محسن تنابنده: «ماجرا بین خودشونه.»

94

1399/2/14

19:20


محسن تنابنده در مصاحبه تازه با برنامه ویدیویی ماهنامه فیلم به دفاع از پایتخت ۶ در برابر انتقادات و حواشی که علیه آن مطرح شده بود، پرداخت.

محسن تنابنده: «ماجرا بین خودشونه.»

۱۸ دقیقه پیش
محسن تنابنده در مصاحبه تازه با برنامه ویدیویی ماهنامه فیلم به دفاع از پایتخت ۶ در برابر انتقادات و حواشی که علیه آن مطرح شده بود، پرداخت.

محسن تنابنده: «ماجرا بین خودشونه.»

به گزارش سلام سینما به نقل از همشهری آنلاین، محسن تنابنده در گفتگو با امید روحانی در برنامه ویدئویی ماهنامه سینمایی فیلم، درباره برخی نقدها ‌و جنجال‌های پیرامون فصل ششم «پایتخت 6» گفت: «من حقیقتا در تعدادی از نقدها به «پایتخت» نیت کمک نمی بینم.  دوستانی می‌خواهند یک دوستان دیگری را بزنند. یک بابایی گفته محسن تنابنده تف انداخته تو صورت تلویزیون و تلویزیون جرات ندارد و بعد می رسد به نقد مدیریت و...

او در ادامه با اشاره به اهداف پشت پرده جنجال های اخیر درباره سریال گفت: ماجرا بین خودشونه آنها نقدی دارند به مدیریت و فکر می کنند از خودشان و تیم‌های خودشان باید جانشین این مدیریت بشوند و تغییرات صورت بگیرد و ما را می‌کنند بهانه و می اندازند وسط بدون اینکه هیچ نقد درستی راجع به کار صورت بگیرد.

برخی رسانه های اصولگرا، سخنان تازه تنابنده را تغییر موضع او  در مقابل صداوسیما می دانند. روزنامه کیهان در این باره نوشت: همزمان با مطالبه شفافیت درباره دستمزد برخی از سلبریتی‌ها در صداوسیما، محسن تنابنده هم که قبلا مواضع تندی علیه صداوسیما گرفته بود، تغییر موضع داد.

محسن تنابنده اخیرا مدعی شده هدف از انتقادات به پایتخت ۶، تعطیلی برنامه ۹۰ و انتقادات از افرادی چون رضا رشیدپور و مهران مدیری ، حمله به مدیران قدیمی صدا و سیماست. نکته قابل تأمل این است که تنابنده، چند ماه قبل، خودش تندترین حملات را به صداوسیما روا داشته و حتی اعلام کرده بود که بعد از کار در فصل ششم پایتخت، دیگر با رسانه ملی همکاری نخواهد کرد. اما ناگهان نه تنها نظرش درباره همکاری با تلویزیون تغییر کرده که در مقام مدافع مدیران قدیمی صداوسیما هم قرار گرفته است.  

وحید یامین‌پور، مجری و فعال رسانه‌ای در واکنش به این رفتارهای تنابنده در فضای مجازی نوشت: «آقای تنابنده ظاهرا آن حرفش که دیگر با صداوسیما کار نمی‌کند را پس گرفته و نگران تعطیل شدن پایتخت است. حالا از مدیران صدا و سیما دفاع و به ما حمله می‌کند. چیزی که تنابنده را متواضع کرده نه وادادگی مدیران، که نقدهای شفاف و مطالبه شفافیت است. »

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو