بی‌ احتیاطی پدر منجر به مرگ کودک 5 ساله شد

منبع: سیمرغ

57

1399/2/22

12:38


بی‌ احتیاطی پدر منجر به مرگ کودک 5 ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از برخورد یک دستگاه خودرو پیکاپ با کودک خردسال در مسیر سرچم به اردبیل خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه کودک پنج ساله جان خود را از دست داد

مرگ کودک 5 ساله بر اثر تصادف

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در مسیر سرچم به اردبیل، ورودی روستای قره بلاغ، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، پدری به همراه دو فرزند دوقلوی خردسال خود با خودروی پژو ۴۰۵ در کنار جاده توقف کرده و بر اثر غفلت، یکی از فرزندان از خودرو پیاده شده و به صورت ناگهانی وارد جاده می‌شود؛ متاسفانه کودک خردسال در مسیر موافق با یک دستگاه پیکاپ برخورد کرده و به دلیل شدت جراحات پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

وی گفت: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه میانه به زنجان، بی‌توجهی و عدم دقت در حضانت فرزند از سوی والدین کودک متوفی و همچنین عدم توجه به جلو از سوی راننده پیکاپ عنوان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، سرهنگ فارسی در خاتمه از شهروندان خواست مراقب فرزندان خردسال خود به‌خصوص در مناطق پرخطر مانند مسیرهای برون شهری باشند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

نظرات


تصویری


ویدئو