مرکل: با ترامپ در مورد ایران صحبت می‌کنم

منبع: برترین ها

102

1398/4/7

08:37


«آنکلا مرکل» صدر اعظم آلمان گفت که در دیدارش با «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا طیف وسیعی از موضوعات از جمله تجارت، سرمایه گذاری، مساله آفریقا، ایران و مبارزه با تروریسم را مطرح می کند.

خبرگزاری ایرنا: «آنکلا مرکل» صدر اعظم آلمان گفت که در دیدارش با «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا طیف وسیعی از موضوعات از جمله تجارت، سرمایه گذاری، مساله آفریقا، ایران و مبارزه با تروریسم را مطرح می کند.

به گزارش ژاپن تودی، مرکل روز جمعه پیشاپیش دیدارش با «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا در حاشیه نشست سران جی ۲۰ در اوزاکای ژاپن به خبرنگاران افزود: همچنین با ترامپ در مورد ضرورت کاهش فشار بر ایران و کاهش تنش‌ها در خاورمیانه و مساله کره شمالی صحبت خواهد کرد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا هم پیش از این دیدار و در حضور خبرنگاران از مرکل به عنوان «دوست بزرگ من» یاد کرد و روابط تجاری بین دو کشور را ستود.

چهاردهمین نشست سران جی ۲۰ امروز و فردا، جمعه و شنبه (۷ و ۸ تیر ۱۳۹۸) در شهر اوزاکا ژاپن برگزار می‌شود این نشست ها از سال ۲۰۰۸ یعنی زمانی که این رهبران برای بحث در باره واکنش به بحران مالی جهانی یک جلسه اضطراری تشکیل دادند، تا کنون هر ساله برگزار شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو