بهترین خدمات رنگ و مش و کراتین موها در سالن دنیا بیوتی

بهترین خدمات رنگ و مش و کراتین موها در سالن دنیا بیوتی


منبع: زیبامون

548

1399/2/23

21:10


برای اینکه بتونید خدمات زیبایی و آرایشی رو به بهترین شکل ممکن دریافت کنید لازمه که در انتخاب سالن زیبایی دقت کنید. در این بخش از زیبامون یکی از بهترین سالن های تهران در زمینه رنگ و مش و کراتین موها رو به شما معرفی کرده ایم!

بهترین خدمات رنگ و مش و کراتین موها در سالن دنیا بیوتی

این روزها توجه به زیبایی چهره و ظاهر به یکی از موضوعات پرطرفدار تبدیل شده و تقریبا همه افراد و به ویژه خانم ها تمایل دارند با ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ در چهره، مدل موها و ... به زیبایی مورد نظر خودشون دست پیدا کنند و در هر موقعیتی که هستند، به زیباترین شکل ممکن بدرخشند!

برای دستیابی به این خواسته، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی معمولا اولین و بهترین انتخاب بوده و تقریبا تمام خدماتی که یک خانم برای افزایش زیبایی خود به اون نیاز داره، در این سالن ها ارائه میشه. برای اینکه بتونید حرفه ای ترین و تخصصی ترین خدمات زیبایی و آرایشی رو دریافت کنید، لازمه در انتخاب سالن زیبایی دقت خیلی زیادی داشته باشید و از بین گزینه های خیلی زیادی که وجود داره، بهترین و مناسب ترین سالن زیبایی رو انتخاب کنید.

با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه باشید تا شما رو با یکی از بهترین و تخصصی ترین سالن های زیبایی تهران در زمینه رنگ و مش و کراتین موها به نام سالن زیبایی دنیا بیوتی آشنا کنیم!

 

معرفی کلی سالن زیبایی دنیا بیوتی

سالن دنیا بیوتی یکی از سالن های فوق العاده مدرن و تخصصی در تهران هست که دارای محیطی کاملا گرم و صمیمی بوده و با تیمی از پرسنل متخصص در زمینه های مختلف زیبایی و آرایشی، تمام خدماتی که خانم ها برای افزایش زیبایی خود به اون نیاز دارند رو ارائه میده و شما میتونید بعد از دریافت مشاوره رایگان از پرسنل حرفه ای این سالن، بهترین و مناسب ترین خدمات زیبایی و آرایشی رو در لین سالن زیبایی انجام بدید!

مرکز زیبایی دنیا بیوتی جز سالن های زیبایی فوق العاده شیک، مدرن هست که دارای لاین های مجزا برای خدمات متنوع زیبایی و آرایشی بوده و تمام این خدمات رو با رعایت نکات بهداشتی و در محیطی کاملا آرام و دلنشین به مراجعه کنندگان ارائه میشه.

شما میتونید در این سالن زیبایی هم خدمات زیبایی و آرایشی دریافت کنید و هم از شاپینگ یا فروشگاه سالن حرفه ای دنیا بیوتی، بهترین لوزام آرایشی ها رو از برندهای معتبر و شناخته شده خریداری کنید و ساعات خوشی رو در کافی شاپ این سالن سپری کنید!

شما میتونید با مراجعه به آرایشگاه دنیا بیوتی مجموعه ای از بهترین خدمات زیبایی رو که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم رو دریافت کنید:

 

  • پکیج رویال ویژه عروس خانم ها توسط مدرس بین المللی با 30% تخفیف ویژه مخاطبان زیبامون

  • خدمات ویژه ناخن (مانیکور و پدیکور) با بهترین مواد و کیفیت

  • خدمات ویژه فیبروز ابرو و میکرو لب و چشم توسط مدرس کمپانی فیبروز

  • خدمات اکستنشن مژه: کلاسیک، والیوم و مگاوالیوم

  • خدمات رنگ و مش با مواد درجه یک (آمبره، بالیاژ، سامبره و ...)

  • خدمات اصلاح صورت و ابرو و وکس با مواد گیاهی

  • آموزش کلیه خدمات (صفر تا صد و اصولی: آرایش عروس، خود آرایی، میکروپیگمنتیشن، میگروبلیدینگ، فیبروز، خدمات ناخن و ...)

  • خدمات ماساژ به صورت حرفه ای

 

خدمات تخصصی رنگ و مش و هایلایت در سالن زیبایی دنیا بیوتی

رنگ کردن موها یکی از کارهایی هست که تمام خانم ها در هر سن و سال و موقعیتی که باشند به اون علاقه مند بوده و تمایل دارند با این کار، تغییرات محسوسی رو در چهره و استایل خودشون ایجاد کنند.

شاید رنگ و مش کردن موها در ظاهر ساده به نظر برسه اما این کار جز خدمات تخصصی و حرفه ای هست که در سالن های زیبایی ارائه میشه و اگر برای این کار از مواد باکیفیت و زمان بندی درست و اصولی استفاده نشه، مطمئنا نتیجه کار هم رضایت بخش نخواهد بود.

به همین دلیل هست که توصیه میشه برای انجام خدمات رنگ و مش موها حتما به سالن های تخصصی که دارای پرسنل حرفه ای در این زمینه هستند مراجعه کنید تا هم سلامت موهاتون حفظ بشه و هم رنگ مویی فوق العاده جذاب و شیک داشته باشید!

 

رنگ مو شیک

 

تیم حرفه ای رنگ مو در سالن زیبایی دنیا بیوتی همگی از افراد متخصص و حرفه ای در زمینه رنگ، مش، هایلایت، آمبره، سامبره، رنگ مو فانتزی و ... هستند که از جدیدترین متدهای روز دنیا مطلع بوده و همیشه اطلاعات و مهارت خودشون رو در این زمینه آپدیت می کنند تا بتونن بهترین و باکیفیت خدمات رنگ و مش رو به مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.

 

رنگ مو فانتزی

 

رنگ و مواد مورد استفاده در سالن زیبایی حرفه ای دنیا بیوتی همگی از مواد درجه یک و باکیفیت بوده تا هم نتیجه کار فوق العاده باشه و هم هیچگونه آسیبی به موهای شما وارد نشه. علاوه بر این  تیم حرفه ای رنگ و مش در آرایشگاه تخصصی دنیا بیوتی علاوه بر این که برای انتخاب رنگ مو، مراقبت از مو و ... مشاوره رایگان در اختیار شما قرار می دهند بلکه دارای مهارت و تخصص خیلی خوبی نیز هستند و هدفی جز جلب رضایت شما ندارند!

 

کراتین مو در سالن زیبایی دنیا بیوتی

توجه به سلامتی موها یکی دیگه از اقداماتی هست که باید به اون توجه داشته باشید و این موضوع رو کاملا جدی بگیرید! زیرا اگر موهای شما سلامت و درخشش طبیعی خودش رو از دست بده حتی بعد از رنگ کردن و استایل کردن موها هم ممکنه زیبایی که مورد نظرتون هست رو مشاهده نکنید!

کراتینه کردن موها یکی از کارهایی هست که به شما کمک میکنه تا سلامت از دست رفته موها رو برگردونید، نرمی و لطافت فوق العاده ای رو برای موهاتون ایجاد کنید، موهای ناسالم رو احیا کرده و همچنین از داشتن موهای ابریشمی، صاف و درخشان لذت ببرید!

 

کراتینه مو

 

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که کراتین کردن موها یکی از خدمات زیبایی هست که به تخصص، مهارت و ابزار باکیفیت نیاز داره تا بتونه نتیجه رضایت بخشی رو به همراه داشته باشه.

سالن زیبایی  دنیا بیوتی یکی از سالن های حرفه ای در تهران هست که در زمینه کراتین موها حرف اول رو میزنه و پرسنل متخصص و حرفه ای که در لاین کراتینه مو کار می کنند همگی در کار خود متخصص بوده و با استفاده از بهترین مواد و بهترین قیمت، تلاش میکنند تا سلامت و زیبایی موهای شما به بهترین شکل ممکن حفظ بشه.

 

احیا و لایت مو

 

راه های ارتباطی با سالن زیبایی دنیا بیوتی

برای مراجعه حضوری به سالن تخصصی دنیا بیوتی میتونید به آدرس تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، روبروی مرزداران، گلستان چهارم شرقی، جنب هیوندا، برج نگین رضا، واحد 1014 جنوبی مراجعه کنید.

همچنین میتوانید برای رزرو قبلی و دریافت اطلاعات کامل تر و مشاوره رایگان با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

تلفن همراه: ٠٩١٠٢٧٢١٩٠١

تلفن ثابت: ٠٢١٤٤٠٢٢٨٩٨ و ٠٢١٤٤٠٣٠٤٤٣

علاوه بر این میتونید با مراجعه به پیج اینستاگرام سالن زیبایی دنیا بیوتی هم به ادرس DonyaBeauty1365 جدیدترین نمونه کارهای این سالن رو مشاهده کنید و از آخرین آفرها، تخفیفات و وورک شاپ هایی که در این مرکز زیبایی برگزار میشه، مطلع شوید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو