آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در سه روز آینده

59

1399/2/22

14:07


آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در سه روز آینده

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در سه روز آینده پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت جوی کشور را برای سه روز آینده پرداخت و گفت: امروز دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق کشور و سواحل دریای خرز بارش‌‎ها ادامه خواهد یافت. همچنین در بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد.


این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: شدت بارش‌ها امروز (دوشنبه ۲۲ اردیبهشت) در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود که این بارش‌ها در سواحل شمالی و شمال شرق کشور تا روز سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند و در نهایت این سامانه بارشی به تدریج تا اوایل وقت روز چهارشنبه از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.


کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدیدی از روز چهارشنبه به کشور خبر داد و اعلام کرد: این سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور می‌شود که بارش‌های پراکنده‌ای را تا روز پنج‌شنبه در شمال غرب ایجاد خواهد کرد. به گفته وی، برای روز پنج‌شنبه بارش‌ها در سواحل دریای خزر نیز ادامه خواهد یافت و به تدریج از اوایل روز جمعه انتظار جوی آرام را در سراسر کشور داریم.


این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: امروز تهران، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی و سمنان و نوار غرب و جنوب غرب کشور با وزش شدید روبه‌رو می‌شوند که این پدیده فردا سه‌شنبه هم در نوار شرقی کشور و استان‌های تهران خوزستان، بوشهر و شرق استان‌های یزد و کرمان ادامه‌دار خواهد بود. رفیعی تصریح کرد: امروز بخش‍های مرکزی و شرقی خلیج فارس و روزهای سه‌شنبه بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان، مواج و متلاطم پیش بینی شده است.این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است که گاهی مواقع وزش باد شدید می شود.

رفیعی تصریح کرد: حداکثر دمای هوای تهران امروز به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد که نسبت به دیروز با ۲ درجه کاهش دما روبه‌رو خواهد شد. همچنین حداقل دمای هوای امروز تهران ۱۹ درجه سانتیگراد است که پیش‌بینی می‌کنیم که این میزان فردا به ۱۷ درجه سانتیگراد برسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو