این زن و مرد شرق تهران را آشفته کردند

منبع: برترین ها

105

1399/2/18

01:16


زوج جوان سوار بر خودروی سرقتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو در شرق تهران می کردند.

رکنا: زوج جوان سوار بر خودروی سرقتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو در شرق تهران می کردند.

سرهنگ احمد گودرزی رئیس کلانتری 121 سلیمانیه گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت لوازم داخل خودرو در حوالی خیابان نبرد شمالی تیمی از ماموران کلانتری 121 سلیمانیه برای برررسی موضوع و شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

سرقت از سوی زن و مرد جوان

وی افزود: تیم عملیات کلانتری سلیمانیه با مراجعه به محل سرقت و تحقیقات گسترده به دست آوردند که سرقت توسط یکی از مجرمان سابقه دار با همکاری خانمی با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید انجام شده است.

این زن و مرد شرق تهران را آشفته کردند

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه با اشاره به اینکه مشخصات متهمان و خودرو در اختیار گشت های انتظامی کلانتری قرار داده شد، تصریح کرد: گشت زنی های هدفمند افزایش تا اینکه روز گذشته ماموران کلانتری خودروی تحت تعقیب متهمان را در حوالی میدان 13 آبان مشاهده و ماموران دستور توقف خودرو را صادر کردند.

تعقیب و گریز پلیسی

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو بدون توجه به فرمان های پلیسی از محل متواری شد، گفت: واحد گشت کلانتری به تعقیب متهمان پرداخته و موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز خودروی متهمان را در یکی از کوچه های فرعی متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو 5 عدد لاستیک، یک عدد ساب ویک گاز اشک آور و تعدادی سوئیچ مورد استفاده برای سرقت کشف کردند.

سرهنگ گودرزی گفت: متهمان 29 ساله و 23 ساله به کلانتری انتقال و دربازجویی های پلیسی به 13 فقره سرقت لوازم خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه با تکمیل تحقیقات پلیسی هر دو متهم روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست: برای پیشگیری از وقوقع سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل: دزدگیر، قفل فرمان و پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو