خلاصه داستان قسمت ۹۰ سریال ترکی لروکس | سریال لروکس قسمت ۹۰

منبع: کولاک

394

1399/2/24

19:44


داستان کامل قسمت ۹۰ سریال ترکی لروکس همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۹۰ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

سریال ترکی لروکس همه جا تو

قسمت ۹۰ سریال ترکی لروکس همه جا تو

خلاصه داستان سریال ترکی لروکس

ماجرا از جایی شروع میشه که دمیر و سلین یه خونه میخرن و سر همین قضیه با هم مشکل پیدا میکنند، بطوری که بزور به زندگی مشترک ادامه میدهند و…

اسمش را می خواهید تقدیر بگذارید، می خواهید زندگی. بهترین اتفاقاتی که برای شما می افتند اغلب در پشت اتفاقات ناخوشایند پنهان شده اند. سریال لروکس با نام اصلی «همه جا تو» می خواهد همانجا را نشانمان دهد، پشت اتفاقات ناخوشایند رو. سریال خوش رنگ و لعاب و سرحالی که جای عطر عشق رو برای خیلی ها پرکرد. اگه می خواید بدونید داستان قسمت آخر این سریال چیه و لروکس و دمیر به کجا میرسن و…

بوراک و ایلول، آیدا و ایبو، محرم و لیلا، کدام عروسی می‌کنند؟
خداحافظ چی چی!
دمیر دستگیر می شود
آیا ایلدیریم پشت ماجرای بازداشت دمیر است؟
آیا بوراک حقیقت را می گوید؟
عشق آلارا یا کینه ی ایلدیریم؟
مروه و ودات
بوراک و ایلول
یک شب رمانتیک
لروکس از دمیر چه می خواهد؟
آیا بوراک شرکت جدیدی می زند؟
بحران شرکت تقصیر کیست؟

قسمت ۹۰ سریال ترکی لروکس

مروه به گلخانه ودات میرود او به اشتباه ابتدا پرونده طلاق خودش را به ودات میدهد و چون فکر میکند پرونده رزومه اش را داده به ودات میگوید که تصمیمش را گرفته و میخواهد پیش او باشد. ودات متعجب و هول میشه. مروه میفهمه که پرونده رو اشتباه داده و خیلی خجالت میکشه. او سپس میگوید که منظر اک برای کار کردن بوده و دوست دارد حالا که بیکلر است در گلخانه مشغول بکار شود. ودات هم قبول میکند. شب در خانه لروکس و دمیر مشغول غذا درست کردن هستند. دمیر دوباره لروکس را گیر انداخته و میخواهد او را ببوسد که همان لحظه در میزنند. او با حرص سمت در میرود و میبیند که مروه و ایدا به همراه ودات و ایبو اومدند. اونها میگویند که کار فوری دارند و داخل می ایند و توضیح میدهند که فردا شب مراسم حنابندان لیلا خانوم است. ودات نیز میگوید که تدارک مهمانی مجردی اوستا محرم را چیده. لروکس میگوید برای بعد از عقدشان نیز به خانه انها بیایند و جشن مختصری بگیرند. مروه میگوید که لیلا خانم از گرفتن عروسی منصرف شده و این پیشنهاد خیلی خوبی است.

اونها درمورد برنامه هایشان صحبت میکنند. ایلول و بوراک در حال پیدا روی هستند. ایلول به هوای حرفهای دمیر در جلسه نگران بوراک است و میگوید که هر زمان ممکن است از او بخاطر تهدید شکایت شود. او از بوراک میخواهد که همراهش به لندن بیاید تا شرکت جدیدی تاسیس کنند. بوراک موافق این قضیه نیست. در خانه بعد از رفتن مهمان ها دمیر که احساس میکند لروکس بخاطر خانه معذب است و به او نزدیک نمیشود با لروکس درمورد این قضیه صحبت میکند و تصور میکند که لروکس بخاطر تمام مصکلاتی که در این خانه برایشان پیش انده راحت نیست. همان لحظه مادر لروکس تماس میگیرد ولروکس به اتاقش میرود تا مادرش متوجه حضور دمیر نشود. دمیر تازه متوجه میشود که علت معذب بودن لروکس پنهان کاری و دروغ به خانواده اش است. صبح بوراک و ایلول برای ورزش بیرون میروند. بوراک میگوید که برای عروسی اوستا محرم خواهد رفت و از ایلول میخواهد که به عنوان دوست دخترش همراه او بیاید. ایلول از شنیدن این حرف خجالت میکشد و خنده اش میگیرد.

لروکس پیش دختر ها به کافه میره و دمیر هم پیش پسر ها به گلخونه میرود. لروکس میگوید تصمیم دارد دمیر را در روز عروسی سورپرایز کند و از او بخواهد که باهم سفر بروند و دور دنیا را بچرخند. دمیر نیز به ودات و ایبو میگوید که تصمیم دارد در روز عروسی لروکس را سورپرایز کند و له او پیصنهاد عروسی بدهد. ودات شکه میصود و از او میخواهد خوب فکر هایش را بکند. دمیر میگوید که از انتخابش مطمئن است و دیگر نمیخواهد که لروکس بخاطر رابطه شان به خانواده اش دروغ بگوید. لروکس به کافه لب دربا میرود او یاد ایلکل می افتد و دوست ندارد خاطره بدی از او داشته باشد چون ایلول به دوستی با لروکس علاقه داشت. لروکس با ایلول تماس میگیرد و او را برای مراسم حنا بندون لیلا خانوم در کافه برای شب دعوت میکند.

 


همچنین بخوانید:

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ترکی لروکس + معرفی نقش ها

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو