زمان پخش سریال بچه های نسبتا بد از آی فیلم + زمان بازپخش | بازیگران و خلاصه داستان

منبع: کولاک

241

1399/2/14

01:32


زمان پخش سریال بچه های نسبتا بد از آی فیلم به همراه زمان بازپخش همچنین بازیگران و خلاصه داستان سریال بچه های نسبتا بد در همین پست خبری. «بچه های نسبتا بد» سریالی بود که در زمان پخش با استقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه شد.

سریال بچه های نسبتا بد

سریال بچه های نسبتا بد

شبکه آی فیلم، بازپخش سریال تلویزیونی بچه های نسبتا بد را در کنداکتور پخش خود قرار داده است و اولین قسمت آن را روز شنبه سیزدهم اردیبهشت به روی آنتن می برد.

این سریال که جایگزین زیر پای مادر می شود به کارگردانی سیروس مقدم تولید شده است و در سال ۹۲ از شبکه یک سیما پخش گردید.

بچه‌های نسبتا بد نام سریالی به کارگردانی سیروس مقدم است که در مهرماه ۱۳۹۲ پخش آن از شبکه یک سیما آغاز شد. تهیه‌کننده این سریال سیدکمال طباطبایی است. این مجموعه، یک سریال عاطفی و اجتماعی است. موسیقی سریال کاری از بهنود یخچالی و تیتراژ پایانی با صدای فریدون آسرایی است

داستان  این سریال درباره چهار جوان خلافکار است که یک گاو صندوق را که دو هزار سکه بهار آزادی در آن وجود دارد، می‌دزدند. این سکه‌ها به همت یک مؤسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده ‌است که با دزدیده شدنشان مؤسسه دچار مشکلاتی می‌شود…

در  سریال بچه های نسبتا بد حمید گودرزی در نقش طاها، اشکان خطیبی در نقش همایون، میلاد کی‌مرام در نقش سمیر و سیدعلی طباطبایی در نقش رهی بازی می‌کنند. رضا فیاضی، غلامحسین لطفی، سمانه پاکدل، شهرزاد کمال‌زاده و … از دیگر بازیگران این سریال هستند.

سریال بچه های نسبتا بد هر شب ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش و دو نوبت ساعت های  ۰۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو