خبر بد برای هواداران کیانو ریوز و جان ویک

منبع: ایران آرت

221

1399/2/13

23:46


اکران قسمت چهارم "جان ویک" با بازی کیانو ریوز به سال ۲۰۲۲ و دنباله "بادیگارد آدمکش" به سال ۲۰۲۱ موکول شد

ایران آرت: استودیوی لاینزگیت تاریخ اکران چندین فیلمش را که قرار بود امسال اکران شوند به تأخیر انداخت. "جان ویک ۴" بنابر برنامه‌های جدید استودیو همزمان با "ماتریکس ۴" برادران وارنر در ۲۱ می سال ۲۰۲۱ اکران نمی‌شود و در عوض به ۲۷ می سال ۲۰۲۲ (۶ خرداد ماه ۱۴۰۱) موکول خواهد شد.

دنباله‌ی "بادی‌گارد آدمکش" با بازی "رایان رینولدز" و "ساموئل جکسون" نیز از ۲۸ آگست امسال به ۲۰ آگست سال ۲۰۲۱ (۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۰) موکول شده‌اند. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۷ ساخته شد و ۱۸۰.۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. در تاریخ جدید، این دنباله باید با فیلم انیمیشن "پا پاترل" استودیوی پارامونت رقابت کند. 

​به گزارش ۳۰نما، فیلم کمدی "بارب و استار به ویستا دل مار می‌روند" با بازی "کریستن ویگ" و "آنی مومولو" هم از ۳۱ ژوئیه امسال به ۱۶ ژوئیه سال ۲۰۲۱ موکول شده جایی که باید با اقتباس سینمایی سونی از بازی "آنچارتد" با بازی "تام هالند" و "اسپیس جم ۲" (Space Jam 2) استودیوی برادران وارنر رقابت کند.

علاوه بر این، فیلم "آندرداگ آمریکایی: داستان کرت وارنر" استودییو کینگدم و برادران اروین نیز از ۱۸ دسامبر امسال به ۱۰ دسامبر سال ۲۰۲۱ موکول شده است. در این تاریخ در حال حاضر فیلم دیگری به صورت گسترده اکران نمی‌شود. فیلم اکشن "سلاح" (The Asset) به کارگردانی "مارتین کمبل" و بازی "مایکل کیتن" و "مگی کیو" به آوریل سال آینده موکول شده و باید با فیلم بدون عنوانی از استودیوهای قرن بیستم رقابت کند.

فیلم تریلر "زن قاتل" (Fatale) با بازی "هیلاری سوانک" هم به جای ۱۹ ژوئن امسال به ۳۰ اکتبر کوچ می‌کند. در این تاریخ فیلم که با آخر هفته‌ی هالووین همزمان است در حال حاضر قرار نیست هیچ فیلم دیگری روی پرده برود. فیلم علمی-تخیلی "مسافران" (Voyagers) به کارگردانی "نیل برگر" و بازی "لیلی رز-دپ" و "تای شرایدن" نیز قرار است ۲۵ نوامبر در آستانه‌ی تعطیلات شکرگزاری اکران شود و با "وقتی برای مردن نیست" (No Time to Die) ام‌جی‌ام و "شادترین فصل" (The Happiest Season) سونی رقابت کند.

تاریخ اکران "نور شیطان" در ۸ ژانویه ۲۰۲۱ و "آشوب مدام" (Chaos Walking) "تام هالند" در ۲۲ ژانویه تغییر نکرده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو