خلاصه داستان قسمت ۹۱ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۹۱

منبع: کولاک

346

1399/2/21

21:16


داستان کامل قسمت ۹۱ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب را در این مطلب پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

داستان سریال استانبول ظالم

فکرت کوشکان که در نقش آگاه کاراچای که مردی ثروتمند است و دارای عمارتی بزرگ است بازی می کند و مینه توگای هم در نقش شینیز کاراچای همسر او ایفای نقش می کند. مسئله ای که باعث آزار اگاه کاراچای می شود خلاصی از دست برادرزاده اش به نام ندیم است و برای او به دنبال یک همسر مناسب است.

قسمت ۹۱ سریال ترکی استانبول ظالم

آن شب جنک به دیسکو میرود و دختر ها با دیدن او خوشحال میشوند. یکی از دختر ها به سمت جنک میرود تا خوش بگذراند. کمی بعد جنک دست اورا میگیرد تا باهم بیرون بروند. او مست کرده و سوییچ ماشین را به دختر میدهد تا رانندگی کند. دختر فکر میکند که جنک ادرس اپارتمان شخصی اش را داده اما به عمارت میرسند. دختر بخاطر این که جنک مسخره اش کرده به او ناسزا میگوید و میرود. جمره به جنک کمک میکند تا وارد خانه شود. او جنک را روی تخت میخواباند و کفش هایش را در می اورد. جنک دوباره درمورد علاقه جمره به ندیم کنایه میزند. جرن میخواهد که به نصیحت های مادرش گوش بدهد. او لباس خوابی میپوشد و جلوی ندیم می اید. ندیم در حال درس خواندن است و هیچ اهمیتی به جرن نمیدهد. جرن وقتی بی توجهی ندیم را میبیند ویدیو جمره را در گوشی اش پخش میکند. ندیم با شنیدن صدای جمره کنجکاو میشود. اما جرن گوشی را میشکند.

او میگوید من کلی راز میدونم که حتی به ذهنتم نمیرسه. بدون من نمیتونی چیزی بفهمی. جرن در عوض دادن فیلم از ندیم میخواهد که دیگر طلاق نگیرند. او میگوید که دوربین اصلی دست مادربزرگس است که ان را در بانک پنهان کرده. در اصل نریمان دوربین را در اتاق خود زیر تشک قایم کرده است. ندیم شرط جرن را قبول میکند. صبح روز بعد ندیم به نورتن میسپارد که وسایل نریمان را بگردد و دوربین را پیدا کند. همچنین از طلاق گرفتن هم منصرف میشود. اگاه در سالن پذیرایی به شنیز غر میزند و نمیفهمد چه اتفاقی افتاده که ندیم از طلاق گرفتن منصرف شده. سحر هم از این اتفاق متعجب است. شنیز میگوید که جرن از احساسات ندیم سواستفاده میکند تا در عمارت بماند. نریمان با خوشحالی از جرن میپرسد که دیشب با ندیم چکار کرده و چه اتفاقی افتاده؟ جرن توضیح میدهد که با عشوه گری ندیم را راضی به این ازدواج کرده. اما درواقع با ندیم معامله کرده است. جرن تصمیم گرفته که دیگر دختر عاقل و باهوشی باشد و عجول بودن را کنار بگذارد. سحر سراغ دخترش میرود تا درمورد طلاق صحبت کند.

او سربسته بدون این که حرفی از جنک بزند میگوید که این ازدواج به صلاح جرن نیست. جرن میگوید این موضوع را با هگسرش حل میکند و نیازی به دخالت نیست. او حاضر شده تا به خرید برود که جمره و داملا را میبیند و انهارا باخود میبرد. در فروشگاه جرن مدام به لباس زیر های وسوسه انگیز و زیبا نگاه میکند. داملا از این سرحالی جرن تعجب میکند و انتظار دارد که برای بچه اش عزا داری کند. داملا به جمره میگوید که دو خواهر اصلا شبیه هم نیستند. یکی جوان و سر زنده و دیگری پیر و ساکت. داملا برای جمره هم به دنبال لباس زیر میگردد ولی جمره تمایلی به این کاز ندارد. او همچنان به رابطه جرن و ندیم حسادت میکند. ندیم به شرکت میرود و تلفنی به شنیز میگوید که جنگیدن را شروع کرده او به اتاق شخصی اش میرود و عمویش را برای جلسه میخواند. اگاه از این کار ندیم تعجب میکند. جنک به اتاق ندیم میرود و به او میگوید وقتی بهت نگاه میکنم یه بچه رو میبینم که پشت میز باباش نشسته. ندیم با عصبانیت به یکباره از جایش بلند میشود . او به جمله تو یک بچه هستی حساس است. انها دست به یقه میشوند که اگاه سر میرسد و جدایشان میکند.

/ قسمت ۹۱ سریال ترکی استانبول ظالم را مطالعه کردید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو