ریحانه پارسا و امین حیایی در جستجوی قاتل بروس لی

منبع: ایران آرت

178

1399/2/25

00:00


فیلم "قاتل بروس لی" با حضور بازیگرانی ایرانی از جمله امین حیایی و ریحانه پارسا و بازیگران اهل هنگ کنگ ساخته خواهد شد.

ایران آرت: بهمن گودرزی کارگردان سینما درباره آخرین‌ وضعیت تولید فیلم "قاتل بروس لی" گفت: از آنجایی که لوکیشن‌های فیلم در شهر هنگ کنگ است، منتظر مجوز‌های لازم جهت ورود به آن جا و شروع فیلمبرداری هستیم.

وی در خصوص زمان احتمالی حضورشان در هنگ کنگ بیان کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر این شهر در قرنطینه است، اجازه ورود نداریم اما صحبت از بازکردن مرز‌ها و راه افتادن پرواز‌ها برای اواخر خرداد است و فعلا هیچ چیز قطعی نیست.

این کارگردان که با باشگاه خبرنگاران جوان گفتگو می‌کرد درباره بازیگران فیلمش گفت: امیر جعفری، امین حیایی و ریحانه پارسا برای نقش آفرینی در این فیلم حضور دارند و دو بازیگر ایرانی دیگر و چند بازیگر هنگ کنگی نیز به جمع بازیگران اضافه خواهند شد.

وی افزود: تهیه کنندگی این فیلم کمدی را مرتضی شایسته برعهده دارد، آرش قادری و حمید خامنه نویسندگان فیلمنامه هستند و کل لوکیشن‌ها در هنگ کنگ خواهد بود.

مهدی هاشمی در "کوسه"

مهدی هاشمی به جمع بازیگران فیلم سینمایی "کوسه" به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی اجرایی سید محمد احمدی پیوست.

مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

پیش تولید "کوسه" از ۱۵ بهمن ماه و در سکوت خبری آغاز شده بود و قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین ماه آغاز شود که با شیوع کرونا به تعویق افتاد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اواخر خردادماه کلید زده خواهد شد.

تاکنون حضور پژمان جمشیدی و مهران احمدی در "کوسه" قطع شده است. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو