دزدان تهران هدیه‌های عجیبی به هم می‌دادند!

منبع: برترین ها

90

1399/2/20

23:04


سارق جوان که از یکی از دوستانش گوشی موبایل سرقتی کادو گرفته بود راز سرقت هایش را فاش کرد.

رکنا: سارق جوان که از یکی از دوستانش گوشی موبایل سرقتی کادو گرفته بود راز سرقت هایش را فاش کرد.

سرهنگ کارآگاه " مرتضی نثاری " سرهنگ نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت، گفت: در اواخر مهرماه سال گذشته با مرد جوانی با مرکز فوریت های پلیسی110 تماس و از سرقت رفتن اموال و گوشی موبایل گرانقیمتش توسط دو موتوسوار جوان در محدوده خیابان احمدی به کلانتری 127 نارمک اعلام شکایت کرد.

سرقت میلیونی

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه اظهار داشت، ساعت 10 شب به صورت پیاده در حال حرکت بودم که ناگهان راکب و ترک نشین موتورسیکلتی به من نزدیک و با تهدید سلاح سرد اموال باارزشم از قبیل، موبایل، ساعت مچی و مبلغ 2 میلیارد ریال وجه نقد جمعاً به ارزش100 میلیون ریال را سرقت و متواری شدند.

این مقام با اشاره به اینکه با حضور کارآگاهان در محل سرقت سرنخی از سارقان به دست نیامد، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان به دست آوردند، گوشی سرقتی توسط شخصی به نام اردلان در حال استفاده است که با هماهنگی قضائی چندین بار از وی برای حضور در پایگاه دعوت شد ولی به بهانه های مختلفی حاضر نشد.

دستگیری سارقان در مخفیگاهشان

این مقام پلیسی با بیان اینکه اردلان با هماهنگی های پلیسی در 24 فروردین ماه در مخفیگاهش در شرق تهران به همراه همدستش دستگیر شد، گفت: در بررسی های اولیه از مخفیگاه متهمان مشخص شد که این متهمان با همکاری یکی از همدستانش به نام حامد در حال خرید و فروش مواد مخدر و اموال سرقتی می باشد.

دردسر کادو سرقتی

سرهنگ نثاری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی لوازم سرقتی خودرو و یک کیلو 684 گرم موادمخدر کشف شد، گفت: اردلان اظهار داشت، گوشی موبایل را یکی از دوستانم بنام فرهاد به من کادو داده است و اطلاعی از سرقتی بودنش نداشتم و او نیز به اتهام سرقت در زندان بسرمی برد.

سرهنگ نثاری در پایان گفت: با توجه به تلاش بی وقفه همکارانم و کشف اموال مسروقه و مواد مخدر از مخفیگاه مجرمان هردو متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی جهتبرای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی و بررسی سوابق کیفری در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی می باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو