محمد امین: سریال "کرگدن" توانست سطح ذائقه مخاطب را بالا ببرد / رقابت در شبکه نمایش خانگی جدی خواهد شد

222

1399/2/19

17:21


بازیگر سریال "کرگدن" می‌گوید شبکه نمایش خانگی در حال تبدیل شدن به یک عرصه تخصصی‌ است و سیر تکاملی خود را طی می‌کند.

محمد امین: سریال "کرگدن" توانست سطح ذائقه مخاطب را بالا ببرد / رقابت در شبکه نمایش خانگی جدی خواهد شد

سرویس سینمایی هنرآنلاین: محمد امین بازیگر سینما و تلویزیون با فیلم "دموکراسی تو روز روشن" به جامعه هنری معرفی شد و پس از آن در فیلم "بدرود بغداد" به ایفای نقش پرداخت، اما پس از آن به سمت تلویزیون و شبکه نمایش خانگی جذب شد و در آثاری چون "ممنوعه" و حالا "کرگدن" به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی صادق یاری بازی کرد.

امین در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تأثیر شبکه نمایش خانگی و حضور جدی او در عرصه بازیگری گفت: به نظر من شبکه نمایش خانگی سیر تکاملی خود را طی می‌کند. فکر می‌کنم شبکه نمایش خانگی به یک عرصه تخصصی‌تر تبدیل شود و همچنین رقابت نیز در این عرصه تنگ‌تر و سخت خواهد شد. ضمن این که با گذشت زمان ارزش هنری بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. در سال جاری در شبکه نمایش خانگی شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود.

او درباره حضورش در سریال "کرگدن" توضیح داد: اولین چیزی که در مورد سریال "کرگدن" می‌توانم بگویم این است که این سریال توانست سطح ذائقه مخاطب را بالا ببرد. می‌توانم بگویم که تا این لحظه سریال "کرگدن" بهترین و حرفه‌ای‌ترین تجربه من در عرصه تصویر بوده است. این که یک تیم ریسک ساخت کاری با سبک متفاوت و ایده‌ای جدید را پذیرفته است ارزش زیادی دارد. به نظر من سریال "کرگدن" کاری با کیفیت متفاوت است که برای تمام لحظات آن فکر شده است. برای من بازی در کنار بازیگران حرفه‌ای همچون خانم‌ها پانته‌آ پناهی‌ها و الهام کردا تجربه‌ای بی‌نظیر بود.

محمد امین

امین درباره نقش افشین در سریال "کرگدن" و همچنین بازخوردهایی که دریافت کرده است اظهار کرد: نقش افشین نقش متفاوت و پر ریسکی بود و از آنجا که این کاراکتر بسیار بی‌رحم و خشن است، بازخوردهای عجیب و البته جالبی از سوی مخاطبان دریافت کردم. افشین نقش مرموزی بود که بیننده با گذشت چندین قسمت توانست با آن ارتباط برقرار کند و در حال حاضر که قسمت پایانی "کرگدن" نزدیک است، باید نظر اصلی را از مخاطبان عزیز جویا شد.

او همچنین درباره تفاوت مدیوم‌های بازیگری نیز بیان کرد: قطعاً تخصصی‌ترین حضور در این عرصه "سینما" است، اما همان‌طور که اشاره کردم شبکه نمایش خانگی هم به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود و نکته مهم این است که بازیگر می‌بایست چه در شبکه نمایش خانگی و چه در سینما کارها را برحسب سطح کیفی آن‌ها انتخاب کند تا منجر به پیشرفت او شود.

این بازیگر در پایان به معیارهایش برای انتخاب نقش اشاره کرد و افزود: مسلماً هیچ بازیگری دوست ندارد شبیه کارهای قبلی خود باشد و به تکرار بیفتد. دوست دارم نقشی که انتخاب می‌کنم من را به چالش بکشد و تا حد ممکن با کارهای قبلی متفاوت باشد. یک بازیگر باید روند پیشرفتش را با خودش مقایسه کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو