چرا کافه و قهوه فروشی ها باید یک دستگاه ۵ کیلویی رست داشته باشند به ویژه در دوران ویروس کرونا؟

منبع: نوداد

182

1399/2/21

12:54


کافه ها و قهوه فروشی ها مکان های لوکس و مورد علاقه طرفداران قهوه و انواع نوشیدنی های خاص می باشد و مشتریان امروزی کیفیت را به صورت دیداری و ملموس بیشتر قبول دارند. خصوصا در دوران ویروس کرونا که رعایت موارد بهداشتی محصولات باید در مقابل چشمان خریداران انجام شود.

دوستداران قهوه آنها که در منزل یا محل کار به نوشیدن قهوه علاقه دارند اکثرا باید از این فروشگاهها انواع قهوه را به صورت دانه یا پودر آسیاب شده تهیه کنند و خیلی دوست داشتنی خواهد بود مراحل رست دانه قهوه سبز و تبدیل آن به دانه های قهوه ای را ببینند.

دستگاه رست قهوه


بیشتر: دستگاه رست قهوه

یک دستگاه ۵ کیلویی رست قهوه با طراحی لوکس و کارایی بالا در یک کافه و قهوه فروشی می تواند یکی از جذابیت های فروشگاه های خاص باشد. شاید شما یک یا دو بار در روز بیشتر نخواهید دستگاه را روشن کرده و رست بگیرید در صورتی که ظرفیت دستگاه های ۵ کیلویی رست قهوه آرا کاپ در هر ساعت ۱۰ کیلو دانه سبز می باشد، ولی این می تواند کمک های زیادی برای جذب مشتریان بیشتر به شما داشته باشد.

چرا کافه و قهوه فروشی ها باید یک دستگاه ۵ کیلویی رست داشته باشند به ویژه در دوران ویروس کرونا؟


  1. مشتری نحوه برشته کاری دانه سبز قهوه را می‌بیند و باعث تامین حس کنجکاوی مشتری شده است
  2. با انواع رنگ ها طعم ها و عطر دانه قهوه و اندازه رست آن آشنا می‌شود
  3. با رعایت موارد بهداشتی خصوصا در بحران ویروس کرونا هنگام رست و بسته بندی مقابل دیدگان مشتری ، اعتماد بیشتری نسبت به فروشگاه پیدا می کند و خرید آسان تر انجام می شود
  4. فروش محصولات با بسته بندی و برند خودتان باعث رشد برند و معروفیت شما خواهد شد
  5. رست در محل مثال از تولید به مصرف می باشد و به خاطر جذابیت دیدن رست قهوه مشتریان بیشتری در ساعات رست به فروشگاه می آیند که باعث فروش محصولات و تجهیزات متنوع سرو قهوه خواهد شد
  6. علاوه بر تمامی موارد فوق صرفه اقتصادی رست دانه سبز قهوه برای کافه و قهوه فروشی نسبت به خرید دانه رست شده حدوداً ۱۰ تا ۲۰ درصد سود آوری بیشتری دارد.

بیشتر: رستر قهوه 5 کیلویی

شرکت ماشین سازی آرا کاپ سازنده انواع دستگاه های رست قهوه در سایزها و مدلهای مختلف آمادگی خود را برای انجام سفارشات شما همکاران گرامی اعلام میدارد.

aracup.com

شکل گیری آراکاپ

آراکاپ» یک راه حل همه جانبه برای تهیه قهوه است. مشتریان ما، چه بصورت کلی چه جزئی دیگر نیازی به سر و کار داشتن با تامین کنندگان متعدد نخواهند داشت. چرا که شرکت قهوه آراکاپ از صفر تا صد در خدمت صنعت قهوه و مشتریان آن می باشد.

شکل گیری شرکت قهوه آراکاپ از جایی شروع شد که تیم جوان ما با تکیه بر تجربه و دانش بروز خود، تصمیم گرفت در صنعت قهوه کمبودها و ضروریات مصرف کنندگان و همکاران را تامین نماید. از واردات دانه سبز از کشورهای مختلف و معتبر جهان و رست کردن دانه در مدل های متنوع درخواستی کشور گرفته تا تولید انواع پودرها در دسته بندی مختلف، تولید و واردات تجهیزات و لوازم مرتبط با قهوه و کافه ها، همچنین تولید انواع دستگاه های رست قهوه در وزن های کوچک و بزرگ ۳ تا ۱۲۰ کیلویی و بالاتر در مدلهای نیمه اتومات و تمام اتوماتیک صنعتی را به صورت کاملا حرفه ای با کیفیت در سطح جهانی انجام دهد. یکی از چشم انداز های ما صادرات محصولات تولیدی به کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی است و بر این باور هستیم که توانایی ما به مراتب بالاتر از این ها می باشد.

منتشر کننده: آژانس سئو مهام



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو