دانلود بازی Infinite Beyond The Mind برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Infinite Beyond The Mind برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

115

1399/2/20

01:27


Infinite Beyond The Mind یک بازی اکشن و پلتفورمر دوبعدی است که در سرزمینی شیطانی آن را تجربه خواهید کرد. ملکه‌ای به نام Evangelyn Bramann که یک شخصیت شرور است در پادشاهی Beljantaur حکم رانی می‌کند و قصد دارد که رویای سلطه‌ی خود بر تمام جهان را به واقعیت تبدیل کند. این بازی شما را در نقش شخصیت‌هایی به نام تانیا و اولگا قرار می‌دهد که دو دختر همراه با قدرت‌های جادویی خاص هستند. آن‌ها در پادشاهی Beljantaur رشد پیدا کرده‌اند و قصد دارند که در نهایت این ملکه شیطانی را شکست داده و جلوی نابودی جهان به دست وی را بگیرند. این ملکه از یک ارتش بزرگ برخوردار است و کم کم آن را برای تسخیر جهان آماده کرده است.

Infinite Beyond The Mind PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Infinite-Beyond-The-Mind

مطالب مرتبط

در بازی Infinite Beyond The Mind شما مدام باید به کاوش درپادشاهی پرداخته و بتوانید طیف بزرگی از باس فایت‌ها را پیروز شوید. شما این نبردها را می‌توانید به‌صورت تک نفره یا همراه با همکاری دوستان‌تان انجام داده و لذت زیادی از گشت و گذار در مراحل بازی ببرید. قدرت‌های شخصیت‌های بازی رفته رفته زیاد می شود و کم کم توان رقابت با ملکه‌ی شرور پادشاهی را خواهید داشت. کافی است که شانس خود را در برابر باس ها امتحان کرده و جایزه‌ی ویژه‌ی شکست دادن آن‌ها را دریافت کنید. بازی از یک گرافیک پیکسلی جذاب برخوردار است و آهنگ نوستالژیک هم در خلال مراحل نواخته می شود. میزان سلامتی کاراکتر شما در گوشه‌های بالا نمایش داده می‌شود و می‌توانید میزان قدرت‌های باقیمانده خود را نیز در پایین همان نوار مشاهده کنید. بازی از یک سیستم اکشن تمام عیار برخوردار است و سرعت بازی هم کم کم بالا می‌رود. تنوع مراحل به‌گونه‌ای است که هیچ‌گاه برای‌تان تکراری نخواهد شد و مدام باید با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کنید. سعی کنید یکی از دوستان خود را برای لذت بیشتر، به بازی اضافه کنید.

info

Infinite – Beyond The Mind is a slick 2D action-platformer where you take on evil Queen Evangelyn Bramann, ruler of The Beljantaur Kingdom as she works towards her dream of world domination.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3 2.5GHz or AMD Phenom 2.5GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX9 (shader model 3.0) capabilities
Storage: 1 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Infinite Beyond The Mind-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو