بازگشایی برخی مشاغل پرخطر از هفته آینده

منبع: برترین ها

94

1399/2/21

12:44


ممبینی گفت: هفته آینده تعداد محدودی از مشاغل با برنامه ریزی‌هایی که در تشدید رعایت پروتکل‌ها صورت می‌گیرد، بازگشایی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به زمان بازگشایی مشاغل پرخطر، گفت: بسیاری از مشاغل پر خطر کار خود را شروع کرده اند. مشاغلی مانند پاساژها، مراکز تجاری و آرایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

رئیس اتاق اصناف ایران بیان کرد: هفته آینده تعداد محدودی از مشاغل با برنامه ریزی هایی که در تشدید رعایت پروتکل ها صورت می گیرد بازگشایی خواهند شد. البته در این بین هستند مشاغلی مانند تالارهای عروسی که آغاز فعالیت آن ها منجر به تجمع و شیوع ویروس می شود و امکان بازگشایی آن ها ممکن نیست.

ممبینی افزود: برای بازگشایی مشاغلی چون رستوران ها در حال مذاکره هستیم که با ایجاد موارد بهداشتی بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند. در این شرایط کنونی باید بتوانیم از مشاغل آسیب دیده حمایت کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه کسب و کار‌هایی آسیب دیده نیاز به توجه و حمایت ویژه ای دارند، تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم تا از این شرایط سخت کرونایی خارج شویم.

رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه باید بتوانیم به رونق کسب و کارها کمک کنیم، گفت: با توجه به شرایط کرونایی و اتفاقاتی که برای کسب و کارها ایجاد شده باید به این قشر آسیب دیده کمک کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو