تام کروز ناسا ایلان ماسک

Zarin

در هفته ای که ما روی زمین در حال بحث بر سر سینما و تهیه کننده هاش و مشکلات صنفی بودیم، از هالیوود خبر رسید که آقای تام کروز قصد داره یک فیلم اکشن رو در فضا فیلمبرداری و با ناسا و ایلان خانِ ماسک هم همکاری کنه. در واقع ما که تا دیروز تام کروز را بالای انواع و اقسام برج ها در نقاط مختلف دنیا بصورت آویزان شده می دیدیم و این اواخر با فیلمبردار از هواپیما هم سقوط می کرد، حالا دیده دیگه این چیزها حال نمیده گفته باید یه سر برم فضا ببینم بی وزنی چه حالی داره!

والا ما این بلند پروازی های آقای کروز را دوست داریم و معتقدیم که عطش این بازیگر برای تجربه های جدید در این سن و سال واقعا ارزش یک لوح زرین دارد. از این جهت، به دلیل آنچه که « سلامتی همه فضایی ها، آقا تام کروز، ناسا، آقا ایلان ماسک » می نامیم، لوح زرینی را به تام کروز تقدیم می کنیم و امیدواریم که همچین یه دستاورد جدید تو سینما باشه و ما هم فیض ببریم.

دیزنی

68466

در 2 ماه اخیر بسیاری از کسب و کارها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند و همینطور فعالیت کمپانی های بزرگ هم به حالت تعیلق در آمده تا شر بیماری از سر دنیا کنده شود و کار خود را از سر بگیرند. اما این وسط، یه بزرگواری به میدان آمد و حرکتی زد که قشنگ همه رو حیرت زده کرد.

داستان از این قراره که دیزنی یکی از جزایر خصوصی خودش رو موقتاً تعطیل کرده و همه رو فرستاده سر خونه و زندگی شون. اما این وسط یه مهندسی بصورت غیرقانونی به جزیره وارد شده و خواسته که کمپ یک هفته ای اونجا برگزار کنه. دیگه ساختمان و امکانات و همه چیز هم که بود و جزیره هم کلاً خالی و اینا. گفته شده بزرگوار داشته واسه خودش آفتاب می گرفته و زده بوده تو کار عشق و حال که مامورا متوجه میشن و دستگیرش می کنند. وقتی هم ازش پرسیدن که:«  رئیس جان، اینجا مگه حیاط خونه باباته که لنگر انداختی؟ » گفته: « والا ما تابلوی ورود ممنوعی چیزی ندیدیم و اصلاً خبر هم نداشتیم که اینجا پاتوق کردن ممنوعه! دیگه دیدیم خلوته، گفتیم بیاییم اینجا جوج بزنیم و خوش بگذره که شما اومدید... به زندگی ما! »

از این جهت، به دلیل آنچه که « عشق حال و در جزیره خالی » می نامیم، تمشک زرینی را به این عزیز زرنگ تقدیم می کنیم که جزیره خالی گیر آورده و رفته اونجا کمپ زده. بزرگوار ظاهراً خودش هم در وصف این جزیره گفته:« آنجا بهشت گرمسیری است!»

سحر قریشی

68466

آقا یه مسئله ای داره خیلی ریز و شیک در ایران اپیدمی میشه اونم چیز فرض کردن ملت در هنگام پاسخگویی است!

دیگه تابحال حتما ویدئوی سرکار خانم سحر قریشی و پاکبان را مشاهده کرده اید که همه چیز خیلی واضح و آشکار بود. حالا کار به اصل ویدئو نداریم که بارها در موردش صحبت شد و تموم شد و رفت. اما ایشون خودشون شخصا اومدن و در پاسخ به انتقاد ملت گفتن:« من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می گفت «برو» »

آقا پاسخ های این شکلی داره کم کم اپیدمی میشه در ایران. اینکه هرچیزی بشه برگردن بگن انرژی طبیعت بوده یا کائنات یا هرچیز من در آوردی دیگه! هرجای دنیا شما همچین کاری بکنید خیلی ساده  متن منتشر می کنید و عذرخواهی می کنید و قضیه تموم میشه میره. اینجا اما هرچیزی که میشه یا میان میگن " قضاوت نکنید! " یا میان میگن " طبیعت الهام بخش بوده " و اشتباهات شون رو وصل میکنن به زمین و زمان و آسمان و مریخ نورد کنجکاوی، اما نمیان خیلی ساده عذرخواهی کنن و بگن اشتباه کردیم و تلاش می کنیم که تکرار نشه.

از این رو، به دلیل آنچه که « هرچی شد تقصیر طبیعته! » می نامیم، تمشک زرینی را به سرکار خانم قریشی و دیگر هنرمندانی که جملات مشابه می گویند تقدیم می کنیم و امیدواریم که اظهارات مشابه از یک جایی به بعد دیگه بیان نشه و به جاش مسئولیت پذیری جایش را بگیرد.

محسن افشانی

68466

در هفته ای که گذشت، محسن افشانی که دیگه احتمالا نباید او را بازیگر بخوانیم، بعد از مدتها ( که بخشی از این دوری به خاطر حضور در زندان بود ) ویدئویی از خود منتشر کرد که درون ماشین در کنار یک سگ نشسته و مانند او له له می زد!

افشانی در شرح آنچه که در تصویر رقم زده نوشت:« من سگم؛ مثل اخلاقم ولی وفادار و قدرشناس! ». هیچی دیگه همین!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « جنون جلب توجه » می نامیم، تمشک زرینی را به محسن افشانی تقدیم می کنیم که برای جلب توجه در شبکه های اجتماعی تا دیروز داخل ماشین هفت تیرکشی می کرد و حالا کنار سگ میشینه و اداشو در میاره!

رامبد جوان

68466

آخرین تمشک زرین هفته را هم تقدیم رامبد جوان می کنیم که در یک مصاحبه درباره دلایل سفرش به کانادا برای تولد فرزندش در این کشور علی رغم شعارهای وطن دوستانه ای که در « خندوانه » سر می دهد سخن گفت.

رامبد جوان در خصوص این سفر گفت:« همه مدیران و مسئولان این مسئله رو می دونستند... من ایرانو و دوست دارم و کلا اینجا خیلی خوبه و ما همه خویبم و چقدر خوبیم...بامبلا بومبالا و بیمبالا و همه دستا بالا... اما خب بهرحال دیگه شرایط ایجاب می کرد که ما پاشیم یه سر بریم کانادا و بچه رو اونجا به دنیا بریم دیگه ...میدونید، بچه تو ایران خیلی خوب متولد نمیشه و ما نگران بودیم که بچه مون تو ایران نخواد اصلا به دنیا بیاد و همونجا گیر کنه بمونه! این شد که پاشدیم رفتیم کانادا. بچه هم که کانادا رو دید، سریع اومد بیرون و گفت « تو تینک یو نو می»... شما هم گیر ندید دیگه.. حالا هم اگه سوال دیگه ای ندارید، همه به احترام مردم ایران پاشید یه دور! »

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « پیچوندن مردم ایران » می نامیم، تمشک زرینی را به رامبد جوان تقدیم می کنیم که هرچیزی که می شد بهش اشاره کرد برای سفرش به کانادا را بیان کرد به جز این جمله که این سفر به دلیل تولد فرزندش در کانادا و داشتن پاسپورت قدرتمند این کشور بوده است. والا ما خسته شدیم از بس دلایل عجیب و غریب برای سفرهای خارجی سلبریتی ها را شنیدیم...خب بگید بخاطر پاسپورت بوده و قال قضیه را بکنید دیگه!

  

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های " لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر"  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید