دانلود بازی Indivisible – Razmi’s Challenges برای کامپیوتر

دانلود بازی Indivisible – Razmi’s Challenges برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

377

1399/2/21

01:40


Indivisible یک اکشن پلتفورمر ناب است که با المان های RPG در اختیار بازیکنان قرار دارد. انیمیشن های خیره کننده و تصاویر هنری از ویژگی های اصلی بازی است و در ابتدا باید مکانیسم مبارزات منحصر به فرد بازی را درک کنید. این مکانیسم به صورت زمان واقعی است و جو فوق العاده زیبایی را در محیط ایجاد می کند. ده ها شخصیت قابل بازی خواهیم داشت که خبر از یک بخش غنی داستانی دارد. گیم پلی بازی در ظاهر آسان است اما برای حرفه ای شدن راه درازی در پیش دارید. شخصیت اصلی بازی دختری به نام آجنا است که با رگ سرگش خودش می خواهد انتقام حمله به منزل شان را بگیرد. او دلاوری و سلحشوری را از پدرش یاد گرفته است و حال می خواهد در برابر قدرت مرموزی که آنها را محاصره کرده اند بایستد. دنیای عظیم و فانتزی بازی نشان دهنده فرهنگ ها و اسطوره های مختلف ژاپنی هستند و محیط زیبایی شناسی ناب این فرهنگ را به ما نشان می دهد.

هر کدام از شخصیت های بازی Indivisible کارایی خودشان دارند و دنباله روی داستان خودشان هستند. آجنا قصد دارد تمامی این شخصیت ها را با همدیگر متحد کند و مردمان سرزمین های دور را به همدیگر گره بزند. دنیای ساکن بازی کم کم توسط این شخصیت ها به آغوش کشیده می شود و گویا امید به نجات آن دوباره زنده می شود. به عقیده بسیاری از منتقدان با یکی از وسیع ترین تجربه های RPG روبرو هستیم و داستان غنی کمک می کند که مکانیسم های مبارزاتی بازی معنای درستی پیدا کنند. این اکشن پلتفورمر دوبعدی پتانسیل این را دارد که در زمره اعتیادآورترین بازی های سال قرار بگیرد و بازیکنان هم سوای داستان و شخصیت پردازی ها از گیم پلی آن لذت خواهند برد. پس از اتمام بازی می توانید وارد داستان هر شخصیت شوید و همراهان آجنا را به طور وسیع تری بشناسید.

Indivisible Razmi Challenges PC-GOG (Razor1911)

بسته الحاقی جدید Razmi’s Challenges اضافه شد

دانلود-بازی-Indivisible

مطالب مرتبط

بازی Indivisible توسط استودیو لَب زیرو (Lab Zero)، سازنده بازی Skullgirls، توسعه یافته است و کاربران را در دنیایی فانتزی که از فرهنگ و اساطیر مختلف الهام گرفته است، رها می‌کند. کاربران بازی را در نقش دخترکی به نام Ajna آغاز می‌کنند؛ کسی که به تازگی از قابلیت ویژه خود با خبر شده است، این قابلیت به وی اجازه می‌دهد که موارد به خصوصی را به خود جذب کند. در طی سفر خود، او با همراهان و شخصیت‌های زیادی آشنا می‌شود که به او کمک می‌کنند تا به هدف نهایی خود برسد و دشمنانی را که روستای وی را از بین برده‌اند، نابود کند.

برای ساخت Indivisible از بازی‌های کلاسیک مانند Valkyrie Profile و Super Metroid الهام گرفته شده است. مانند آثار مذکور، Indivisible هم دارای شخصیت‌ها و گیم‌پلی عمیقی است. علاوه بر ارائه خصوصیات تازه در بازی‌های اکشن نقش‌‌آفرینی، برای روایت داستان عمیق Indivisible از افسانه‌های آسیای شرقی و مناطق دیگر جهان الهام گرفته شده است. انیمیشن‌های بازی که تمام آن‌ها با دست طراحی شدند، در یک دنیای دو-بعدی به نمایش گذاشته خواهند شد. وظیفه ساخت موسیقی‌های بازی را هم هیروکی کیکوتا، سازنده موسیقی بازی Secret of Mana برعهده دارد.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی HOODLUM با نام Indivisible-HOODLUM فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۵٫۱گیگابایت به ۳٫۶گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما حدود ۵ الی ۸ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

Indivisible is an action RPG platformer featuring stunning hand drawn art and animation combined with unique real-time combat mechanics. Immerse yourself in a fantastical world with dozens of playable characters, a rich storytelling experience, gameplay that’s easy to learn but difficult to master, and the trademark razor-sharp quality that Lab Zero Games is known for!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i3-2100

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560

Storage: 6 GB available space

Additional Notes: Photosensitivity warning disclaimer

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Core i5-3470

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 670

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه GOG دارای دیتای اصلی بازی + تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا 7م می 2020 می باشد. نسخه فیت گرل قدیمی است و در صورت انتشار ریپک جدید، جایگزین خواهد شد.

—————

دانلود بازی Indivisible Razmi’s Challenges-GOG (Razor1911):

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

—————

دانلود فیت گرل Indivisible-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو