زمان بازگشت ستاره‌های فرندز اعلام شد

منبع: ایران آرت

111

1399/2/24

00:41


شش ستاره سریال "فرندز" در فصل تابستان دور هم ج مع می‌شوند تا ویژه برنامه‌ای که هواداران منتظرش هستند را ضبط کنند.

ایران آرت: ویژه‌برنامه‌ی دیدار مجدد عوامل و بازیگران سریال "دوستان" که اخیراً به دنبال تعطیلی استودیوهای هالیوود به تأخیر افتاده، به گفته‌ی "باب گرین‌بلات" مدیر وارنرمیدیا اینترتینمنت احتمالاً در پایان تابستان فیلمبرداری می‌شود. این ویژه‌برنامه پیش‌تر قرار بود همزمان با راه‌اندازی شبکه‌ی جدید HBO Max در تاریخ ۲۷ می پخش شود.  

گرین‌بلات در مصاحبه با ورایتی می‌گوید: "در ابتدا فکر کردیم که سریال‌ها حداکثر تا یک یا دو ماه به تعویق خواهند افتاد، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که این تأخیرها بسیار طولانی‌تر شوند. امیدواریم که این ویژه‌برنامه را در پایان تابستان به پایان برسانیم، در صورتی که ستارگان سریال در دسترس باشند و ما امکان فیلمبرداری را داشته باشیم. به نظر ما وجود تماشاگر زنده [در استودیو] برای تجربه‌ی دیدار این شش بازیگر فوق‌العاده که با هم ملاقات می‌کنند ارزشمند خواهد بود و ما تمایل نداشتیم که این جلسه را از طریق وب انجام دهیم، به صورتی که بازیگران به صورت همزمان در شش کادر مربعی نمایش داده شوند و از آشپزخانه یا اتاق خواب‌شان با هم گفتگو کنند."

به گزارش ۳۰نما، اما گرین‌بلات می‌گوید در صورتی که این مقررات ماندن-در-خانه تا زمان نامعینی ادامه پیدا کرد و بیش از حد طولانی شد، ممکن است ویژه‌برنامه به صورت مجازی برگزار شود. او می‌گوید: "اما در حال حاضر، به آینده امیدواریم و می‌خواهیم این پروژه را به شکل مرسوم انجام دهیم، و من فکر می‌کنم که ارزش صبر کردن را داشته باشد. ما بسیار دوست داشتیم که در روز اول راه‌اندازی HBO Max منتشر شود، اما در عین حال، اگر بتوانیم در پاییز آن را عرضه کنیم نیز مخاطبین برای دیدنش مشتاق خواهند بود."

"جنیفر انیستون"، "کورتنی کاکس"، "لیزا کودرو"، "متیو پری"، "مت له‌بلانک" و "دیوید شویمر" همگی قرار است در این ویژه‌برنامه بدون فیلمنامه ظاهر شوند. این پروژه طبق برنامه در استودیویی ضبط می‌شود که اپیزودهای "دوستان" فیلمبرداری شده بودند. 

شبکه‌ی HBO Max که تا دو هفته‌ی آینده راه‌اندازی خواهد شد، شامل سریال‌ها و فیلم‌های اچ‌بی‌او، برادران وارنر، تی‌ان‌تی، تی‌بی‌اس، سی‌ان‌ان و دیگر دارایی‌های وارنرمیدیا می‌شود و هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی این سرویس ۱۴.۹۹ دلار خواهد بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو