کت و شلوار مشکی را با چه پیراهنی بپوشیم؟

کت و شلوار مشکی را با چه پیراهنی بپوشیم؟


688

1399/2/23

02:37


کت و شلوار مشکی شیک و خوش دوخت، اصلی ترین جزء کلاسیک کمد لباس آقایان است. مشکی رنگ همه زمان هاست و هیچگاه از مد نمی افتد. این رنگ در زمانهای مختلف و به شکل لباس های مختلف برای انواع رنگ پوست و رنگ مو استفاده می شده است. با این حال اگر خیاط خوبی نداشته باشید و یا اگر کت و شلوار مشکی خود را با پیراهن رنگی نامناسب بپوشید، قطعا ظاهری کسل کننده و خموده پیدا خواهید کرد. اما نگران نباشید، ما کمکتان خواهیم کرد تا با انتخابی بهتر، این رنگ کلاسیک را به تجربه ای منحصربفرد بدل کنید.

حتما بخوانید : راز ظاهری شیک با کت و شلوار مشکی

کت و شلوار مشکی را با چه پیراهنی بپوشیم

رنگ پیراهن های مکمل مشکی

در تئوری، مشکی با هر رنگی جور در می آید، اما اگر می خواهید در کت و شلوار مشکی تان بدرخشید چند قانون ساده برایتان داریم. اول، ببینید چه رنگ هایی به شما می آیند. رنگی که به یک نفر می آید لزوما مناسب شما هم نیست. بنابراین سعی کنید کاملا مطمئن شوید که کت و شلوار مشکی بهترین گزینه برای شماست؛ برای این کار شناختن رنگ های مکمل جزئی تفکیک ناپذیر است. ته رنگ های کمی وجود دارد که نوعا همیشه برای ست کردن با کت و شلوار مشکی جالب و مناسب هستند: سفید (ساده ترین ولی کلاسیک ترین گزینه)، آبی روشن، صورتی و خاکستری.

رنگ پیراهن های مکمل مشکی

کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید

ظاهر شما با کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید هیچگاه بد نخواهد شد. اما ممکن است ظاهر خوبتان را با انتخاب رنگ اشتباه برای کراوات از بین ببرید. برای یک ترکیب رنگ سنتی مانند سفید و سیاه، از کراواتی در رنگ های مهارشده ی کلاسیک که به رنگ مشکی می آیند استفاده کنید. کراوات شطرنجی با چهارخانه درشت و چهارخانه ریز با رنگ هایی نظیر مشکی، سبز زمردی، قرمز تیره، بنفش سیر و آبی روشن گزینه بسیار مناسبی است. درضمن به یاد داشته باشید از پارچه های براق دوری کنید زیرا این نوع پارچه ها برای کراوات فقط توجه ناخواسته ی دیگران را به سمت شما جلب می کنند.

کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید

کت و شلوار مشکی و پیراهن آبی

یک پیراهن آبی روشن نسبت به همتای کلاسیک سفید خود، گزینه ی جاندار تری به حساب می آید. سعی کنید اکسسوری های خود را از نوع طرحدار مشکی و سفید انتخاب کنید. بدین ترتیب رنگ ها بیشتر خود را به نمایش خواهند گذاشت. کراوات ساده ی مشکی برخلاف شهرتش به سادگی، عالی خواهد شد. سعی کنید جنس پارچه مختلفی برای آن انتخاب کنید. مثلا یک کراوات بافتنی نمایی چندبُعدی خواهد داشت. تن های تیره ی آبی نیز جالب خواهند بود بنابراین آبی لاجوردی و نیلی روشن نیز برای کت و شلوار مشکی مناسب خواهند بود.

کت و شلوار مشکی و پیراهن آبی

کت و شلوار مشکی و پیراهن صورتی

وقتی صحبت از کت و شلوار مشکی پیش می آید، اصرار ما این است که از یک تن رنگ صورتی استفاده کنید. صورتی به شما فرصت فوق العاده ای می دهد تا از کراوات های مکمل زیبا نهایت استفاده را ببرید. رنگ یاسی و صورتی و همچنین آبی روشن، مشکی، سرمه ای و یا حتی شرابی ترکیب رنگی مناسب را به نمایش خواهند گذاشت. راز مناسب نشان دادن ترکیب کت و شلوار مشکی و پیراهن صورتی در استفاده از پارچه های جوان پسند و قالب تن است. این شیوه مانع از این می شود که ظاهرتان مسن به نظر برسد.

کت و شلوار مشکی و پیراهن صورتی

کت و شلوار مشکی و پیراهن بنفش

به طور معمول رنگ بنفش یکی از بهترین گزینه ها برای همراه شدن با کت و شلوار مشکی است . اگر بنفش انتخابی شما روشن تر باشد، آزادی عمل بیشتری برای انتخاب کراوات مناسب خواهید داشت. کراوات های صورتی با ظاهری متفاوت می توانند مناسب باشند اما مطمئن شوید زیاد جلب توجه نکنند. رنگ آلبالویی تیره، بنفش، و ارغوانی روشن نیز با رنگ بنفش کمرنگ ترکیب های جالبی خواهند ساخت. پوشیدن تن های تیره تر بنفش کمی سخت تر است اما اگر با کراوات های طرح دار سنتی و با مدل های شبه بافتنی که به کراوات بُعد می دهند، استفاده شوند، مشکل برطرف خواهد شد.

کت و شلوار مشکی و پیراهن بنفش

قوانین کلی در انتخاب پیراهن

• رنگ هایی را به عنوان رنگ مکمل پیدا کنید که زیاد به چشم نیایند.
• نیازی نیست همیشه ظاهری رنگارنگ داشته باشید. گاهی اوقات سادگی بهترین انتخاب است.
• اگر خیاط خوبی کت و شلوارتان را ندوخته باشد و لباس خوش فرمی نداشته باشید هرقدر در انتخاب رنگ وسواس به خرج دهید فایده ای نخواهد داشت.
• از خاطر نبرید که ترکیب کت و شلوار مشکی و پیراهن، با دستمال جیبی مناسب زیبایی بیشتری خواهد داشت.

قوانین کلی در انتخاب پیراهن برای کت شلوار مشکی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو