خلاصه داستان قسمت ۸۷ سریال ترکی لروکس | سریال لروکس قسمت ۸۷

منبع: کولاک

265

1399/2/20

20:01


داستان کامل قسمت ۸۷ سریال ترکی لروکس همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۸۷ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

خلاصه داستان سریال ترکی لروکس

ماجرا از جایی شروع میشه که دمیر و سلین یه خونه میخرن و سر همین قضیه با هم مشکل پیدا میکنند، بطوری که بزور به زندگی مشترک ادامه میدهند و…

اسمش را می خواهید تقدیر بگذارید، می خواهید زندگی. بهترین اتفاقاتی که برای شما می افتند اغلب در پشت اتفاقات ناخوشایند پنهان شده اند. سریال لروکس با نام اصلی «همه جا تو» می خواهد همانجا را نشانمان دهد، پشت اتفاقات ناخوشایند رو. سریال خوش رنگ و لعاب و سرحالی که جای عطر عشق رو برای خیلی ها پرکرد. اگه می خواید بدونید داستان قسمت آخر این سریال چیه و لروکس و دمیر به کجا میرسن و…

بوراک و ایلول، آیدا و ایبو، محرم و لیلا، کدام عروسی می‌کنند؟
خداحافظ چی چی!
دمیر دستگیر می شود
آیا ایلدیریم پشت ماجرای بازداشت دمیر است؟
آیا بوراک حقیقت را می گوید؟
عشق آلارا یا کینه ی ایلدیریم؟
مروه و ودات
بوراک و ایلول
یک شب رمانتیک
لروکس از دمیر چه می خواهد؟
آیا بوراک شرکت جدیدی می زند؟
بحران شرکت تقصیر کیست؟

قسمت ۸۷ سریال ترکی لروکس

کمی بعد اردا قصد رفتن میکند و لروکس او را تا دم دررستوران بدرقه میکند. اردا به لروکس میگوید که از رفتارهای دمیر متوجه شده که بین اونها چیزی هست و دمیر به او علاقه دارد. لروکس میخواهد که انکار کند اما اردا با لبخند برای انها ارزوی خوشبختی میکند و میرود. ایدا هم بخاطر دیدن ایبو زودتر میرود. وقتی لروکس و دمیر به خانه برمیگردند دمیر شروع به بازخواست لروکس میکند و لروکس هم سعی دارد قضیه خاستگاری را توجیح کند و میگوید که او فقط برای کسب تجربه و شناخت بیشتر خانواده ها بوده. دمیر قانع نشده و از این که لروکس از ایلول ایراد میگرفت سرکوفت میزند اما لروکس نامزد قبلی دمیر را باخاستگار خودش یکی نمیداند. در خانه ایلول بوراک موزیک عاشقانه ای با گرامافون پخش کر ه و او و ایلول مشغول رقص تانگو میشوند. بین انها فضای رمانتیکی ایجاد میشود.

نیمه شب وقتی بوراک و ایلول خوابیده اند اقا ایلدیریم به بوراک بیام میدهد و میگوید از این که او اِسن خانم را به زندان انداخته باخبر است و از او میخواهد همان لحظه به ادرسی که میدهد برود. بوراک هول شده و پنهانی از جایش بلند شده و پیش اقا ایلدیریم میرود. اقا ایلدیریم با عصبانیت میگوید که دمیر با احساسات الارا بازی کرده و رابطه اش با لروکس را پنهان کرد و باعث شد تا الارا حالا در امریکا دربیمارستان بستری شود. او از بوراک میخواهد که به او کمک کند تا تمام زندگی دمیر از جمله عشقش را از او بگیرد و از بوراک اطلاعات میخواهد. بوراک چنین چیزی را قبول نمیکند. اقا ایلدیریم با تهدید میگوید که به همه انها نشان خواهد دادکه چکار میکند. صبح لروکس دوباره مبخواهد از خانه بیرون برود اما یادش می افتد که کلید ندارد. او به اتاق دمیر می اید تا کلید را بردارد انا ناگهان پشیمون شده و باخودش میگوید که جای او همانجا پیش دمیر است و او را دوست دارد و نمیتواند ترکش کند. دمیر که بیدار است حرف های او را میشنود و بلند میشود. انها با هم حرف میزنند و لروکس میگوید که دمیر را ترک نمیکند و هردو در این خانه خواهند ماند. در خانه ایدا مروه و ایدا و ایبو مشغول خوردن صبحانه اند. که پیک یک گلدان برای مروه می اورد که از طرف بوراست .

مروه ابتدا خوشحال میشود اما سپس با خواندن متن ان متوجه میشود که ان دست گل برای خداحافظیست و بورا برگه های طلاق را ارسال خواهد کرد. مروه بشدت ناراحت میشود و ایبو به خواست مروه اورت به گلخانه پیش ودات میبرد. مروه گلدان را به ودات میدهد و میگوید که ان را نمیخواهد. ودات وقتی متوجه ماجرا میشود سعی میکند مروه را ارام کند. سپس کمی باهم درباره تجربه مشترک طلاق صحبت و دردودل میکنند. صبح در شرکت دمیر دوباره جلسه ای میگذارد و در حال صحبت درباره پروژه جدید است. بوراک چیزب درباره تهدید اقا ایلدیریم و حرفهایش به کسی نمیگوید. در حین جلسه ناگهان پلیس به شرکت می آید و افراد زیادی داخل امده و شروع به جمع کردن تمامی مدارک شرکت میکنند. پلیس میگوید که دمیر و بوراگ و فرخ برای توضیحات باید به کلانتری بیایند. همه شکه شده اند و نمیدانند که ماجرا چیست.


همچنین بخوانید:

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ترکی لروکس + معرفی نقش ها

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو