داستان کامل قسمت ۱۹۴ سریال ترکی سیب ممنوعه

منبع: کولاک

569

1399/2/22

19:38


داستان کامل قسمت ۱۹۴ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است.

قسمت ۱۹۴ سریال ترکی سیب ممنوعهزهرا بعد از شرکت توی مصاحبه بیرون میاد و به همراه اکین به دنبال ییلدیز میگردند. اونها متوجه پخش اخبار ییلدیز میشوند و به اتاق پیش او میروند و متوجه میشوند که اون طرفدار پیدا کرده. اکین که فرد فرصت طلبیه فورا خودش رو مدیر برنامه های ییلدیز معرفی میکنه. مدیر کانال از ییلدیز میخواهد که فکرهاشو بکنه و به اون جواب بده. ییلدیز از این که با این کار میتونه به هالیت توانایی هاشو ثابت کنه خوشحاله. شب توی خونه هالیت بخاطر پخش اخبار ییلدیز باز هم از دست اون عصبانی شده و باهاش دعوا میکنه. ییلدیز حق طلبانه میگه که کارش پر طرفدار بوده و تصمیم داره توی این شبکه به عنوان مجری کار کنه. هالیت بیشتر عصبانی میشه و میگه که ییلدیز چنین حقی نداره. اما ییلدیز همچنان پافشاری میکنه.

هالیت بدون اعتنا به اون به همراخ زرین و لیلا برای شام بیرون میره. در این حین ییلدیز به عمد بی خبر از هالیت به همراه اکین و زهرا با مدیر کانال توی خونه قرار میذاره و درمورد شرایط کار صحبت میکنه. اندر و کایا و ییعیت هم توی خونه حاضر میشند تا برای شام بیرون برند. شاهیکا از این که اونو نمیبینه حرصش میگیره و میگه که در عوض اون هم با دوستاش به کلاب میره . اما کایا با قاطعیت میگه که اون حق چنین کاری رو نداره و از وقتی به خونه برگشته باید طبق قوانین اون زندگی کنه. توی رستوران هالیت از دیدن خانواده کایا متعجب میشه و اندر و کایا هم عصبی میشند. همگی میفهمند که این قرار ها نقشه بچه ها بوده تا خانواده هارو رودر رو کنند. اونها همگی سر یک میز مینشینند و ییعیت و لیلا حرفهاشون رو میزنند و میگن که همدیگه رو میخوان. کایا و اندر میگن که دخالتی توی انتخاب پسرشون نمیکنند و بهش زور نمیگند.

اما هالیت شروع میکنه به تحقیر کردن ییعیت و میگه که سطح اون از لیلا خیلی پایین تره و چون سالها توی خانواده پایینی زندگی کرده فردی عقده ای و با کمبود بار اومده. اندر و کایا از این حرفها ناراحت میشند و ییعیت هم با عصبانیت از سر میز بلند میشه و میره. لیلا هم همراه اون میره. ییعیت دیگه نمیخواد لیلا رو ببینه اما لیلا به زور سوار ماشینش میشه تا کنارش باشه. اندر و کایا به خونه برمیگردند. اندر برای این که به کایا نزدیک بشه به بهانه این که حال خوبی نداره به اتاق کایا میره. کایا به صورت اون دست میزنه تا حالشو چک کنه. در همین لحظه شاهیکا از لای در این صحنه رو میبینه و وارد میشه تا مانع از نزدیک شدن اونها بشه. اون بعد به بهانه این که خودش میتونه حال اندر رو خوب کنه اونو بیرون میلره و بهش میگه که فکر فکر نزدیک شدن به کایا رو از سرش بیرون کنه چون چنین اجازه ای نمیده. ییعیت و لیلا توی راه دعواشون میشه. ییعیت توی اتوبان نگه میداره و لیلا رو از ماشین بیرون میکنه. لیلا که شکه شده با پلیس تماس میگیره تا اونو به خونه برگردونند. وقتی که لیلا به خونه میاد و هالیت میفهمه ییعیت اونو وسط راه پیاده کرده بشدت عصبانی میشه. زرین هم مثل همیشه از هالیت طرفداری میکنه و از لیلا میخواد که دیگه فکر ییعیت رو از سرش بیرون کنه.

 

 

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه

نسرین جوادزاده بازیگر نقش شاهیکا در سیب ممنوعه کیست؟


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو