معرفی مهمان امشب دورهمی چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹ + بیوگرافی مهمان و زمان پخش

منبع: کولاک

66

1399/2/17

10:21


مهمان امشب دورهمی چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹ کیست همراه بیوگرافی کامل و اطلاعات تکمیلی مهمان جمعه شب دورهمی با اجرای مهران مدیری در شبکه نسیم. بعد از پایان تعطیلات نوروزی، دورهمی به روال سابق خود برگشت و مجددا در شب های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن می رود.

مهمان امشب دورهمی جمعه ۱۲ اردیبهشت

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت

مهمان امشب برنامه دورهمی «هلیا امامی» است. هلیا امامی متولد ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران می باشد. او به جز بازیگری در حرفه مدلینگ هم فعالیت می کند و هم اکنون با یکی از برندهای مطرح ایرانی همکاری می کند.

هلیا امامی دوره بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان آغاز کرد سپس مدت ها در تئاتر بازی کرد و در نهایت در تله فیلم‌های “غزل و بزرگراه سینمایی شیرین” به کارگردانی داوود توحید پرست و “ساکن کلبه چوبی” به کارگردانی حسین لیالستانی، توانست به عرصه تصویر قدم بگذراد.

هلیا امامی با بازی در ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

اولین حضور حرفه ای او در سینما با فیلم تقدیر نهایی در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی محسن توکلی بود و در این فیلم سینمایی با هنرمندانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری همکاری کرد.

هلیا امامی سال ها پیش از طرف استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه ای برای جشنواره فجر آماده می شد ایفای نقش کرد و موفق هم بود.

هلیا امامی تجربه بازی در فیلم سینمایی «آتش و قداره» به کارگردانی محمد عرب را دارد که در آن اثر نقش اصلی را به عهده داشته و با حسین یاری همبازی بوده است. این فیلم بر اساس طرحی از داستان «داش آکل» نوشته صادق هدایت است و هلیا امامی نقش مرجان را در آن مقطع تاریخی بازی می‌کند.

هلیا امامی در سریال تاریخی از یادها رفته که در ماه رمضان ۹۸ از از شبکه یک می‌شود با بازیگرانی همچون میترا حجار، پوریا پورسرخ، کامران تفتی، حسین یاری، رضا یزدانی، مهدی سلوکی و بیتا فرهی همبازی شده است.

هلیا امامی در نقش مهربانو همراه با پدر و نامادری‌اش زندگی می‌کند. نقش پدرش را رسول نجفیان ایفا می‌کند و نامادری‌اش که فریده نام دارد، سیما تیرانداز است. مهدی سلوکی نقش بهروز، برادر فریده را بازی می‌کند و حسین یاری هم در نقش خسرو، دیگر شخصیت اصلی این مجموعه است.

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های نوروز روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه مطابق ساعت قبلی یعنی ۲۲ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

امتیاز کاربران: ۳.۶۳ ( ۵ رای)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو