تور ارزان وان

تور ارزان وان


منبع: تاپ تراول

180

1399/2/21

00:54


خرید بلیط هواپیما

وان ترکیه

شهر وان در شرق کشور ترکیه واقع شده است. وان بزرگترین شهر شرق ترکیه می باشد. این شهر از شهر های تاریخی کشور ترکیه محسوب میشود. جمعیت تقریبی این شهر زیبا به 600 هزار نفر می رسد. زبان محلی وان کردی کرمانجی هست اما به دلیل داشتن زبان واحد در کشور ترکیه، مردم به زبان ترکی استانبولی نیز صحبت می کنند. وان با داشتن جاذبه های تاریخی، طبیعت گردی، مراکز خرید زیبا و با کیفیت و آب و هوای مناسب در طی سال، یکی از اهداف گردشگری مردم ایران به شمار میرود.


   تبلیغات    

            | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


تور ارزان وان

تور وان

 هر ساله گردشگران زیادی از ایران با استفاده از تورهای وان به تفرج و گردشگری در این شهر زیبا می پردازند. دلیل اینکه گردشگران ایرانی تمایل زیادی برای سفر به این شهر دارند نزدیکی این شهر به مرز های زمینی ایران با کشور ترکیه می باشد. تور وان ارزان را با ما تجربه کنید.

تور زمینی وان

در پایان شهر وان بهترین مقصد برای سفر های کوتاه مدت 2 الی 3 روز برای تمام گردشگران ایرانی می باشد که می توانند به راحتی خود را به یک مسافرت فراموش نشدنی دعوت کنند و از تمام ظرفیت های این شهر مرزی زیبا در کشور ترکیه استفاده کنند. برای سفر به شهر تماشایی وان می توانید از تور های زمینی وان استفاده کنید. البته راه زمینی برای گردشگرانی که به طبیعت گردی علاقه دارند به صورت ویژه پیشنهاد می شود.

تخفیفان

مراکز خرید وان

علاوه برجاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر می توان به مراکز خرید و تجاری آن اشاره کرد. در این مراکز خرید که از به روز ترین مراکز خرید شرق کشور ترکیه می باشد می توانید لذت یک خرید واقعی را تجربه کنید. در مراکز خرید شهر وان می توانید با کیفیت ترین اجناس را با بهترین قیمت ها از برند های معتبر دنیا تهیه کنید.

تور ارزان وان

قلعه وان

ازجاذبه های گردشگری این شهر میتوان به طبیعت جذاب و بی نظیر این شهر تاریخی اشاره کرد. از اماکن تاریخی که می توانید با تور زمینی وان به آن سر بزنید قلعه وان می باشد. قدمت این قلعه کاملا سنگی به قرن هفتم قبل از میلاد میرسد. این قلعه بر فراز کوه های ساحل شرقی دریاچه وان بنا شده است. از نکات مهم گردشگری در مورد قلعه وان می توان به چشم انداز بی نظیر این قلعه و رایگان بودن بازدید از آن اشاره کرد. چشم انداز این قلعه در غروب برای عکاسان به قدری جذاب می باشد که می توان به عنوان بهشت عکاسی از آن یاد کرد. پس پیشنهاد ما برای عکاسان عاشق طبیعت، برای تجربه ای بی نظیر تور های ارزان وان می باشد.

تور ارزان وان

جزیره آختامار

یکی دیگر از اماکن تاریخی این شهر که جز بناهای قدیمی و تاریخی منطقه می باشد، کلیسای آختامار است. اگر به تماشای معماری دوره رنسانس علاقه دارید به هیچ وجه تماشای این کلیسا را در تور وان از دست ندهید. این کلیسا بسیار زیبا در جزیره آختامار میان آب های دریاچه وان در سال921 میلادی بنا شد. نام اصلی آن صلیب مقدس است اما به دلیل قرار گرفتن در جزیره آختامار به این نام شهرت پیدا کرده است. جالب است بدانید که در باره این جزیره و کلیسا شعری سروده شده و حتی کارگردان ارمنی آن را به تصویر کشیده است.

روستای شهباغ

بهترین مکان برای مطالعه و شناخت فرهنگ و تمدن مردمان شرق ترکیه در شهر وان قرار دارد و آن مکان جایی نیست جز روستای شهباغ. این روستا با قدمتی تقریبا 3400 ساله یکی از قدیمی ترین محل های سکونت انسان در منطقه به شمار می آید. این روستا با گسترش شهر وان در حال حاضر بخشی از شهر شده است و در حومه شمالی شهر وان قرار دارد. همانطور که از اسم شهباغ پیداست علت شهرت این روستا باغ های سرسبز و فراوان موجود در این روستا می باشد که نشاط و طراوات شگفت انگیزی به بخش شمالی شهر وان داده است.

دریاچه وان

شهر وان علاوه بر بناهای تاریخی از طبیعت جذاب و بی نظیری برخوردار است. دریاچه وان اصلی ترین دلیل شهرت شهر وان و مهم ترین دلیل برای آب و هوای مطبوع این شهر است. بزرگترین دریاچه موجود در کشور ترکیه می باشد و نام شهر وان به دلیل مجاورت با این دریاچه بسیار زیبا انتخاب شده است. شمال و جنوب این دریاچه توسط کوه ه سبحان در شمال غربی و کوه اختیار شهاب در جنوب احاطه شده است. در نتیجه همایسگی کوه و دریاچه فضای گردشگری بی نظیر و چشم نوازی را ایجاد کرده است. این دریاچه ساحل شنی بینظیری دارد. آب دریاچه وان بسیار شفاف و نمک دار است که این خصوصیت برای شناگران جذاب است.

یکی از بزرگترین مزیت های سفر زمینی به وان، تماشا و تجربه ی یک گردش طبیعت گری می باشد. یکی از این جاذبه های طبیعی آبشار مرادیه می باشد. آبشاری با 60 متر پهنا و 6 متر ارتفاع جذاب ترین تصویر ممکن از یک جاذبه طبیعی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تور ارزان وان

 

کامپوزیت دندان | ایمپلنت |

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو