ساعت دقیق پخش و بازپخش سریال مرز جنون از شبکه تماشا

منبع: کولاک

88

1399/2/17

01:59


سریال مرز جنون ، یک سریال تلویزیونی در ژانر درام و پلیسی و محصول کشور کانادا به تهیه کنندگی مارک الیس و استفانی مورگنسترن می باشد. سه فصل ابتدایی این سریال تلویزیونی در ۱۱ ژوئیه سال ۲۰۰۸ میلادی توسط شبکه تلویزیونی سی‌ تی‌ وی در کشور کانادا و همچنین شبکه سی بی اس در ایالات متحده آمریکا شروع به پخش شد.

همچنین در سال ۲۰۱۱ میلادی نیز تلویزیون یون، قسمت های جدید این سریال تلویزیونی را در کشور ایالات متحده آمریکا پخش کرد. این سریال تلویزیونی از تاریخ ۹ مارس سال ۲۰۰۸ میلادی توسط شبکه فرانسوی زبان وی و در استان کبک کانادا به روی آنتن رفت.

در سریال تلویزیونی مرز جنون هاگ دیلون ، امی جو جانسون ، دیوید پاتکو و همچنین انریکو کلانتونی به نقش آفرینی پرداخته اند. همچنین فصل چهارم مرز جنون از ۸ ژوئیه سال ۲۰۱۱ میلادی از شبکه سی تی وی در حال پخش بود و سفارش تولید فصل پنجم آن نیز داده شده است.

جالب است بدانید برخی از منتقدان، کیفیت سریال تلویزیونی مرز جنون را بسیار بالا توصیف کرده اند و حتی بعضی معتقدند که برخی از قسمت های آن، در حد یک شاهکار است! یکی از دلایلی که باعث می شود سریال تلویزیونی مرز جنونبه عنوان یک شاهکار شناخته شود، این است که این سریال براساس عملکرد نامتعارف پلیس ساخته شده است. کسانی که در واحد واکنش های استراتژیک پلیس یا SRU فعالیت دارند، برای رویارویی با مشکلاتی تربیت می شوند که پلیس های عادی از عهده ی حل و فصل آن بر نمی آیند! همین موضوع باعث شده است که مخاطبان به شدت منتظر قسمت های بعدی این مجموعه تلویزیونی باشند.

یکی از منتقدان سینما و تلویزیون کانادا درباره سریال تلویزیونی مرز جنون چنین می نویسد: ” زمانی که هر قسمت از مجموعه مرز جنون را می بینم، حسی از موفقیت در ذهن من شکل می گیرد و همین مسئله باعث می شود که در هنگام تماشای هر قسمت از این سریال تلویزیونی تکان نخورم و دنبال چیز دیگری جز تماشای این مجموعه نباشم! “

این سریال تلویزیونی به سرپرستی و گویندگی حمیدرضا آشتیانی پور دوبله شده‌ است.

زمان پخش و تکرار سریال مرز جنون از شبکه تماشا

پخش سریال تلویزیونی مرز جنون از روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در شبکه تماشا آغاز شده است. این سریال تلویزیونی، هر روز و در ساعت های ۰۴:۰۰ ، ۱۰:۰۰ ، ۱۶:۰۰ و همچنین ۲۲:۰۰ از شبکه تماشا صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو