بازیگران معروف به صورت هم مشت کوبیدند/ نبرد عجیب خانم رئیس‌ها

منبع: ایران آرت

304

1399/2/18

11:33


جمعی از بازیگران زن سرشناس هالیوود ویدئویی جالب تحت عنوان "چالش نبرد خانم رئیس‌ها" را در دوران قرنطینه ضبط و منتشر کرده‌اند.

ایران آرت: اسکارلت جوهانسون، مارگوت روبی، و فلورنس پیو، از جمله بازیگرانی‌اند که در یک ویدیوی جنگی به هم مشت می‌زنند. حرکات بازیگران‌ در این ویدیو را زویی بلِ بدلکار، به زیبایی طراحی کرده است.

به گزارش ایران‌آرت، عنوان این ویدیوی پنج دقیقه‌ای "چالش نبرد خانم‌رئیس‌ها" است و در دوره قرنطینه فیلمبرداری شده است. در این ویدیو "جنگجویان" یکی پس از دیگری به هم‌ حمله می‌کنند.

به نقل از ایندیپندنت، ویدیو با تصویر بل آغاز می‌شود که با بدلکاری در فیلم‌های "زینا: شاهزاده خانم جنگجو" و "بیل را بکش" به شهرت رسید. او در ابتدای فیلم می‌گوید: "حوصله‌ام سر رفته! می‌خواهم با دوستانم بازی کنم."

سپس مشتی حواله عدسی دوربین‌ می‌کند. بعد لوسی لالس، بازیگر فیلم زینا، طوری واکنش نشان می‌دهد که انگار مشت بل به او خورده و سپس به نوبه خود مشتش را حواله تارا مکِنِ بدلکار می‌کند و او را به پرواز در می‌آورد.

1

در این ویدیو درو بریمور، کمرون دیاز، روزاریو داوسون، کیتلین اولسون (فیلادلفیا همیشه آفتابی است)، زویی سالدانا (محافظان کهکشان)، هال بری، تندی نیوتن (وست‌ورلد) و کی‌تی تانستالِ موسیقی‌دان و بیش از بیست نفر دیگر حضور دارند.

بل زیر این ویدیو در یوتیوب نوشته است: "مبارزه با ملال قرنطینه همراه با باحال‌ترین‌ها! شما همه قهرمان من هستید خانم‌ها."

2

واکنش مردم در دنیای مجازی نسبت به این ویدیو خوب بوده است و کاربران توییتر زیر آن "عالی" و "باورنکردنی" نوشته‌اند.

یک نفر نوشته است: "تدوین ویدیو عالی بود. بعضی لحظه‌های‌اش من را یاد فیلم بیل را بکش می‌انداخت و معرکه بود!"

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو