق کردن او باید مانند خودش عمل کنید.

 

راه های جذب مردان خرداد ماهی

بهترین روش برای جذب مرد متولد خرداد بی توجهی است.اگر در میهمانی ها تظاهر به ندیدن او کنید، خواهید دید که چطور در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به اطراف خود و مخصوصا شما بسیار توجه می کند .

 

برای شما آنچنان نجواهای عاشقانه سر می دهد که گویی تا کنون مانند آنها را نشینده اید ، حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم به زمزمه نجواهای عاشقانه خود برای شما ادامه خواهد کرد.

 

ترس اینکه جذابیت او رو به زوال باشد همیشه به همراه او خواهد بود.، پس تصمیم به امتحان توانایی هایش می گیرد و به ندرت شکست می خورد. روحیه ماجراجویی او در زندگی زناشویی نیز قوی است.

 

ازدواج مانع از توجه او به زن های دیگر نمی شود. اگر روزی با تلفن خبر از سفر خود داد نباید به گفته اش اطمینان کنید چرا که ممکن است در جای دیگر مشغول خوشگذرانی باشد.مردان خرداد ماهی با وجود وفاداری به همسر خود مایل هستند تا وارد جمع زنان دیگر شده و با آنها گپ بزند.

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

ویژگی اخلاقی خرداد ماهی ها

 

رابطه عاشقانه متولدین خرداد

شانس و بخت متولدین خرداد ماه،دو برابر ماه های دیگر می باشدممکن است بیش از یک بار ازدواج کنند و دارای داستان های عاشقانه بسیاری باشد. اگر مرد خرداد ماهی پس از ازدواج احساس خوشحالی نداشته باشد ،

 

مانعی برای جدایی از همسرش نمی بیندو به راحتی از او جدا می شود و اگر در چنین شرایطی دلبسته زنی دیگر شود برای دیدار او ، هیچ نیرویی نمی تواند مانع شده و او را در خانه نگه دارد .

 

پدر متولدخرداد ماه

نمادجوزا به نشانه ارتباطات است اما پدر خرداد ماهی در برقراری ارتباط با نوزاد کمی سخت و گیج کننده عمل می کند. تا زمانی که کودک نتواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما مادامی که شروع به صحبت کند شادی پدر هم شروع میشود.

 

پدر متولد خرداد عاشق بازی کردن با کودکان است به همین دلیل کودکان او را مانند یک برادر بزرگتر دوست دارند. مهم نیست که چند سال سن داشته باشد ، چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

 

پول و درآمد مردان متولد خرداد

مردادن متولد خرداد ماه دارای افکار و عقاید متفاوتی در مرود پول با دیگران هستند . بیشتر از متولدین ماههای دیگر به پول و مادیات اهمیت می دهد.گاهی اوقات بسیار خسیس و گاه بسیار بخشنده و سخاوتمند می شود. علاقه مند به خرید است ، شاید تمام حقوق خود را تا نیمه های ماه به اتمام برساند.

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

خصوصیات اخلاقی مرد متولد خرداد

 

طالع بینی ازدواج خرداد با سایر ماه های سال

خرداد و فروردین : بد؛ افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم

 

خرداد و اردیبهشت : متوسط ؛ تیزهوش کنجکاو تنوع طلب چندان با هم سازگار نیستند

 

خرداد و خرداد : خوب ؛ مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات

 

خرداد و تیر : متوسط ؛ با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند

 

خرداد و مرداد : بسیار خوب ؛ زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان

 

خرداد و شهریور : متوسط ؛ چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد

 

خرداد و مهر : بسیار خوب ؛ خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند

 

خرداد و آبان : متوسط ؛ برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر راتحمل کنند

 

خرداد و آذر : بسیار خوب ؛ سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

 

خرداد و دی : خوب ؛ خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

 

خرداد و بهمن : بسیار خوب ؛ با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

 

خرداد و اسفند : بد ؛ خیالباف رویا پرداز مرموز عدم تفاهم با همدیگر

 

تشابهات مردان خرداد ماه با شخصیت شناسی کهن الگوی یونگ

طبق تعاریف قبل، مردان متولد خرداد ماه از دو وجه شخصیت کاملاً متفاوت و مجزا برخوردار هستند. مهربانی، دوست داشتن و توجه بی نظیر این مردان در مقابل بی توجهی، دوری گزینی و نامهربانی است که به دیگران منتقل میکنند.

 

از این رو تشابهات مردان خرداد ماه با دو کهن الگوی: هرمس، هفائستوس است. در واقع ترکیب این دو وجه از شخصیت مردان خرداد ماه در رده اول کهن الگوی یونگی آنها قرار میگیرد.

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

خرداد ماهی

 

محاسن و معایب مردان هرمس و هفائستوس

مردان هرمس

مردانی خوش زبان، خوش شانس، تنوع طلب، شوخ طبع، سخنور، باهوش و زرنگ، چهارچوب شکن، خوش سفر، بی زار از مسئولیت، کمی حقه باز و دور از ازدواج هستند. از این رو این گروه از مردان را میتوانیم در صفات بارزی از آن وجه مردان خرداد ماه را که دور از مسئولیت و دارای رفتار تکانه ایی هستند ،ببینیم.

 

مسئولیت پذیری در مردان هرمس

مردان هرمس میتوانند در جذب یک گروه با یک سخنوری کوتاه نقش مهمی داشته باشند. بی مسئولیت بودن و گریز از هر چهارچوبی که بتواند آنها را در تنگای رفتار مسئولانه قرار بدهد از جمله خصلت های مهم آنهاست.

 

هوش در مردان هرمس

این مردان با ذهنی باز و فعال عمل میکنند و مدام در حال اجرای ایده های جدید هستند، فعال بودن و انجام فعالیت های جدید او بی حد است. ذهن فعال و پر جنب و جوش و در حال تغییر و تحول مردان هرمس آنها را از بندها رها میکند.

 

و به دنبال ایده آلهای ذهنیشان سوق میدهد. مردان هرمس، پیام رسان های خوبی هستند و بدون قضاوت و پیش فرض میتوانند ناقل یک پیام مهم باشند و به درستی آن را بیان کنند.

 

مردان هرمس در رابطه با زنان

مردان هرمس در رابطه با زنان بسیار دوست داشتنی، جذاب و هیجان انگیز هستند. آنها به یکباره در زندگی زنی قرار میگیرند و او را مدت ها شاد میکنند، اما از آنجایی که مرد هرمس در هیچ قید و بندی قرار نمیگیرد، به یکباره نیز از زندگی هر زنی بیرون میرود و دلیل واضحی برای آن بیان نمیکند.

 

بی حوصلگی از روابط تکراری و نماندن در واقعیت یک رابطه از دلایل دور شدن آنها از زن ها میباشد. اگر بخواهید مردان هرمس را در دست داشته باشید به اندازه نگه داشتن یک ماهی در دستانتان سخت است. اما نکته مهم در اینجاست که پیوستگی او به زن ها و ایجاد ارتباط مجدد برای او بسیار آسان است و در هیچ شرایطی بدون مخاطب و معاشرت نمیماند.

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

چگونه مردان خرداد ماهی جذب کنیم

 

عشق در مردان هرمس

مردان هرمس میتوانند عشق را نیز تجربه کنند و از آن لذت ببرند اما پس از مدتی خود را نیازمند تجربه جدیدی میدانند. اما در وجه دوم رفتار و شخصیت مرد خرداد ماه، کهن الگوی هفائستوس نهفته است. این همان وجه از شخصیت مردان خرداد ماه است که میتواند هر زنی را با صلح، آرامش و محبت در کنار خود نگه دارد. اگر این گروه از مردان در فاز شخصیتی هفائستوس خود باشند، مهربان بزرگوار دوست داشتنی و با ملاحظه و همدل هستند.

 

از این رو موسیقی، شعر و ادب را میشناسند و برای هر فردی میتوانند محبوب و مقبول باشند. این وجه مردان خراد ماهی آنها را به پدرانی مهربان، همسرانی دوست داشتنی و مردانی با گذشت تبدیل میکند تا زمانی که در مود شخصیتی هرمس خود قرار بگیرند و یکباره بدون چهارچوب، نظم و قانون و بی پروا عمل کنند.

 

سیاره‌ حاكم‌ بر شما عطارد (تیر) است

۱. فاصله‌ متوسط عطارد از خورشید: ۳۸۷۲

۲. دور و گردش‌ نجومی‌ از كانون‌ (برحسب‌ سال‌): ۲۴۰

۳. شعاع‌ استوائی‌ (برحسب‌ كیلومتر): ۴۳۹۲

۴. شعاع‌ قطبی‌ (برحسب‌ كیلومتر): ۴۳۹۲

۵. دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ (برحسب‌ ساعت‌): ۴۰۸:۱

۶. انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ كانون‌ (برحسب‌ درجه‌): ۰

۷. تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده: ۰

 

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری راجع‌ به‌ ماه‌ تولد

حیوانی‌ كه‌ در ارتباط با برج‌ تولد شماست‌، یك‌ گاو نر خشن‌ چهره‌ است‌.

 

رنگ محبوب و سنگ خوش یمن

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ (سبز) است‌.

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

جذب مردان خرداد ماهی

 

نام‌ افراد مشهوری كه‌ در ماه‌ خرداد متولد شده‌اند

۱. باب‌ هوپ‌

۲. جان‌ اف‌ كندی

۳. والت‌ ویتمن‌

۴. آل‌ جولسون‌

۵. باب‌ دیلان‌

۶. توماس‌ هاردی

 

سوالات متداول در مورد مرد خرداد ماهی

1. خصوصیات بارز مرد خرداد ماه چیست؟

جذابیت ظاهری خوش زبانی و مهربانی از خصوصیات بارز مرد خرداد ماه است که میتوان بدون دانستن ماه تولدشان به اینکه متولد چه ماهی هستند پی برد.

 

2. رگ خواب مرد خرداد ماه چیست؟

شاید تعریف از جذابیت های ظاهری رگ خواب مرد خرداد ماهی باشد. در واقع مرد خرداد ماه به هر میزان که مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد احساس بهتری خواهد داشت.

 

3. تعریف کهن الگوی مرد خرداد ماه چیست؟

کهن الگوی هرمس کهن الگوی مناسب مردان خرداد ماه است که کهن الگوی برونگرایی است که کاملاً جذاب و فریبنده به نظر میاید و پر از رفتارهای تکانه ایی و یکباره و غافلگیر کننده است.

 

4. زن مناسب مرد خرداد ماه چه کسی است؟

به قولی میتوان گفت همه زنها میتوانند برای مرد خرداد ماه مناسب باشند، زیرا مرد خرداد ماه به هیچ وجه مایل به ازدواج نیست و صرفاً معاشرت های دوستانه را ترجیح میدهد.

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

قیافه متولدین خرداد

 

هدیه مورد علاقه مرد متولد خرداد

مردان خردادی با هدیه بسیار تحت تاثیر قرار می گیرند و می توانید برای جذبشان او را به هدیه ی مورد علاقه اش شگفت زده کنید. مردان متولد خرداد، به‌خصوص متولدین دهه اول این ماه، عمومـا افـرادی سخت‌کوش، با اراده، دارای پشتکار هستند.

 

از لحاظ فیزیکی افرادی سالم، دارای استخوان‎ بندی محکم، چهره‎ای خوب، چشمانی تیره و پوستی نسبتا روشن هستند. با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است،

 

علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است. خردادی ها افرادی اجتماعی هستند که علاقه دارند با دوستانشان در ارتباط باشند،

 

مسلما در این زمانه با لوازمی مثل موبایل و تبلت و لپ تاپ و… این ارتباط را حفظ می کنند، پس به دنبال ایده ای کاربردی باشید برای لوازمی که همیشه استفاده می کنند. متولدین خرداد ماه عاشق مطالعه هستند، پس به دنبال هدیه ای مانند کتاب باشیم.

 

کادو پیچ زیبا برای هدیه برای آن ها اهمیت ندارد، بنابراین برای کادو کردن هدیه مورد علاقه ی مرد خردادی خیلی وسواس به خرج ندهید. ولی اگر چندین کادو برای آنها در نظر گرفتید،

 

هرکدام را جداگانه کادو کنید و به او بدهید، ذات کنجکاو آن ها دوست دارد بداند داخل هرکدام از کادوها چیست. هدیه هایی مثل عطر وادکلن، هدفون یا حتی کنسول بازی می تواند برای مرد متولد خرداد مناسب باشد.

 

عشق متولدین خرداد

همانطور که گفتم باید روابط عاشقانه را با مرد خردادی طبق میل او پیش ببرید.

فکر می کنید خواسته ی آن ها از رابطه ی عاشقانه چیست؟

 

مردان متولد خرداد خواهان رابطه عاشقانه، صادقانه و بجا هستند.

 

رابطه صادقانه برای آن ها در اولویت قرار دارد.

 

یک مرد خردادی همسری می خواهد که به سوالات او صادقانه پاسخ بدهد و حتی در اطلاع رسانی داوطلب و پیش قدم باشد.

 

او همسری می خواهد که با اطمینان خواسته ها و نیازهای خود را به زبان آورد.

 

او همسری می خواهد که واقع بین باشد و با مهربانی حقیقت را بیان کند.

 

یک مرد همسری می خواهد که او را سرزنش نکند و به حفظ اصالت خویش اهمیت بدهد.

 

مرد متولد خرداد، همسری خودکفا، خاطرجمع و مطمئن می خواهند.

 

یک مرد خردادی می خواهد همسرش او را به خاطر خودش – نه از روی ضعف و نیاز مالی و عاطفی – بخواهد.

 

یک مرد خردادی دوست دارد زن زندگی اش او را بخواهد و به او نیاز داشته باشد و در عین حال هویت و فردیت خودر ا حفظ کند.

 

یک مرد متولد خرداد می خواهد همسری فعال و مستقل با دوستان و علایق جداگانه داشته باشد.

 

از سوی دیگر بریا بودن در کنار همسر خود ارزش قایل هستند.

 

مردان خردادی خواستار رابطه و زندگی مشترک بدون سلطه جویی و بهره برداری هستند.

 

آن ها به هیچ عنوان نمی خواهند زیر نفوذ کسی باشند.

 

آنها نمی خواهند ذهن همسر خود را بخوانند یا سیگنال های ارسالی او را ترجمه کنند.

 

آنها نمی خواهند مجبور شوند فراتر از حد آمادگی خود در یک رابطه پیش بروند.

 

آنها نمی خواهند به خاطر تمام مشکلاتی که پیش می آید سرزنش شوند.

 

آنها نمی خواهند در این بازی، مطیع و فرمانبردار کسی باشند.

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

زن متولد خرداد طالع بینی هندی

 

جذب مردان خرداد ماهی

برای نگه داشتن رابطه ی خود با مرد متولد خرداد و محکم کردن پایه های آن باید شگردها و سیاست های زنانه ای را به کار بگیرید. این راهکارها را نوین اطلس دات کام با بررسی ویژگی های شخصیتی و روحیات منحصر به فرد مردان خردادی به شما ارائه داده است. پس برای نگه داشتن یک مرد خردادی می توانید از آن ها کمک بگیرید. برخی از این راهکارها به شرح زیر است:

 

به جای انتقاد راه حل بدهید

اگر در رابطه دچار مشکلی شده اید برای رفع آن مشکل راه حل پیشنهاد بدهید. هرگز از شرایط پیش آمده انتقاد نکنید. به وقت و فاصله یکدیگر احترام بگذارید وقت گذراندن با یکدیگر همیشه به رشد یک رابطه کمک می کند اما برای پایدار شدن رابطه نیاز است که گاهی از یکدیگر فاصله بگیرید و به محدوده شخصی یکدیگر احترام بگذارید. اگر این کار را نکنید برای او سوال می شود که چه جایگاهی نزد شما دارند و شما چه فکری درباره او می کنید.

 

کلمه “سپاسگزارم” را فراموش نکنید

این یکی از قوانین طلایی در رابطه هاست که همیشه مادرها توصیه می کنند. همین یک کلمه ساده هزار مفهوم برای طرف مقابلتان دارد. با این روش ساده باعث می شوید که فرد مقابل تان احساس ارزشمند بودن کند.

 

اشتباه تان را قبول کنید

برای خیلی ها پیش آمده که اشتباه کرده اند اما نمی خواهند آن را بپذیرند. برای لحظه ای هم که شده غرورتان را کنار بگذارید و اشتباه تان را بپذیرید. اگر بپذیرید آسان تر بخشیده خواهید شد.

 

از گفتن چیزی که در ذهن تان است نترسی

د اگر نیاز دارید با فردی که در رابطه هستید درباره چیزی صحبت کنید تردید نکنید. اگر با این انتظار که او خودش متوجه می شود اصل مطلب را به زبان نیاورید ممکن است او برداشتی غیر از چیزی که انتظار دارید می کند. و این فقط به ضرر شماست.

 

رمانتیک باشید

با یک شاخه گل غافلگیرش کنید. برنامه پیک نیک بچینید و هر کاری که دوست داشتن تان را نشان می دهد. رمانتیک بودن مهم ترین گام در رابطه هاست.

 

طالع بینی هندی مرد متولد خرداد

مرد متولد خرداد موجودی شریف، یکرنگ و صادق است و با فریبکاری و دوز و کلک بیگانه است. او بسیار تیزهوش است و از قریحه هنری خوبی برخوردار است. عاشق مردم است و از صحبت و گفتگو با دیگران بسیار لذت می برد.

 

در مهمانیها شمع محفل یاران است و با بذله گوییهای خود همه را به دور خود جمع می کند و مجلس را گرم می نماید. هرکس برای اولین بار او را می بیند اعتراف می کند که او جالبترین و باهوشترین مردی است که تاکنون دیده است.

 

مرد متولد خرداد موجودی سرگرم کننده و با نشاط است ولی چون در برج جوزا به دنیا آمده است وجودش آمیخته از چند شخصیت گوناگون است. یعنی یک روز ممکن است شاد، بذله گو، هیجان انگیز و پر حرارت باشد اما روز بعد احتمال دارد تبدیل به آدمی بدخلق، ایرادگیر، تندخو، افسرده و سرد شود و رفتاری خشک و بی اعتنا داشته باشد. ولی اگر صبر کنید تغییر می کند و روحیه اش عوض می شود.

 

به به ! از دست مرد متولد خرداد حتماً سرسام می گیرید !

 

مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند . دوست شما باشد یا عاشق شما ، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینكه خودش هم به خوبی می داند ! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می كند تا به پروانه‏ای زیبا تبدیل شوید ،

 

اما وقتی به خواسته اش رسید ، به این نتیجه میرسد كه دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است كه آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یك سراب دیده اید .

 

پس اگر می‏خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده كنید . بهترین راه برای جذب او بی توجهی است . اگر در میهمانی ها تظاهر كنید كه او را ندیده اید، خواهید دید كه چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای كه شده خود را به كنار شما می كشاند.

 

او به هر چیزی كه در اطرافش باشد توجه می كند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشكلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می كند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشكل عمده تر اینكه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد كرد .

 

او می ترسد نكند توانایی های سرنوشت ساز او ( جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان كند و ندرتاً شكست می خورد. واقعیت این است كه او روحیه ای ماجرا جو دارد .

 

حتی وقتی ازدواج می كند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن كرد و گفت كه به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نكنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

خصوصیات مرد خرداد ماهی ،عشق و ازدواج

نماد و سنگ متولدین خرداد

 

مرد متولد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش ، علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.كمی دقت كنید شاید مردی متولد خرداد كه ازدواج كرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هر جا می رود به زنها می گوید كه عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست ) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است .

 

بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرك و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفكر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد . از آنجا كه به ژست اهمیت می دهد ، اگر تاجر باشد ،

 

حتماً دسته چكهای زیادی ( برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر كارش پر از تلفنهای بی سیم شیك و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می كند . دفتر كار او پر از لوازم اداری متنوع است . البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد .

 

جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد ، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج كننده است . تا وقتی كه عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت كند ، پدر خانواده نگران و عصبی است . اما به محض اینكه نوزاد كوچك شروع به صحبت می كند شادی پدر هم شروع میشود.

 

مرد متولد خرداد عاشق بازی كردن با بچه هاست و علت اینكه بچه ها هم عاشق او هستند این است كه او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می كند . بطور كلی فرق نمی كند كه از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او كودكی بیش نیست .

 

نتیجه گیری:قبل از هر چیزی سعی کنید که ابتدا خصوصیات اخلاقی و رفتاری خودمان را بشناسیم و بعد اگر تصمیم به ازدواج یا دوستی دارید فکر کنید زیرا این موضوع بسیار مهم است.اگر ناشناخته جلو بروید مطمئنا شکست می خورید. در هر ماهی که به دنیا آمدید خصوصیات اخلاقی و رفتاری خود را بشناسید و بعد خصوصیات اخلاقی و رفتاری طرف مقابلتان را اینجوری متوجه می شوید با کدام یکی از ماه ها سازگاری دارید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو