خلاصه داستان قسمت ۸۴ سریال ترکی لروکس | سریال لروکس قسمت ۸۴

منبع: کولاک

378

1399/2/18

19:33


داستان کامل قسمت ۸۴ سریال ترکی لروکس همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۸۴ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

خلاصه داستان سریال ترکی لروکس

ماجرا از جایی شروع میشه که دمیر و سلین یه خونه میخرن و سر همین قضیه با هم مشکل پیدا میکنند، بطوری که بزور به زندگی مشترک ادامه میدهند و…

اسمش را می خواهید تقدیر بگذارید، می خواهید زندگی. بهترین اتفاقاتی که برای شما می افتند اغلب در پشت اتفاقات ناخوشایند پنهان شده اند. سریال لروکس با نام اصلی «همه جا تو» می خواهد همانجا را نشانمان دهد، پشت اتفاقات ناخوشایند رو. سریال خوش رنگ و لعاب و سرحالی که جای عطر عشق رو برای خیلی ها پرکرد. اگه می خواید بدونید داستان قسمت آخر این سریال چیه و لروکس و دمیر به کجا میرسن و…

بوراک و ایلول، آیدا و ایبو، محرم و لیلا، کدام عروسی می‌کنند؟
خداحافظ چی چی!
دمیر دستگیر می شود
آیا ایلدیریم پشت ماجرای بازداشت دمیر است؟
آیا بوراک حقیقت را می گوید؟
عشق آلارا یا کینه ی ایلدیریم؟
مروه و ودات
بوراک و ایلول
یک شب رمانتیک
لروکس از دمیر چه می خواهد؟
آیا بوراک شرکت جدیدی می زند؟
بحران شرکت تقصیر کیست؟

قسمت ۸۴ سریال ترکی لروکس

ایلول به لروکس توضیح میده که دمیر بخاطر صحبت درمورد کار به اونجا اومده. لروکس سریع از خانه بیرون امده و دمیر پشت سر او می اید و او را نگه میدارد. او ابتدا از دست لروکس عصبیه و تصور میکنه لروکس او را تعقیب کرده و به او اعتماد نداشته. اما لروکس میگوید که چنین کاری نکرده و از این که دمیر در چنین شزایطی طلبکاره عصبی میشه. انها بایکدیگر در کوچه بحث میکنند و لروکس بی توجه به دمیر تاکسی گرفته و میرود. روراک داخل ماشین نشیته و از دور این صحنه را میبیند. دمیر داخل خانه برگشته و با ایلول بحث میکند. او فکر میکند که ایلول به عمد لروکس را به انجا کشیده و با بوراک برای اذیت کردن او همدست بوده. ایلول میگوید که در جریان چیزی نبوده و بوراک واقعا به انجا امده بوده اما حالا تلفنش را جواب نمیدهد و غیب شده است. لروکس به خانه برگشته و با عصبانیت با ماهی اش حرف میزند و از دمیر بدگویی میکند.

کمی بعد دمیر به خانه می اید اما متوجه میشود که لروکس در را از داخل قفل کرده. لروکس میفهمد که دمیر پشت در است اما توجه ای نمیکند. دمیر با او تماس میگیرد و لروکس میفهمد که در حیاط نشسته او از پنجره دمیر را میبیند و به او میگوید که باید برود. دمیر اصرار دارد تا با لروکس حرف بزنه اما لروکس گوش نمیده. دمیر از رفتارهای لروکس خنده اش میگیرد و لروکس بیشتر حرص میخورد. سپس دمیر میرود و لروکس تنها در خانه میخوابد. صبح لروکس قبل از شرکت با بوراک لب دریا رفته و با عصبانیت با او بحث میکند و دلیل کار دیشبش را از او میپرسد. لروکس میگوید که بوراک عمدا این کار را کرد تا پیشاو نشان بدهد که بین ایلول و دمیر چیزی است. بوراک به روی خودش نمی اورد و لحث را عوض میکند و میگوید که شرکت درحال از بین رفتن است و همه اینها بخاطر رفتار های اشتباه دمیر است و فقط لروکس میتواند مشکل را حل کند. لروکس میگوید که او هیچ کمکی به بوراک نخواهد کرد. بوراک هم غیر مستقیم پیش لروکس دمیر را تهدید میکند و میگوید کار های دمیر برای او عواقبی خواهد داشت. لروکس عصبی شده و از انجا میرود.

دمیر پیش ودات به گلخانه رفته و درحال گله کردن از لروکس گل میکارد و به ودات کمک میکند. ودات دمیر را بخاطر رفتارهاش با لروکس و ترک خانه مقصر میداند. صبح لروکس تنها به شرکت رفته و عظیمه دوباره تعجب میکند. وقتی ایدا و مروه از لروکس خبر میگیرند او با حرص میگوید که خودش تنها امده. سپس دمیر به شرکت می اید و لروکس را به اتاقش میخواند. لروکس به اتاق رفته و با سردی با دمیر صحبت میکند. دمیر از لروکس میخواهد که نهار را با هم باشند اما لروکس قبول نمیکند. او با دمیر بحث میکند و بابت رابطه او و ایلول به او کنایه میزند و سپس بیرون می اید. دمیر از دست لروکس کلافه میشود. بوراک و ایلول در حیاط شرکت نشسته اند و ایلول علت رفتار دیشب بوراک را میپرسد. او متوجه میشود که بوراک حرف های او با دمیر را شنیده و برای همین به عمد لروکس را به انجا کشانده. او عصبانی میشود اما بوراک نیز از این که ایلول در ان شرایط به فکر دمیر بوده و از او کمک خواسته عصبی است و تصور میکند که هنوز هم ایلول به داشتن دمیر امیدوار است.

ایلول از این حرف بوراک عصبی شده و ان را انکار میکند. بوراک ناگهان ایلول را میبوسد. ایلول از او فاصله گرفته و داخل میرود. کمی بعد در شرکت بوراک که کلافه و عصبی است مدام به لروکس کنایه میزند و بااو بد برخورد میکند. لروکس هم عصبی شده اما جواب او را میدهد و از بوراک میخواهد که ارامش خودش را حفظ کند. چون مشکلات شرکت برای همه انها وجود دارد


همچنین بخوانید:

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ترکی لروکس + معرفی نقش ها

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو