سوپرمن آمریکایی به ایستگاه فضایی بین‌المللی می رود؛ «ناسا» همکاری «تام کروز» در ساخت فیلمی در فضا را تائید کرد

منبع: سینما پرس

122

1399/2/17

17:50


سینماپرس: ناسا تأیید کرد تام کروز بازیگر آمریکایی با همکاری این سازمان فیلمی را در ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلمبرداری می‌کند.

تام کروز

سینماپرس: ناسا تأیید کرد تام کروز بازیگر آمریکایی با همکاری این سازمان فیلمی را در ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلمبرداری می‌کند.

به گزارش سینماپرس، اداره‌کل ملی هوانوردی و فضا آمریکا (ناسا) تأیید کرد تام کروز بازیگر آمریکایی با همکاری این سازمان فیلمی را در ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلمبرداری می‌کند. این اولین فیلم بلند داستانی خواهد بود که در فضا فیلمبرداری می‌شود.

جیم برایدنستاین (مدیر ناسا) در توئیتر خود نوشت: ناسا از همکاری با تام کروز در یک فیلم در ایستگاه فضایی، هیجان‌زده است. ما به رسانه محبوب نیاز داریم تا الهام‌بخش نسل جدیدی از مهندسان و دانشمندان برای تحقق برنامه‌های بلندپروازانه ناسا باشیم.

اولین بار، ددلاین روز دوشنبه گزارش داد که کروز و اسپیس‌ایکس متعلق به ایلان ماسک قصد دارند با همکاری ناسا یک فیلم بلند داستانی اکشن-ماجرایی بسازند که در فضا فیلمبرداری می‌شود. مذاکرات در مراحل اولیه است و طرح داستان فیلم هنوز اعلام نشده است. ددلاین در عین حال گزارش داد که این پروژه قسمتی از مجموعه سینمایی "مأموریت: غیرممکن" با بازی کروز نیست.

مشخص نیست کروز ۵۷ ساله چطور از عهده این مسئولیت برمی‌آید، اما او اصرار دارد صحنه‌های بدلکاری فیلم‌هایش را خودش انجام بدهد. نمونه اخیر آن صحنه‌ای از فیلم "مأموریت: غیرممکن - سقوط" (یا "مأموریت: غیرممکن – بارش رادیواکتیو" (۲۰۱۸) است که از هواپیما به بیرون پرید و با سرعتی حدود ۳۲۰ کیلومتر در ساعت به سمت زمین شیرجه رفت.

کروز فیلم "تاپ گان: ماوریک" را آماده نمایش دارد که در آن نقش سروان پیت "ماوریک/تکرو" میچل، خلبان و مربی پرواز در فیلم "تاپ گان" (۱۹۸۶) را تکرار کرده است. شرکت پارامونت به خاطر شیوع بیماری همه‌گیر کروناویروس، تاریخ اکران این فیلم را از ۱۲ ژوئیه به ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ به تعویق انداخت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو