به گزارش وبسایت کول دانلود قسمت 23 سریال دل، قسمت 12 سریال هم گناه، و همچنین فیلم های سال دوم دانشکده من و سونامی به مرحله پخش در شبکه نمایش خانگی رسیدند.

شما می توانید با مراجعه به سایت کول دانلود همه این آثار را دانلود و تماشا نمایید. لازم به ذکر است که همگی فایل ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

  

دانلود قسمت 23 سریال دل

 سریال دل با بازی بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر عنوان جدیدترین اثر منوچهر هادی می باشد که پرفروش ترین و محبوب ترین سریال این هفته های شبکه نمایش خانگی می باشد. 

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که نکیسا وقتی که در ابندای ابراز علاقه به رستا بود؛ تصمیم به ادامه تحصیل، کمک گرفتن از رستا در شرکت در کنکور، هدیه های او به رستا (از جمله دستبند یادگاری مادرش) ، قاب عکس های رستا و کتاب هایش و حتی شیفت شب کار کردنش برای پس انداز بیشتر و خریدن خانه ای که در آن مستاجر بوده است. تا این که روزی نکیسا، رستا را با آرش می بیند که با هم سوار ماشین می شوند و در پی این شکست عشقی به فکر خودکشی می افتد. سپس آوا برای او کارت دعوت عروسی را می آورد که نمک پاشیدن دیگری ست بر زخم نکیسا. قسمت 21 نیز با بازگشت سیاوش (نامزد و پسر عموی رابی) از آلمان به ایران همراه بود. ولی به دنبال رابی تا خانه آرش می آید و به زور وارد منزل می شود. در ابتدا آرش و حتی مادر آرش مانع او می شوند و حتی می خواهند که پلیس خبر کنند ولی آرش از مادرش می خواهد که اجازه بدهد تا سیاوش به اتاق رابی برود و با صحبت کند ولی اگر رابی او را نخواست برای همیشه این جا را ترک کند. در ادامه داستان، آوا با ضربه گلدانی که به سر فاراب زده بود وی را به حالت بیهوشی می برد، سپس با کمک اتابک که در خیابان منتظر آن ها بوده دست و پاهایش را می بندند. اتابک از آوا و مرسده می خواهد که خانه را ترک کرده و وی را با فاراب تنها بگذارد. اتابک وقتی که با فاراب تنها می شود در آغاز می خواهد که به پلیس زنگ بزند و با این کار وی را تهدید می کند ولی سرانجام فاراب راضی به مذاکره یا بهتر بگوییم معامله می کند. فاراب می پذیرد که در ازای گرفتن یک پول کلان بی خیال او و مرسده شود و از زندگیشان بیرون رود.

 

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 23 از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود سریال دل

 

 

دانلود قسمت دوازدهم سریال هم گناه

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی این روزها در حال همه گیر شدن و محبوب شدن هر چه بیشتر نسبت به قبل می باشد.

در قسمت های اخیر دیدم که فرهاد سرانجام وعده و در واقع بهتر است بگوییم دین خود را ادا کرده و دختر مردی را که در یک شب زیر گرفته بود را به سرپرستی گرفته و او را به اتفاق بردارش به یک خانه می برد و در آن جا پناه می دهد. ولی در همان شب عروسی و وقتی که آن ها را به خانه می آورد، منزل را ترک کرده که باعث دلخوری دختر می شود. وی هنوز باور نکرده است که این ازدواج یک مراسم صوری بوده است. در سمت دیگر داستان شاهد جدی تر شدن ارتباط و در واقع حس مشترک سارا و پیمان بودیم که در واقع به یکدیگر ابراز علاقه می کند. سارا از وی می خواهد که به شرکت فرید بیاید و آن جا کار کند چرا که او هم جزوی از خانواده صبوری است. ولی پیمان این دعوت را رد می کند و ابراز می کند که به کار در تعمیرگاه ماشین بیشتر از گلخونه و کار پرورش گل علاقه دارد. سپس سر کله همسر سابق و معتاد زیبا در گلفروشی پیدا می شود که زیبا با ارمان تماس می گیرد و از او می خواهد که به مزاحمت های این فرد پایان دهد. در قسمت 11 نیز شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم. نامزد فرهاد سرانجام از آلمان به ایران آمد، فرهاد با او راز خود را در میان می گذارد و داستان هدیه را به او می گوید و البته او هم به خوبی با این موضوع کنار می آید. آرمان قرار رستورانی خود را با زیبا گذاشته و در شبی به اتفاق هم برای شام بیرون می روند و اتفاقات جدیدی بین این دو رخ می دهد. شاید غافلگیر کننده ترین اتفاق قسمت 11 هم گناه سوپرایز فرهاد برای خواستگار جدید دخترش بود. این دو که به تازگی در شب خواستگاریشان عقد هم کرده بودند البته یک عقد صوری که بتوانند به خارج بروند ولی پدر دختر وی را فرامی خواند به مزرعه و به او یک پشنهاد 900 میلیونی می دهد با این شرط که زودتر بچه دار شوند!

حال باید دید که در قسمت دوازدهم از سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 12 سریال هم گناه با 5 کیفیت گوناگون درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 12 این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود سریال هم گناه

 

فیلم سال دوم دانشکده من

سال دوم دانشکده من با بازی علی مصفا، بابک حمیدیان، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق، پانته آ پناهی ها محصول 1396 و با تهیه کنندگی مسعود ردایى، نویسندگی: پرویز شهبازى و کارگردانی: رسول صدرعاملى نیز به شبکه نمایش خانگی می آید.

داستان این فیلم خانوادگی اجتماعی خوش ساخت درباره مهتاب و آوا که دانشجویان سال دوم دانشکده هستند می باشد. این دو به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می روند که مسایل جدیدی برایشان رقم می خورد!


 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

 

 

دانلود فیلم سونامی

 فیلم جدید سونامی نیز عنوان دیگری به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی می باشد که در حال آماده سازی برای توزیع نمایش خانگی می باشد! نویسندگی این اثر به طور مشترک با میلاد صدرعاملی و علی اصغری و همچنین کارگردانی بر عهده میلاد صدرعاملی می باشد.

سونامی یک درام ورزشی است. محوریت داستان فیلمنامه درباره زندگی یک تکواندوکار با بازی بهرام رادان است که در ادامه با اتفاقات مختلفی روبه رو می شود. این فیلم در واقع به چالش های رقابتی ورزشکاران می پردازد.

بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، فرشته حسینی، علی استادی، علیرضا ورزنده، امیر شریعت، با حضور امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری نیز بازیگران سونامی را تشکیل داده اند!

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم سونامی