فال روزانه دوشنبه 22 اردیبهشت 99

منبع: میهن فال

89

1399/2/22

02:53


فال روزانه دوشنبه 22 اردیبهشت 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : احساس می کنید که این روزها به اندازه کافی نمی خوابید، ولی همچنان مشتاق به ادامه مسیرتان هستید. شاید مغزتان به اندازه کافی سریع باشد و درست کار کند، …

فال روزانه دوشنبه 22 اردیبهشت 99

فال روزانه دوشنبه 22 اردیبهشت 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

احساس می کنید که این روزها به اندازه کافی نمی خوابید، ولی همچنان مشتاق به ادامه مسیرتان هستید. شاید مغزتان به اندازه کافی سریع باشد و درست کار کند، ولی متاسفانه بدنتان نمی تواند ذهنتان را یاری کند. شما دارید زیادی به خودتان فشار می آورید، بهتر است قبل از آن که برنامه‌تان را حتی از اینی که هست شلوغ تر و فشرده تر کنید نگاهی به سطح انرژی بدنتان بیندازید. اگر اینطور پیش بروید خیلی زود از ادامه مسیر باز خواهید ماند و توانی برای پیش رفتن نخواهید داشت. هر چیزی به حد تعادل خوب است و این شامل کار و تلاش نیز می شود. بدن شما به استراحت بیشتری نیاز دارد. برنامه‌تان را کی سبک تر کنید و سعی کنید امشب زودتر از همیشه به تختخواب بروید. فردا هم برای ادامه راه فرصت خواهید داشت.


فال روز متولدین اردیبهشت :

شما همچنان منتظر بهترین زمان ممکن برای به زبان آوردن چیزی هستید که مدتی است ذهن شما را به خود مشغول کرده است. این احساس بلاتکلیفی و سردرگمی ممکن است باعث شود ناگهان مکالمه ای را آغاز کنید که برایتان بسیار دشوار خواهد بود. اگر حرف‌هایتان بی هدف و بی سر و ته باشند طرف مقابل‌تان علاقه خود را به شنیدن حرف‌هایتان از دست خواهد داد. دست از آسمان و ریسمان بافتن برداشته و حرفتان را صریح ولی با انتخاب کلمات درست بیان کنید. یادتان باشد شخص مقابل‌تان را مجبور نکنید بلافاصله جوابتان را بدهد، مهمترین چیز این است که صدایتان شنیده شود و از آنچه در دلتان سنگینی می کند رها شوید.


فال روز متولدین خرداد :

شروع کردن یک پروژه جدید پیش از هر چیزی مستلزم فراهم کردن زمینه لازم است، ولی شما هنوز نتوانسته‌اید مرحله آماده سازی را پشت سر بگذارید. گزینه های پیش رویتان آنقدر زیاد و متفاوت هستند که انتخاب را برای شما بسیار دشوار کرده‌اند. مسئله اصلی این است که شما فکر می کرده‌اید که نقشه‌تان هیچ نقصی ندارد، ولی حالا که دست به کار شده‌اید می بینید که خیلی چیزها را در نظر نگرفته بودید. چند هفته ای به خودتان فرصت بدهید و همه چیز را با دقت بررسی کرده و اهداف بلند مدت خود را بار دیگر از نظر بگذرانید. تمرکز کردن روی نیازهای اصلی و فوریتان آینده شما را به طور مثبتی تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 

فال روزانه دوشنبه 22 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز افکار این چند وقت اخیرتان را یک بار دیگر از نظر می گذرانید و این کار باعث احساس تردید شما به انتخاب‌هایی خواهد شد که این اواخر کرده‌اید. الان از آن وقت‌هایی است که در خودتان فرو رفته‌اید و حتی نزدیک‌ترین افراد زندگی‌تان هم نمی توانند به عمق احساسات و احوال متغیرتان پی ببرند. در هر صورت سرکوب کردن احساساتتان اصلا کار عاقلانه ای نیست و سلامت روحی روانی شما را به خطر خواهد انداخت. حتی اگر می خواهید احساس خود را از دیگران مخفی کنید هم باید حداقل با خودتان صادق باشید و احساساتتان را به خودتان اعتراف کنید. خودآگاهی یکی از کلیدهای اساسی برای داشتن یک زندی سعادتمندانه است.


فال روز متولدین مرداد :

یک نفر در محل کارتان ممکن است به طور غیر مستقیم خواسته‌ها و انتظاراتی از شما داشته باشد و شما هم نمی دانید چطور باید واکنش نشان دهید. شما آنقدر باهوش هستید که بتوانید تشخیص دهید چکار باید بکنید، ولی امروز منطقتان برای در دست گرفتن کنترل اوضاع با شما یاری نمی کند. سعی نکنید حرف های ناگفته دیگران را تفسیر کنید و سرتان به کارتان باشد، اگر طرف مقابل‌تان به طور مستقیم از شما کمک خواست آن وقت شاید بتواند فکری به حالش بکنید. در رابطه عاطفی رو به پیشرفتی که این اواخر برایتان اهمیت ویژه ای دارد ممکن است مشکلی پیش آمده است. بجای طفره رفتن یک راس به سراغ اصل مطلب رفته و مشکلتان را بیان کنید.


فال روز متولدین شهریور :

در محل کارتان به طور همزمان دارید به دو جهت متفاوت کشیده می شوید و نمی توانید از این که چکار باید بکنید و کدام راه را باید در پیش بگیرید اطمینان حاصل کنید. از طرفی تشخیص منطق و احساستان از یکدیگر برایتان امکان پذیر نیست و مطمئن نیستید توجیهاتی که برای خودتان ردیف کرده‌اید را مغزتان به شما دیکته می کند یا قلبتان. خوشبختانه شما برای این انتخاب زمانی بیش از آنچه خودتان فکر می کنید دارید و لزومی ندارد بلافاصله تصمیمی با آثار دراز مدت بگیرید. سر فرصت همه جوانب را در نظر گرفته و تصمیم گیری کنید. اجازه ندهید ترس یا خشمتان رابطه عاطفی‌تان را به راهی بکشاند که هرگز قرار نبوده است در آن گام بردارید، به اعصابتان مسلط باشید.

فال روزانه دوشنبه 22 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

شما دوست دارید که سرعت پیشرفتتان را بالاتر ببرید، ولی در واقع مسیری که شما در آن دارید یک جاده مسابقه نیست و پر از موانع و پستی و بلندی‌هایی است که باید با آرامش و احتیاط آنها را پشت سر گذاشت. اگر با سرعت پیش بروید ممکن است ناگهان در چاله ای بیفتید که بیرون آمدن از آن کاری بسیار دشوارتر و وقتگیر تر از پیش روی با سرعت منطقی است. چراغ قرمزها را پشت سر نگذارید و کمی صبوری به خرج دهید تا راه برایتان باز شود. با این همه لزومی ندارد هنگام فکر کردن به آینده ای که در رویاهایتان برای خود در نظر گرفته‌اید به امکان پذیر بودن آن شک کنید. با کمی خوش شانسی و سخت کوشی رویاهای امروزتان واقعیت فردایتان خواهند بود.


فال روز متولدین آبان :

امروز انتظارات دیگران ممکن است در تضاد با نیازهای خود شما باشند. متاسفانه اگر نتوانید این نیازهای اساسی خود را به دست بیاورید احساس سردرگمی و گمراهی خواهید کرد. به احساسات خود توجه کنید و نیازها و خواسته های خود را نفی نکنید. با نگاهی منطقی به آنچه در اعماقتان دارد می گذرد خواهید توانست نتایج مثبت بسیاری به دست بیاورید. از نگرانی خود درباره افکار و قضاوت های دیگران کم کرده و کمی به خودتان بپردازید. سری به کمد لباستان بزنید و لباس‌هایی که بیش از شش ماه است استفاده نکرده‌اید را هر چه سریعتر از آن خارج کرده و به افراد نیازمندی که می شناسید ببخشید. این کار انرژی منفی را از خانه‌تان دور کرده و در نتیجه به نفع هر دوی شماست.


فال روز متولدین آذر :

امروز جدی ماندن در تمام طول روز، حتی اگر وظایف مهمی داشته باشید که باید به انجام برسانید، برای شما کاری دشوار و چالش برانگیز خواهد بود. هرچقدر هم که تلاش کنید از مسیر اصلیتان منحرف نشوید و راه راست را طی کنید، در حال حاضر ذات لذت طلب شما فعال شده است و نیازی که به تفریح و خوشگذرانی احساس می کنید را نخواهید توانست سرکوب کنید. پس از مبارزه با آنچه اجتناب ناپذیر است دست بردارید و بجای محدود کردن فعالیت‌هایتان به مسئولیت‌ها و کارهای روزمره به روح سرکشتان اجازه بدهید کمی ماجراجویی کند. شاید بتوانید از این حالت خود برای اضافه کردن کمی هیجان به رابطه عاطفی‌تان استفاده کرده و روح تازه ای به آن ببخشید.

فال روزانه دوشنبه 22 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

کارهایی که در طول هفته باید انجام می داده‌اید و خرده کاری‌هایی از آنها باقی مانده است را تمام کنید تا بتوانید با خیال راحت از آخر هفته‌تان لذت ببرید. امروز انگار همه به شما و کمک‌هایتان نیاز دارند و این موضوع باعث نگرانی‌تان شده و حس می کنید باید خودتان را از درگیری های احساسی غیر ضروری دور نگه دارید. امروز عکس‌العمل های شما در رابطه عاطفی‌تان با همیشه فرق دارند و اگر سعی کنید رهبری رابطه را در دست بگیرید همه چیز حتی از آنچه در ابتدا بوده است هم پیچیده تر خواهد شد. اگر سعی کنید کمی خودتان را کنار کشیده و به طرف مقابل‌تان اجازه دهید رابطه‌تان را پیش ببرد و شما تنها نقش حامی او را ایفا کنید مطمئن باشید رابطه‌تان خیلی جذاب تر خواهد شد.


فال روز متولدین بهمن :

امروز حتی اگر مسئولیت های بسیاری در دنیای بیرون در انتظارتان باشند هم، شاید دوست داشته باشید در خانه بمانید و کمی تنها باشید. دوستان و همکاران شما این تمایلی که به تنهایی حس می کنید را نشانه ای از این که مشکلی در میان است خواهند دانست ولی آنها کاملا در اشتباه هستند. وقت گذاشتن برای خودتان و مسائل شخصیتان در حال حاضر برای شما بسیار ضروری است، پس نگران آنچه آنها فکر می کنند نباشید و با خیال راحت کاری را انجام دهید که خودتان درست می دانید. امنیت عاطفی پایه و اساس رشد شما در آینده است، پس آن را دست کم نگرفته و هر کاری برای رسیدن به آن لازم است را انجام دهید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز انجام تعهدات و مسئولیت‌هایتان برای شما کاری دشوار خواهد بود. با وجود جاه طلبی و تمایل شدیدی که نسبت به رشد و پیشرفت در وجود خود احساس می کنید، فرصت‌هایی که برای تفریح و خوشگذرانی به ویژه در بعداز ظهر برایتان به وجود می آیند برایتان خیلی جذاب تر از سخت کوشی و کار کردن به نظر می رسند. عاقلانه تر این است که امروز برنامه های قبلی‌تان را کنار گذاشته و بر اساس موقعیت‌هایی که پیش می آیند مسیرتان را انتخاب کنید. این کارهای بی برنامه و از روی نیازهای ناگهانی بیش از هر چیز دیگری در زندگی می توانند به شما احساس آزادی و خوشبختی بدهند؛ البته به شرط آن که زیاده روی نکنید و تنها گاهی اینطور رفتار کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو