برای عاشق کردن زنان از این تکنیک های ساده استفاده کنید

برای عاشق کردن زنان از این تکنیک های ساده استفاده کنید


منبع: آرگا

122

1399/2/21

00:41


برای ابراز عشق به دختر مورد علاقه تان می توانید از طریق ارتباط کلامی و غیر کلامی ایجاد جاذبه نمایید، در این مطلب می خواهیم نکاتی در مورد چگونگی عاشق کردن زنان معرفی نماییم.

بدست آوردن دل خانوم ها کار چندان سختی نیست، زن ها از راه گوششان عاشق می شوند، از گفتن اینکه چقدر برای شما خواستنی است و دوستش دارید، ترسی نداشته باشید، در صورتی که همه او را از کار و یا هدف مورد علاقه اش منع کنند، شما تکیه گاه و حامی وی باشید، برای آشنایی با تکنیک هایی درباره چگونگی تسخیر قلب یک زن و عاشق کردن وی در ادامه این مطلب همراه ما شوید.

معرفی تکنیک هایی برای عاشق کردن زنان

ابراز عشق به زنی که عاشقش هستید را می توان به راه رفتن در میدان مین تشبیه کرد، زیرا یک حرکت اشتباه شما می تواند فاجعه ای به بار آورده و موجب پایان رابطه تان شود، بنابراین قبل از هر اقدامی برای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه تان، برای اینکه احتمال طرد شدن از سوی وی را کاهش دهید، بهتر است از علاقه وی به خودتان نیز مطمئن شوید. در ادامه نکات بیشتری در مورد عاشق کردن خانوم ها در اختیارتان قرار می دهیم.

عاشق کردن خانوم ها

بیان کردن نیات خود به طور شفاف

یکی از اشتباهات رایج پسر ها به هنگام صمیمی شدن با یک دختر، استفاده از رابطه ای رمانتیک در برقراری روابط شان می باشد، در حالی که تلاش برای تبدیل یک رابطه عارفانه به رابطه ای رمانتیک بسیار تخیلی بوده و فقط در فیلم ها اتفاق می افتد.

در صورتی که مطمئن هستید که طرف مقابل شما دقیقا همان کسی است که می خواهید بقیه عمرتان را کنار وی سپری کنید، هیچگاه این موضوع را در همان روز های اول عنوان نکنید و در اولین ملاقات صحبت کردن از ازدواج و اینکه مثلا دوست دارید صاحب ۵ فرزند شوید ممکن است موجب ترس وی شود، بنابراین  می توانید به طور غیر مستقیم به وی بفهمانید که او را دوست دارید و علاقمندید که وارد یک رابطه طولانی مدت شوید.

عاشق کردن زنان از طریق طلسم آنها

زنان از طریق حس شنیداری تحت تاثیر قرار می گیرند، بنابراین کلمات تاثیر زیادی بر روی آنان دارند. بنابراین توجه به ظاهر آنها و تعریف کردن از مدل موی و یا لاک ناخنشان تاثیر زیادی در رابطه عمیق شما با همسرتان دارد، ضمن اینکه می توانید به وی بگویید که مقاومت در برابر زیبایی وی غیر ممکن است.

جملاتی مانند چشمهایت چقدر زیباست، خنده ات چقدر دلرباست، چقدر زیبا هستی و یا وقتی نگاه خاصی به شما دارد، هوش از سرتان می پرد، ضمن اینکه به او بگویید که چه تاثیری بر روی شما می گذارد و نیز حتما بر روی زیبایی های درونی وی نیز تاکید نمایید.

نکاتی در زمینه عاشق کردن زنان

گرفتن دست عشقتان در مکان های عمومی، به آغوش کشیدن وی از پشت سر، نوازش کردن، تماشای غروب آفتاب همراه وی و نیز ارزش قائل شدن برای همسر یا دختر مورد علاقه تان از جمله رفتار های موثر در عاشق کردن زنان می باشند.

منبع اصلی الهام وی باشید.

گاهی می توان با رفتار هایی ساده موجب عاشق کردن زنان شد؛ شرایط فعلی عشق خود را به چالش بکشید و وی را ترغیب به بیرون آمدن از حاشیه امنش و نیز دنبال کردن آرزو ها و رویا های بزرگتر نمایید. او را در چیز هایی که موجب برانگیختن احساسات و عواطفش می شود، کمک کنید؛ مثلا اگر علاقمند به کمک کردن به افراد بی بضاعت می باشد، می توان با تاسیس یک مرکز خیریه وی را در این جهت یاری نمایید.

هنگامی که دیگران انجام کاری را غیر ممکن می دانند، شما با حمایت خود از وی و نیز گرفتن دستانش می توانید به وی اطمینان قلب بدهید و به توانایی هایش اعتماد داشته باشید، همچنین به هنگام نا امیدی و افسردگی برای همسرتان منبع الهام شوید. ضمن اینکه شما نیز باید نسبت به روی هایتان خوشبین بوده و انگیزه داشته باشید، قبل از تصمیمات مهم خود نظرات وی را جدید گرفته و به توصیه های وی گوش دهید، زیرا این رفتار شما موجب می شود تا وی احساس ارزشمند بودن داشته باشد و نقش خود در زندگیتان را پُررنگ ببیند.

عاشق کردن دختران

برای عاشق کردن زنان آنها را سورپرایز کنید.

به هدایای هوشمندانه وی را سورپرایز کنید، برای این منظور می توانید با دقت به حرفهایش متوجه شوید که او به چه چیز هایی علاقمند است؛ دادن هدایایی مانند گل و شکلات اگر چه ممکن است برایش جذاب باشد، اما ماندنی نیستند، بهتر است هدیه شما به گونه ای باشد که دارای ارزش عاطفی بوده و نیز تاثیر طولانی تری برجای بگذارد؛ مثلا یک تابلوی نقاشی از تصویر وی در صورتی که تمام جزئیاتش از پوشش وی گرفته تا مدل مو، گوشواره، لبخند سحر آمیزش به همراه یادداشتی از بیان احساس خود در آن روز می تواند هدیه ای شگفت انگیز باشد.

سر و سامان دادن زندگی تان

لازم نیست حتما در کار و زندگی تان نفر اول باشید، اما می توانید برای دستیابی به هدفی بزرگ تلاش کنید، زیرا بهترین بودن و یا فردی که برای بهتر بودن به طور مستمر تلاش می کند، می تواند بهترین اتفاق برای یک زن باشد، زیرا وی موجودی بلند پرواز می باشد که دوست دارد همسرش نسبت به شغل و اهداف خود در زندگی اشتیاق داشته باشد.

در میان گذاشتن برخی جزئیات زندگی تان با وی

برای اینکه همسرتان با شما احساس راحتی بیشتری داشته باشد، می توانید وی را از برخی جزئیات محرمانه زندگی تان آگاه کنید، زیرا موجب می شود تا وی احساس اعتماد و خاص بودن کند.

علاقمند کردن زنان

آرزو های خود را با وی در میان بگذارید، البته مراقب باشید که خیلی متکبر جلوه داده نشوید و یا اینکه ترس و یا ضعف درونی شما در هنگام تماشای یک فیلم عاطفی نمایان شود. بهتر است برای تعریف خاطرات کودکی خود و یا لحظاتی که خیلی خجالت کشیده اید را با چاشنی خنده بیان کنید و این کار در میزان اعتماد به نفس تاثیر زیادی دارد.

انتخاب یک اسم مستعار

همسر یا عشقتان را با یک اسم مستعار که فقط خودتان از آن استفاده می کنید، صدا بزنید. اسامی خلاقانه به کار برید و از انتخاب اسم های کلیشه ای مثل عسلم، شیرین و … پرهیز کنید، بهتر است اسمی که انتخاب کرده اید متناسب با شخصیت وی باشد، زنان عواطف زیادی دارند، بنابراین انتخاب اسم یک گل برای بیان ظرافت وی و یا اسم جواهرات و سنگ های قیمتی برای افرادی که کمی سرخت و قاطع می باشند، انتخاب شایسته ای است. به طور کلی استفاده از نام مستعار تاثیرات شگفت انگیزی در محکم شدن پیوند عاطفی دارد.

عاشق کردن زنان با از بین بردن غرورتان

زنانی با شخصیت آلفا دارای غرور زیادی می باشند، بنابراین اگر شما بتوانید غرور تان را کنترل کرده و ببلعید. وی نیز یاد گرفته و می تواند این کار را انجام دهد.

یاد دادن چیز های جدید به وی

حتما لازم نیست، چیز هایی که یاد می دهید، خیلی هیجان انگیز و جالب باشد. او عاشق یادگیری است، بنابراین معرفی سرگرمی جالبی از سوی شما می تواند وی را به وجد آورده و برایش جالب باشد.

عاشق کردن زنان+عکس

امیدواریم این مطلب مورد توجهتان قرار گرفته باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با نشانه های همسر عاشق، مهمترین نشانه های عاشق شدن در زنان و مردان و نیز نشانه های زوج های موفق می توانید در اینجا کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو