نارضایتی در کالیفرنیا بر سر محدودیت‌های کرونا

منبع: برترین ها

75

1399/2/14

15:46


نارضایتی در کالیفرنیا در حالی شدت گرفته که فرماندار این ایالت به دنبال اجرای سخت‌تر دستور ماندن در خانه، به منظور مقابله با کرونا است.

ایسنا: نارضایتی در کالیفرنیا در حالی شدت گرفته که فرماندار این ایالت به دنبال اجرای سخت‌تر دستور ماندن در خانه، به منظور مقابله با کرونا است. به نوشته روزنامه دیلی میل، بحث بر سر اینکه زود است محدودیت‌ها برداشته شود و وضعیت در کالیفرنیا به حالت عادی برگردد، باعث شده تا تنش در این ایالت آمریکا شدت بگیرد. این تنش‌ها در حالی رخ داده که جورجیا و تگزاس در حال برداشتن محدودیت‌ها هستند.

گاوین نیوسام، فرماندار ایالت کالیفرنیا در روزهای اخیر مساله بازگشایی مرحله‌ای ایالت را مطرح کرد که به مشاغل کم خطرتر مثل کارخانه‌ها و مغازه‌های خرده فروشی اجازه فعالیت مجدد می‌دهد.

عدم فعالیت مجدد مشاغلی چون سالن‌های زیبایی و ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها باعث تنش شده و برخی از مناطق دور دست به دنبال بازگشایی سریعتر هستند.

تنش‌ها پس از آن شدت گرفت که فرماندار ایالت کالیفرنیا دستور داد تا تمامی سواحل اورنج کانتی به صورت موقت روز پنجشنبه بسته شوند.

بر اساس آمارهای به دست آمده از سوی دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون بیش از ۵۰ هزار مورد ابتلا و بیش از ۲۰۰۰ مورد مرگ ناشی از ابتلا به این بیماری ویروسی در ایالت کالیفرنیا ثبت شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو