«پرویز فاضلی» یار وفادار و میزبان رهبر معظم انقلاب در دوران اقامت اجباری از سوی رژیم ستم‌شاهی به ایرانشهر درگذشت. مرحوم فاضلی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ساکن ایرانشهر بود و در دورانی که رژیم ستم شاهی پهلوی رهبرمعظم انقلاب را به اقامت اجباری در ایرانشهر محکوم کرده بود، توفیق میزبانی ایشان را داشت. پیکر مرحوم فاضلی امروز در زاهدان تشییع  و خاکسپاری شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز با صدور پیامی درگذشت پرویز فاضلی یار وفادار و میزبان رهبر معظم انقلاب در دوران اقامت اجباری از سوی رژیم ستم‌شاهی به ایرانشهر را تسلیت گفت. در پیام آیت‌الله مصطفی محامی آمده است: ضایعه در گذشت مرحوم حاج پرویز فاضلی، از معتمدان انقلابی استان سیستان و بلوچستان موجب تألم و تأثر گردید.

ایشان از روزهای آغازین شکل‌گیری نهضت اسلامی از دلدادگان این مکتب متعالی و همراهان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در دوران تبعید معظم له در شهرستان ایرانشهر بودند. اینجانب فقدان ایشان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان ایرانشهر و خانواده محترم شان تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت صبر جزیل و اجر جمیل برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.