راز ظاهری شیک با کت و شلوار مشکی

راز ظاهری شیک با کت و شلوار مشکی


140

1399/2/23

02:37


راز ظاهری شیک با کت و شلوار مشکی

اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که مشکی بهترین رنگ برای لباس است. اما یک کت و شلوار سیاه بد دوخت به همراه مدل مویی نامناسب و یا کفش بد نه تنها از شما مردی خوش تیپ نخواهد ساخت که شما را فردی بی تفاوت و شلخته نشان خواهد داد. به همین خاطر باید در انتخاب کت و شلوار مشکی در موقعیت های مختلف و ست کردن آنها دقت زیادی بکنید.

حتما بخوانید : با کت و شلوار طوسی چی بپوشم ؟

سلبریتی ها در کت و شلوار مشکی

برای اینکه به کت و شلوار مشکی خود ظاهر جسورانه تری ببخشید، یک شال را به آن اضافه کنید تا کمی امروزی تر به نظر برسید. بستن شال بعدی جذاب و منحصربفرد به تیپ شما می افزاید چرا که بطور معمول آقایان از کروات استفاده می کنند. اضافه کردن یک جفت کفش سیاه آکسفورد به دلفریب بودنتان کمک میکند و اعتماد به نفستان را نیز افزایش میدهد.

حتما بخوانید : چگونه رنگ کفشی متناسب با کت و شلوارمان انتخاب کنیم؟

قوانین کلی برای پوشیدن کت و شلوار مشکی

اندازه بودن قانون اصلی است. اگر میخواهید یک کت و شلوار مشکی را بپوشید حتما از یک خیاط  حرفه ای مشورت بگیرید. هر مردیحتما نیاز دارد لباسی که مناسب دور کمرش را انتخاب کند تا کشیده تر بنظر برسد. یادتان باشد دور کمری زیاد تنگ و یا گشاد ظاهری ناخوشایدند به شما می بخشد.مطمئن شوید که سایز پیراهن دقیقا متناسب با اندامتان باشد تا کت و شلوار جلوه ای شیک به ظاهر شما ببخشد.

پیراهنی که برای زیر کت و شلوار خود انتخاب می کنید باید نصف کف دست بزرگتر از اندازه آستینتان باشد تا بتوانید از دکمه سردست استفاده کنید.

از رنگ هایی مانند سفید ، خاکستری و آبی نفتی برای پیراهن هایتان استفاده کنید. این رنگ های بیشترین هماهنگی را با این کت و شلوار دارند.

حتما بخوانید : کت و شلوار مشکی را با چه پیراهنی بپوشیم؟

قوانین کلی برای پوشیدن کت و شلوار مشکی

برای ملاقات های رسمی تر، یک کت و شلوار مشکی را با یک پیراهن سفید به تن کنید.با خرید یک کفش مشکی آکسفورد و یک کروات مشکی میتوانید یک لباس رسمی و عالی داشته باشید.

ملاقات های رسمی تر، یک کت و شلوار مشکی

برای ملاقات های غیر رسمی می توانید از یک تیشرت در زیر کتتان استفاده کنید تا ظاهری جوانتر و راحت تر داشته باشید.

ملاقات های غیر رسمی تیشرت همراه کت و شلوار مشکی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو