رایان سرلک بازیگر نقش کاوه در سریال زیر خاکی کیست؟ + زندگینامه رایان سرلک

منبع: کولاک

357

1399/2/15

11:33


رایان سرلک بازیگر نقش کاوه در سریال زیر خاکی کیست؟ به همراه بیوگرافی کامل و زندگینامه رایان سرلک همچنین اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. سریال زیر خاکی یکی از معدود سریال هایی ست که تا حدی توانست در ماه رمضان امسال در جذب مخاطب موفق باشد. بازی ستاره کم سن و سال این سریال یعنی رایان سرلک را بسیاری از تماشاچیام سریال پسندیده اند.

رایان سرلک

رایان سرلک

کاوه در سریال زیر خاکی پسری باهوش است که با حاضر جوابی و شیطنت‌هایش لحظات مفرحی را برای بینندگان رقم می‌زند. بازیگر این نقش رایان سرلک نام دارد. رایان سرلک متولد ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ است.

او بازیگری را در سال ۱۳۹۷ و در سن ۵ سالگی با فیلم سینمایی «راند چهارم» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته آغاز کرد. سرلک در این فیلم با حامد بهداد و بهرام افشاری هم بازی بود.

رایان سرلک با بازی در سریال زیرخاکی در نقش کاوه به شهرت رسید. این سریال که در سال ۱۳۹۸، زمانی که رایان ۶ سال داشت، فیلمبرداری شد و در ماه رمضان سال ۱۳۹۹ از شبکه سه سیما پخش شد.

رایان سرلک در این سریال به کارگردانی جلیل سامان، نقش کاوه، پسر پژمان جمشیدی و ژاله صامتی را بازی می‌کند. کاوه در این سریال شخصیت بسیار جذابی دارد. شیطنت‌های او گاه خنده‌دار می‌شود. از طرفی کودکی بسیار حاضر جواب است و نوع ارتباط فریبرز و پریچهر با او جالب توجه است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو