پس از وقفه کرونایی؛ کارگردان «خانه پدری» با ادامه تصویر برداری «۸۷ متر» به تلویزیون بر گشت

منبع: سینما پرس

37

1399/2/22

13:32


سینماپرس: سریال «۸۷ متر» بعد از یک وقفه در تصویربرداری ناشی از کرونا، دوباره جلوی دوربین رفت.

 مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر»

سینماپرس: سریال «۸۷ متر» بعد از یک وقفه در تصویربرداری ناشی از کرونا، دوباره جلوی دوربین رفت.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» پس از ۷۰ روز تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، چند روزی است که دوباره به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری تصویربرداری خود را آغاز کرده است.

به گفته این کارگردان، فیلمبرداری از یک هفته قبل شروع شده و البته کار تولید هم به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: اتفاق شیوع ویروس کرونا مانند همه مشاغل و فعالیت‌های اجتماعی، باعث شد تا دوربین‌های سریال ۸۷ متر خاموش شوند ولی با رعایت شرایط بهداشتی، کار را مجددا آغاز کرده‌ایم و امیدوارم طبق برنامه جلو برویم.

کیانوش عیاری تصریح کرد: به دلیل رعایت نکات بهداشتی، به تعدادی از همکاران مرخصی داده‌ایم تا مراحل ضبط با شرایط مناسب طی شود و هم اکنون در لوکیشن اصلی سریال یعنی در خیابان نیلوفر تهران در حال تصویربرداری است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: علیرضا پوردّوّرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردّوّرانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردّوّرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود. علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، زنده‌یاد حسین محب اهری، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی و سعید پیردوست از بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی"۸۷  متر" به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما بوده که در۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در حال تولید است.

نظرات


تصویری


ویدئو