آغاز مهلت مجدد ثبت نام دکتری وزارت بهداشت از امروز

122

1399/2/14

16:05


آغاز مهلت مجدد ثبت نام دکتری وزارت بهداشت از امروز

سلامت نیوز:رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز مهلت مجدد ثبت نام دکتری وزارت بهداشت از امروز ۱۴ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، حیدرزاده رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز مهلت مجدد ثبت نام دکتری وزارت بهداشت خبر داد و گفت: مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکترای تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی Ph.d از امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز شد و داوطلبانی که هنوز موفق به انجام ثبت نام نشده‌اند می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: با توجه به تغییر زمان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ خردادماه به روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه، امکان ثبت نام مجدد در این آزمون فراهم شده است.


حیدرزاده ادامه داد: زمان‌بندی برگزاری آزمون هر رشته بر اساس نوبت صبح یا عصر هر یک از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه طبق همان نوبت بندی اعلام شده در دفترچه راهنمای آزمون است.


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون دکتری تخصصی پزشکی اظهار کرد: بالغ بر ۱۴ هزار نفر بدون احتساب رشته دوم در آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پزشکی ثبت نام کرده‌اند. این آزمون برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.


گفتنی است؛ همچنین با توجه به شرایط پیش آمده، داوطلبان نیاز به حضور یا مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها جهت اخذ مدارک لازم برای ثبت‌نام نظیر دریافت تاییدیه تحصیلی یا گواهی فارغ التحصیلی را ندارند و می‌توانند ثبت نام خود را با مدارکی مانند کارت دانشجویی، فرم تسویه حساب دانشگاه، صورت جلسه دفاع و ... که بیانگر کد تحصیلی و وضعیت تحصیلی آن‌ها باشد، انجام دهند و پس از عادی شدن اوضاع لازم است داوطلب از دانشگاه محل تحصیل خود بخواهد تا مدارک مربوطه توسط آن دانشگاه از طریق سیستم اتوماسیون اداری برای مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت ارسال شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو