عباسعلی نورایی بازیگر نقش دایی نادر در سریال بچه مهندس ۳ کیست؟

منبع: کولاک

494

1399/2/14

00:59


عباسعلی نورایی بازیگر نقش دایی نادر در سریال بچه مهندس ۳ کیست؟ نادر نادر نام دایی شخصیت قاسم در سریال بچه مهندس است. جزئیات بیشتر را بخوانید. قاسم در سریال بچه مهندس ۳ از دوستان جواد جوادی است. او جوانی است که از بیرجند برای تحصیل آمده و نقشش را یک بازیگر بیرجندی به نام محمود خسرومنش بازی می‌کند. قاسم یک دایی به نام دایی نادر دارد که این نقش نیز برعهده عباسعلی نورایی است.

عباسعلی نورایی بازیگر نقش دایی نادر

عباسعلی نورایی بازیگر نقش دایی نادر

عباسعلی نورایی که نقش دایی نادر را در سریال بچه مهندس بازی کرده از پیشکوستان تاتر در بیرجند وهمچنین استان سیستان و بلوچستان است. او ۱۵ سال پیش بازنشسته شد و اکنون بیشتر وقتش را در کانون هنرمندان خراسان جنوبی سپری می‌کند.

نورایی بیشتر عمر هنری خود را در استان سیستان بلوچستان گذرانده است. اگرچه او اصالتا بیرجندی است اما چون پدرش فرهنگی بود و به زاهدان منتقل شد عباسعلی نیز همراه خانواده به زاهدان رفت.

سال ۷۶ عباسعلی نورایی همزمان با انتقال پدرش به بیرجند به این شهر بازگشت و فعالیت هنری خود را ادامه داد. او در نمایش‌ها و همچنین فیلم‌های زیادی بازی کرده است. از جمله این‌که برای یک فیلم داستانی مدت و ماه همراه با عشایر استان خراسان جنوبی زندگی کرد. او در برنامه در انتهای الوند در این باره گفت: عشایر در فاصله ۶۰ تا ۷۰ کیلومتری مرکز استان زندگی و کار می‌کنند و بسیار مهمان‌نواز و سختکوش هستند.

لباسی که دایی نادر در سریال بچه مهندس به تن دارد نیز لباس همین عشایر است که ثبت جهانی شده است.

نورایی می‌گوید: من به سریال بچه مهندس علاقه داشتم و فصل‌های اول و دوم آن را دنبال می‌کردم. وقتی پیشنهاد بازیدر فصل سه مطرح شد از این‌که آقای خسرومنش با لباس محلی وارد سریال شده بود خیلی خوشحال شدم.

 

او ادامه داد: پرداز نقش جواد جوادی در فصل‌های مختلف سریال بسیار خوب است و از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این سریال تشکر می‌کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو