زورگیری از شهروندان تهرانی با سلاح سرد

منبع: برترین ها

101

1399/2/18

01:41


رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ سارقی خبر داد که با ایجاد رعب و وحشت در چند نقطه از شهر تهران زورگیری کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت: اسفند ماه سال گذشته چند شکایت با موضوع سرقت همراه ضرب و جرح و تهدید با سلاح سرد توسط ۲ سارق حرفه‌ای به نام‌های رسول و سعید که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود به پلیس آگاهی اعلام شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه تعدادی از مال باختگان موفق شده بودند چهره سارقان را به خاطر بسپارند، گفت: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهمان در شهرستان بهارستان شناسایی شد.

این مقام انتظامی گفت: با هماهنگی قضایی اکیپی از کارآگاهان دوم اردیبهشت ماه به مخفیگاه رسول اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی دستگیر و در بازرسی از آن مکان سه قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

کارآگاه عزیزخانی بیان داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفگاه متهم دوم پرونده نیز شناسایی و کارآگاه موفق شدند در عملیات دیگری وی را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در پلیس آگاهی به ۲۰ فقره زورگیری اعتراف کردند، گفت: تا کنون ۶ تن از مال باختگان شناسایی و به موفق شدند متهمان را شناسایی کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: با صدور قرار قانونی از سوی شعبه ۵ بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد و هر دو متهم در اختیار پایگاه هشتم قرار دارند.

کارآگاه عزیزخانی به این نکته اشاره کرد: به علت گستردگی اعمال مجرمانه متهمان و کشف سلاح گرم از مخفیگاه آنان، احتمال انجام سرقت‌های مسلحانه با سلاح گرم نیز توسط آن‌ها متصور بوده که تحقیقات و بررسی‌های دقیق در این رابطه در دستور کار است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو