فیلم تخیلی اسکارلت جوهانسون سریال می‌شود

منبع: ایران آرت

202

1399/2/17

22:41


انتظار از سریال "زیر پوست" بسیار بالا خواهد بود چرا که فیلم گلیزر با بازی اسکارلت جوهانسون اثری بسیار تحسین‌شده است.

ایران آرت: فیلم "زیر پوست" یک گام دیگر به تبدیل شدن به یک سریال تلویزیونی نزدیک‌تر شد چرا که استودیوی "سیلور ریل" امتیاز تولید سریال براساس فیلم تحسین‌شده‌ی "جاناتان گلیزر" در سال ۲۰۱۴ را خریداری کرد. این استودیو بر روی نسخه‌ی سینمایی "زیر پوست" سرمایه‌گذاری کرده بود و برای توسعه‌ی یک سریال تلویزیونی پیروز رقابت با استودیوی A24 شده است. "سیلور ریل" برای خرید این امتیاز ۹۰۶ هزار دلار به صورت نقدی پرداخت کرده و جواز توسعه‌ی اسپین‌-آف را هم از برند "زیر پوست" به دست آورده است. استودیوی A24 برای این امتیازات ۱۷۵ هزار دلار به صورت نقدی پیشنهاد کرده بود.

گلیزر فیلم "زیر پوست" را با همکاری "والتر کمبل" از رمانی به همین نام نوشته‌ی "مایکل فاربر" اقتباس کرد. "اسکارلت جوهانسن" در این فیلم نقش یک بیگانه‌ی فضایی را بازی کرد که در گلاسکو پرسه می‌زد و با فریفتن مردان از تن آن‌ها تغذیه می‌کرد. وقتی این بیگانه نسبت به بشر احساساتی پیدا می‌کند مأموریت او با مشکل مواجه می‌شود. 

به گزارش ۳۰نما، فیلم رویکردی کلی نسبت به رمان فاربر داشت، اما "کلاودیا بلوهابر" مدیر عامل "سیلور ریل" می‌گوید نسخه‌ی تلویزیونی به منبع وفادار می‌ماند و در عین حال فیلم را "بسیار محترم می‌شمارد". بلومهابر اضافه می‌کند: "نویسندگانی را در نظر داریم و در حال حاضر در حال رایزنی با آژانس‌های نویسندگی هستیم. تمایل داریم نویسنده بریتانیایی باشد."

گلیزر و "جیمز ویلسون" تهیه‌کننده‌ی "زیر پوست" مدت‌هاست در حال مذاکره با مدیر عامل "سیلور ریل" برای تولید اسپین‌-آف برای این فیلم بوده‌اند. مشارکت این دو در اقتباس تلویزیونی هنوز تأیید نشده است. آن‌ها در حال حاضر بر روی فیلم بلند بعدی گلیزر در مورد هولوکاست کار می‌کنند.

انتظار از سریال "زیر پوست" بسیار بالا خواهد بود چرا که فیلم گلیزر اثری بسیار تحسین‌شده است و منتقدین آن را در فهرست فیلم‌های برتر دهه‌ی ۲۰۱۰ قرار داده‌اند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو