بازیگر معروف در نقش فرشته چارلی/ عکس

منبع: ایران آرت

242

1398/4/7

08:10


سونی ریبوت «فرشتگان چارلی» را در تاریخ ۱۵ نوامبر امسال در آمریکا اکران می‌کند

ایران آرت: سونی پیکچرز از اولین تریلر ریبوت پرستاره‌ی فیلم اکشن و جاسوسی «فرشتگان چارلی» (Charlie’s Angels) رونمایی کرد. این اکشن کمدی را «الیزابت بنکس» کارگردانی کرده که اولین فیلم بلندش را با «آوازه‌خوان حرفه‌ای ۲» (Pitch Perfect 2) تجربه کرد. «فرشتگان چارلی» آخرین بار در سال ۲۰۰۳ با «فرشتگان چارلی: به سیم آخر زدن» (Charlie’s Angels: Full Throttle) با بازی «کامرون دیاز»، «درو بریمور» و «لوسی لیو» به سینما آمده بود. نقش‌های اصلی فیلم بنکس به «نایومی اسکات»، «الا بالینسکا» و «کریستن استوارت» سپرده شده است.

سونی در توضیح داستان فیلم می‌نویسد: ««فرشتگان چارلی» همواره امنیت مشتریان خصوصی را تأمین کرده و مهارت‌های تحقیقاتی خود را در اختیارشان قرار داده‌اند. اکنون آژانس تونسند به شکل بین‌المللی با گروه‌های مختلفی از فرشتگان که توسط باسلی‌های متعدد راهنمایی می‌شوند گسترش یافته است. وقتی که مهندسی جوان تکنولوژی خطرناکی را به کار می‌گیرد، این فرشتگان فراخوانده می‌شوند و برای محافظت از همه جان خود را به خطر می‌اندازند.»

sec_35061673-29b1

به گزارش سی نما، استوارت با «فرشتگان چارلی» پس از چندین سال به چندگانه‌های استودیویی روی می‌آورد. او آخرین بار در فیلم «گرگ و میش: سپیده دم – بخش ۲» (The Twilight Saga: Breaking Dawn — Part 2) در یک چندگانه ظاهر شده بود. در سال‌های اخیر او بیشتر به بازی در آثار مستقل علاقه نشان می‌داد و در فیلم‌هایی مانند «بعضی زن‌ها» (Certain Women)، «مأمور خرید شخصی» (Personal Shopper) و «ابرهای سیلس ماریا» (Clouds of Sils Maria) و بسیاری دیگر نقش بازی کرد. اسکات همبازی استوارت در این فیلم با بازی در نقش «پرنسس یاسمین» در بازسازی لایو اکشن «علاءالدین» سال موفقی را سپری می‌کند، درحالی که بالینسکا با این فیلم بلند هالیوودی وارد دوران تازه‌ای خواهد شد.

بازیگران نقش‌های مکمل شامل «نوآح سنتینیو»، «نت فاکسون»، «جاناتان تاکر» و باسلی‌های مختلف با بازی «سم کلفلین»، «جایمون هونسو»، «پاتریک استوارت» و خود «الیزابت بنکس» می‌شود. کارگردان پیش از این اعلام کرده بود که داستان فیلمش در دنیای چندگانه‌ی قبلی بریمور، لیو و دیاز می‌گذرد، بنابراین این احتمال وجود دارد که شاهد حضور کوتاه آن بازیگران در فیلم باشیم.

سونی ریبوت «فرشتگان چارلی» را در تاریخ ۱۵ نوامبر امسال در آمریکا اکران می‌کند و در آن آخر هفته باید با فیلم «فورد در مقابل فراری» با بازی «کریستین بیل» و «مت دیمون» رویارو شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو