ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلو با 9 حرکت فوق العاده

منبع: مینویسم

305

1399/2/22

13:18


آموزش ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلو

هنگامی که صحبت از دست دادن چربی برای لاغری شکم و پهلو می شود، ترکیب صحیح رژیم غذایی و ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلو می تواند در فرم بدن شما تغییر ایجاد کند. با این حال، از آنجا که شما نمی توانید چربی را در یک منطقه از بدن خود از طریق رژیم غذایی یا ورزش کاهش دهید، باید روی از دست دادن چربی کلی بدن متمرکز شوید.

هنگامی که وزن خود را به روش های مختلف از جمله رژیم غذایی پر پروتئین و کم کالری کم کردید، می توانید روی ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلو تمرکز کنید که می تواند به تقویت عضلات شکم و هسته بدن کمک کند. برای آموزش ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو در خانه ادامه مطلب را دنبال کنید.

۹ تمرین ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلو

این تمرینات از بهترین راه های لاغری شکم و پهلو در خانه می باشد به طوریکه چربی ها را سوزانده و عضلات را به شکل معجزه آسایی فرم می دهند. خوردن آب کافی برای کاهش وزن را فراموش نکنید. با آموزش ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلو با ما همراه باشید.

۱- تمرین Arm Reaching Crunches 

یک ورزش برای لاغری شکم و پهلو در منزل به این شکل است که به پشت روی زمین دراز بکشید. زانوهایتان را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید. سر را از ناحیه گردن بلند کرده و دستان خود را بر روی ران هایتان قرار دهید. با هر تلاش با استفاده از عضلات شکم، نیم تنه خود را به بالا بکشید و ۱ الی ۳ ثانیه نگه دارید. سپس به آرامی به حالت اولیه برگردید.

نکته بسیار مهم: به هیچ وجه برای بالا آمدن، به کمر و گردن خود فشاری وارد نکنید و فقط از عضلات شکم خود استفاده کنید.

۲- تمرین Leg Raises 

اگر به دنبال یک ورزش لاغری شکم و پهلو در خانه هستید این حرکت را انجام دهید، به پشت روی زمین دراز بکشید. با هر تلاش پاهای خود را تا زاویه ۹۰ درجه از بدن بالا بکشید و ۱ الی ۳ ثانیه نگه دارید. سپس به آرامی پاهایتان را زمین بگذارید.

نکته بسیار مهم : برای بالا آوردن پا از کمر خود کمک نگیرید. در مسیر برگشت پاهایتان را به آرامی روی زمین بگذارید به طوریکه پاشنه پا ضربه نخورد.

همچنین بخوانید: معرفی ۱۰ حرکت ورزشی برای لاغری پایین تنه (ران و باسن)

۳- تمرین Basic Crunches یک یک حرکت ورزشی بی نظیر برای لاغری شکم و پهلو 

به پشت روی زمین دراز بکشید. زانوهایتان را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید. سر را از ناحیه گردن بلند کرده و دستان خود را به پشت سر قفل کنید. با هر تلاش با استفاده از عضلات شکم، خود را به بالا بکشید و ۱ الی ۳ ثانیه نگه دارید. سپس به آرامی به حالت اولیه برگردید.

نکته بسیار مهم: به هیچ وجه برای بالا آمدن، به کمر و گردن خود فشاری وارد نکنید و فقط از عضلات شکم خود استفاده کنید.

۴- تمرین Vertical Crunches برای لاغری شکم و پهلو در خانه

به پشت روی زمین دراز بکشید. پاهای خود را بر بدن عمود کنید. دست های خود را باز کرده و روی زمین بگذارید. با هر تلاش با استفاده از عضلات شکم و ران، خود را به بالا بکشید، با دست پشت ساق پا را لمس کنید و ۱ الی ۳ ثانیه نگه دارید. سپس به آرامی به حالت اولیه برگردید.

نکته بسیار مهم: به هیچ وجه برای بالا آمدن، به کمر و گردن خود فشاری وارد نکنید.

۵- ورزش لاغری شکم و پهلو در خانه: Leg Up Crunches

یکی از ورزش های مناسب برای لاغری شکم و پهلو در خانه تمرین Leg Up Crunches است به پشت روی زمین دراز بکشید. ران هایتان را بر بدن عمود کنید. زانوهایتان را خم کنید یه طوری که با ران ها زاویه ۹۰ درجه تشکیل دهد. دست هایتان را پشت سر قفل کنید. با هر تلاش بدون حرکت دادن پاها، خود را با استفاده از عضلات شکم بالا بکشید و ۱ الی ۳ ثانیه نگه دارید. سپس به آرامی به حالت اولیه برگردید.

نکته بسیار مهم: به هیچ وجه برای بالا آمدن، به کمر و گردن خود فشاری وارد نکنید و فقط از عضلات شکم خود استفاده کنید.

۶- ورزش های مناسب برای لاغری شکم و پهلو در خانه: Alternate Heels Touches 

به پشت روی زمین دراز بکشید. زانوهایتان را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید. سر را از ناحیه گردن بلند کرده و دستان خود را در امتداد بدن روی زمین قرار دهید. در همین حالت به یک سمت خم شده و پاشنه پایتان را لمس کنید و ۱ الی ۳ ثانیه نگه دارید. سپس به آرامی به حالت اولیه برگردید. پس از آن همین عمل را برای سمت مخالف نیز انجام دهید.

نکته بسیار مهم: به هیچ وجه گردن خود را به طرفین کج نکنید. در این حرکت باید فشار بر روی پهلوها قرار بگیرد.

۷- حرکت ورزشی V Crunches 

ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلو: تمرین V Crunches

تمرین V Crunches

یکی از ورزش هایی که برای لاغری شکم و پهلو در خانه مناسب است حرکت ورزشی V Crunches است برای انجام این حرکت، به پشت روی زمین دراز بکشید. دست های خود را باز کرده و روی زمین بگذارید. به صورت همزمان نیم تنه و پاهایتان را بالا بکشید.(به طوری که بدن به شکل حرف V درآید). همچنین دست های خود را در امتداد بدن به یکدیگر نزدیک کنید و موازی پاهایتان قرار دهید. توجه کنید که در این حالت پاها در زاویه ۴۵ درجه از سطح زمین قرار خواهند گرفت. ۱ الی ۳ ثانیه در همین حالت خود را نگه دارید و سپس به آرامی به حالت اولیه برگردید.

نکته بسیار مهم: به هیچ وجه از کمر و گردن خود برای بلند شدن استفاده نکنید.

همچنین بخوانید: کوچک کردن شکم در یک ماه با ورزش با ۱۰ تمرین مفید

۸- تمرین Bicycle Crunches برای لاغری شکم و پهلو در خانه

به پشت روی زمین دراز بکشید. پاهای خود را در شکم خود جمع کنید. سر را از ناحیه گردن بلند کرده و دستان خود را نزدیک گوش هایتان قرار دهید. با یک حالت بالاتنه را به یک سمت بچرخانید و همزمان پای مخالف را بکشید (مثل حرکت دوچرخه). ۱ الی ۳ ثانیه در همین حالت خود را نگه دارید و سپس به آرامی به حالت اولیه برگردید. پس از آن همین عمل را برای سمت مخالف نیز انجام دهید.

نکته بسیار مهم: به هیچ وجه برای چرخش از گردن خود استفاده نکنید.

۹- تمرین Plank with Leg Lift 

این حرکت ورزشی برای برای لاغری شکم و پهلو در خانه بسیار توصیه می شود. برای انجام آن در حالت شنا قرار بگیرید. به طوری که آرنج هایتان با زاویه ای ۴۵ درجه ای روی زمین قرار بگیرد. با یک حالت یکی از پاهای خودتان را به آرامی به بالا بکشید و سپس به آرامی به حالت اولیه برگردید. پس از آن همین عمل را برای سمت مخالف هم انجام دهید.

نکته بسیار مهم: مراقب باشید هنگام بالا آوردن پاها زانوهایتان خم نشود. فشار در این حرکت بر روی عضلات ران می باشد.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو