آموزش آنلاین به همراه اینترنت پرسرعت خانگی پیشگامان

منبع: برترین ها

117

1399/2/20

15:26


داشتن اینترنت پرسرعت و خواندن درس از راه دور، راه حل این روز‌های کرونایی دانش آموزان و دانشجویان برای در امان ماندن از مرموزترین بیماری حال حاضر!

داشتن اینترنت پرسرعت و خواندن درس از راه دور، راه حل این روز‌های کرونایی دانش آموزان و دانشجویان برای در امان ماندن از مرموزترین بیماری حال حاضر!

آموزش آنلاین به همراه اینترنت اینترنت پرسرعت خانگی پیشگامان

 
شاید تا همین چند وقت پیش بیشتر دانش آموزان و دانشجویان فکرش رو هم نمیکردن که روزی اتفاقی پیش بیاد که دیگه مجبور نباشند برای رفتن به سر کلاس ساعت ۸ صبح، از ۱ تا ۲ ساعت قبل بیدار شوند و آماده رفتن به کلاس شوند! طی این چند ماه اخیر و با شیوع بیماری کرونا، اکثر کلاس‌های درس فعالیت خودشون رو به حالت مجازی و برخط (آنلاین) تغییر داده اند که باعث تغییر سبک درس و دانشگاهی در کشورمون ایران شده است.
 
البته با تغییر این سبک از درس خواندن، و زمان زیاد کلاس‌های آنلاین، برای نوشتن مطالب مهم از صحبت‌های استاد و همچنین عقب نیوفتادن از مباحث درسی خودتون، شما نیاز دارید که یک اینترنت با حجم و سرعت بالا و بدون قطعی داشته باشید.
 
شرکت پیشگامان در راستای مسئولیت اجتماعی خود در کمک به حل بحران حاضر کشور و با در نظر گرفتن اهمیت بحث آموزش و نیاز دانش آموزان و دانشجویان عزیز که قطعا سرمایه‌های اصلی کشورمان می‌باشند با ارائه یک سرویس با حجم ۱۵۰۰ گیگ بین الملل (معادل ۴۵۰۰ گیگ داخلی) برای مدت زمان سه ماه و با مبلغ فقط ۹۰ هزارتومان (ماهانه ۳۰ هزار تومان) به شما در تهیه یک اینترنت با حداکثر سرعت، بالاترین ترافیک و گذراندن هر چه راحتتر این روز‌ها کمک خواهد کرد.
 
بعد از خرید این سرویس شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه بیشتر نخواهید داشت چرا که دارای نصب و راه اندازی آن نیز کاملا رایگان می‌باشد. 
 
شرکت پیشگامان آماده ارائه اینترنت در سراسر کشور به مشترکین گرامی می‌باشد. شما می‌توانید به آسانی با کلیک بر روی اینجا اقدام به خرید آنلاین نمایید.
 
در صورت هر گونه سوال و ابهامی با شماره‌های سراسری ۱۵۷۷ یا ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید، همکاران ما از هیچ کمکی جهت رفاه بیشتر شما دریغ نخواهند کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو