دانلود بازی Fury Unleashed برای کامپیوتر – نسخه FitGirl و CODEX

دانلود بازی Fury Unleashed برای کامپیوتر – نسخه FitGirl و CODEX


منبع: دانلود ها

102

1399/2/22

00:54


Fury Unleashed مبتنی بر حرکات ترکیبی و کمبوهای جذاب است که المان‌های اکشن، پلتفرمر و روگ‌لایت را بدرستی در خود جای داده است. هربار که کسی را از بین ببرید، قدرت کمبوهای شما افزایش خواهد یافت و به‌همین ترتیب شما زنجیره‌ای قدرتمند از توانایی‌ها را برای کاراکتر خود خواهید ساخت. هریک از دشمنان شما نقاط ضعف و آسیب‌پذیری مشخصی دارند که اگر به آن نقاط حمله کنید، آن‌ها را زودتر نابود خواهید کرد. اگر گیمر حرفه‌ای هستید، می‌توانید آن را پشت سرهم و در یک تلاش به پایان برسانید. حرکات ترکیبی بی‌نظیری در این بازی طراحی شده‌اند که می‌تواند جذابیت بازی را برای شما دوچندان کند. بازی Fury Unleashed اثری بشدت موفق از استودیو Awesome Games می‌باشد که پس از چندین سال توسعه، بالاخره در نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۹ به‌صورت نهایی در شبکه استیم منتشر شد.

احتمالا همه‌ی ما حداقل نام بازی‌هایی مانند Contra و Metal Slug را شنیده‌ایم. این اکشن‌های پلتفرمر به جرات از تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ هستند که هواداران زیادی دارند و استودیوهای مستقل زیادی به دنبال بازسازی خاطرات خوب ما هستند. نتیجه هم بعضا تبدیل به آثار شایسته‌ای مانند Dead Cells تبدیل می‌شود. حال استودیوی Awesome Games Studio تصمیم گرفته است تا چنین عنوانی بسازد. Fury Unleashed حاصل پنج سال کار این استودیو است که تمرکز اصلی آن، اکشن و مبارزات سریع است. به طوری که می‌توانید کل بازی را به صورت یک کمبوی متصل به هم به پایان برسانید. نکته‌ی جالب دیگر در مورد بازی این است که هر یک از مکان‌های آن، یک صفحه‌ی کامیک‌بوک است. همچنین همانند Dead Cells، مرگ به معنای آغاز دوباره است و تنها می‌توانید برخی از ارتقاهای خود را همراه داشته باشید.

Fury Unleashed PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Fury-Unleashed

مطالب مرتبط

بازی Fury Unleashed حواس پرتی فوق‌العاده‌ای برای سرگرم شدن در شرایط کنونی جهان است. آغاز کردن بازی و غرق شدن در آن بسیار آسان است و یاد گرفتن مکانیک‌های بازی هم راحت هستند، اما با لایه‌ی پنهانی از چالش که شما را به بهتر شدن ترغیب می‌کند. این مهم خصوصا در درجه‌ی سختی Hard دیده می‌شود. این بازی هر چند نوآوری خاصی ندارد، اما در نهایت نامه‌ی عاشقانه‌ای به پلتفرمرهای قدیمی، قهرمانان اکشن دهه‌ی هشتاد و جلوه‌های بصری کامیک‌بوکی است. به این‌ها قابلیت همراه شدن با یک دوست در حالت Co-Op را هم اضافه کنید. Fury Unleashed از آن دسته بازی‌هایی است که از شما می‌خواهد یک بار دیگر شانس خود را امتحان کنید تا پیروز نبردی که در آن شکست خوردید شوید.

منبع توضیحات: دانلودها و گیم‌فا

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Fury Unleashed-CODEX فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۹۸۹مگابایت به ۵۶۲مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳ الی ۴ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Fury Unleashed was created by combining inspiration from modern roguelite platformers, like Dead Cells and Rogue Legacy, with nostalgic memories of old-school platformer shooters, like Contra and Metal Slug. We have spent five years polishing our creation to make sure that your experience with the game will be as memorable as the aforementioned titles and we wholeheartedly believe that you won’t be disappointed.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10
Processor: Dual Core 2Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9 compatible
Storage: 1600 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Fury Unleashed-CODEX با لینک مستقیم

—————-

دانلود فیت گرل Fury Unleashed v1.0-FitGirl با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو